Ja det er nok mest sandsynligt. Formentligt på bekostning af Greve (der egentlig gjorde det fint) så Desler rykkes op på midtbanen.
Den gætter jeg også på. Jeg syntes dog ikke Desler var overbevisende igår. Syntes han manglede fart,energi og overskud generelt..
Vi må håbe at han finder noget af det på U21 lejren så vi kan få den gamle Desler tilbage
Den gætter jeg også på. Jeg syntes dog ikke Desler var overbevisende igår. Syntes han manglede fart,energi og overskud generelt..
Vi må håbe at han finder noget af det på U21 lejren så vi kan få den gamle Desler tilbage
det var ganske tydeligt igår at Desler mangler kampformen fra starten af turneringen, denn kommer nok ikke helt i dette efterår, men bare han så er klar til foråret hvor han så bliver en af de bærende kræfter i forsøget på at ramme en stime af gode resultater
Jo jo, vi roterer om sejre od nederlager hele tid... ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
I går beviste at han (selvfølgelig) ikke er på 100 %, men også at han er hurtig på bold og ikke uden. Derfor skal han have bolden på fødderne.
I går beviste at han (selvfølgelig) ikke er på 100 %, men også at han er hurtig på bold og ikke uden. Derfor skal han have bolden på fødderne.
Det giver sig selv han selvfølgelig ikke er på 100%, men han bidrager stadig positivt fremad banen og gav ikke ved dørene overfor en ellers formstærk Akharraz. Han bliver bedre dag for dag og skal selvfølgelig frem på banen hvor han er bedst. Ham, falk, Zohore og Festersen bliver bør blive fantastisk!
Comment