Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller: Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vores forsvar har været uden fart siden DH forlod os, og målene er haglet ind. Så finder vi mirakuløst en stor, stærk og hurtig ung forsvarsspiller i et par rækker længere nede, som vurderes til at være rækkens bedste.

    Og hvad sker der på forum: hans evner og muligheder bliver i vanlig stil lynched uden at nogen har set ham spille. Klassisk.

    Stol og tro på at Kent Nielsen kan skole en forsvarsspiller med de rigtige fysiske kvaliteter burde veje tungere.....

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Vores forsvar har været uden fart siden DH forlod os, og målene er haglet ind. Så finder vi mirakuløst en stor, stærk og hurtig ung forsvarsspiller i et par rækker længere nede, som vurderes til at være rækkens bedste.

      Og hvad sker der på forum: hans evner og muligheder bliver i vanlig stil lynched uden at nogen har set ham spille. Klassisk.

      Stol og tro på at Kent Nielsen kan skole en forsvarsspiller med de rigtige fysiske kvaliteter burde veje tungere.....
      WHAAAT....hvem har lynched ham
      Last edited by manner; 16-11-2015, 05:51.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        WHAAAT....hvem har lynched ham 
        +1

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          WHAAAT....hvem har lynched ham 😮
          Den forstår jeg heller ikke. Jeg forstår 100%, hvis nogen tvivler på om en spiller fra 2.div kan gå direkte ind og forstærke os her & nu; men det er vel ikke at lynche manden? Hvad hvis han kunne blive en god spiller over en sæson eller to - det er vel også ok?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Den forstår jeg heller ikke. Jeg forstår 100%, hvis nogen tvivler på om en spiller fra 2.div kan gå direkte ind og forstærke os her & nu; men det er vel ikke at lynche manden? Hvad hvis han kunne blive en god spiller over en sæson eller to - det er vel også ok?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Den forstår jeg heller ikke. Jeg forstår 100%, hvis nogen tvivler på om en spiller fra 2.div kan gå direkte ind og forstærke os her & nu; men det er vel ikke at lynche manden? Hvad hvis han kunne blive en god spiller over en sæson eller to - det er vel også ok?
              Det ville nok være den absolut billigste måde at få en habil centerforsvarer på sigt, selvom det naturligvis er forbundet med mere risiko end at signe en der har markeret sig i superligaen allerede. Men pengene er nok ikke til at man bare signer løs af den slags spillere. Det skal være en blanding.

              Comment


                #52
                Andre SL klubber jager også Tingager

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...fter-tingager/

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg føler mig overbevist om at MP har en fremtid i OB endnu. Han er vel kun 19 år endnu og besidder nogen grundlæggende kvaliteter der al mulig grund til at forsøge at bygge videre på i OB. God fysik og teknik, og en fin speed. Menneskeligt og mentalt har jeg fuld tillid til at han er stærk nok til at være i OB. Det er imø først som 22-25 årig MP skal til at overveje situationen hvis han ikke spiller fast til den tid. Så vil det give mening at fortsætte i en lidt lavere rangerende klub.
                  Håber godt nok ikke, hverken for MP eller OB, at han løber rundt her i 4-5-6 år og spilder tiden hvis ikke han er den rigtige... 25 årig, så er halvdelen af karrieren lige gået, det ville være tosset...
                  ... men tror nu også godt der kunne være noget fremtid i ham, det er gode meldinger der kommer om ham, og han kan dække flere pladser, og vil være et fint kort at have, om ikke andet så jo da de næste sæsoner frem...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Andre SL klubber jager også Tingager

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...fter-tingager/
                    Prises skal lige holdes oppe nu :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Prises skal lige holdes oppe nu :-)
                      Nemlig ja

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg er helt med på at give ham en 3 årig forlængelse til sommer; om han så skal lejes ud må være op til klub og spiller i fællesskab at finde ud af. Hvis han udvikler og forbedre sig på alle parametre tror jeg at det bedste sted for ham er i et fuldtids prof. miljø hvor der fokus på alt fra mentaltræning, ernæring til restitution osv osv. og så antager jeg at MD er fortid i Odense til sommer. Han har haft 4 år til at udvikle sig til stamspiller...hans tid er slut hos os. MP er først lige begyndt sin "periode"...vi må skal have god tålmodighed med ham, han er blandt de største talenter i årgangen på hans plads med flere landskampe på cv'et
                        Nu vil jeg lige høre hvem MD du mener.
                        Diarra har ikke spillet meget på Højre back, så jeg tror fmprOB mener Desler, og ham håber jeg virkelig ikke er væk allerede til sommer, så er vi sgu godt nok på den.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Nu vil jeg lige høre hvem MD du mener.
                          Diarra har ikke spillet meget på Højre back, så jeg tror fmprOB mener Desler, og ham håber jeg virkelig ikke er væk allerede til sommer, så er vi sgu godt nok på den.
                          førdømt...du har ret her, jeg tænkte Momo. Desler skal forlænges ASAP
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            førdømt...du har ret her, jeg tænkte Momo. Desler skal forlænges ASAP
                            Puha, troede lige der var noget skidt under opsejling.

                            Kan vi ikke få ham til at lave en livstids kontrakt.

                            Så kan der være klausuler og sådan :)

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Puha, troede lige der var noget skidt under opsejling.

                              Kan vi ikke få ham til at lave en livstids kontrakt.

                              Så kan der være klausuler og sådan :)
                              klausuler som MINImumspris osv
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Nu vil jeg lige høre hvem MD du mener.
                                Diarra har ikke spillet meget på Højre back, så jeg tror fmprOB mener Desler, og ham håber jeg virkelig ikke er væk allerede til sommer, så er vi sgu godt nok på den.
                                Sorry ja. Det var ham jeg mente

                                Comment

                                Working...
                                X