Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCM

    Vi skal ikke forvente samme start 11 mod FCM. Vi er nemlig et rotations hold

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...aturligt-i-ob/

    #2
    Vi "roterer" nok Oliver Lund ind i startopstillingen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Vi "roterer" nok Oliver Lund ind i startopstillingen
      Ja det er nok mest sandsynligt. Formentligt på bekostning af Greve (der egentlig gjorde det fint) så Desler rykkes op på midtbanen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Ja det er nok mest sandsynligt. Formentligt på bekostning af Greve (der egentlig gjorde det fint) så Desler rykkes op på midtbanen.
        Den gætter jeg også på. Jeg syntes dog ikke Desler var overbevisende igår. Syntes han manglede fart,energi og overskud generelt..
        Vi må håbe at han finder noget af det på U21 lejren så vi kan få den gamle Desler tilbage

        Comment


          #5
          To uger til at få trænet dødbolde og lære, at man hele tiden skal kigge sig over skulderen efter ham med håndtagene.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Den gætter jeg også på. Jeg syntes dog ikke Desler var overbevisende igår. Syntes han manglede fart,energi og overskud generelt..
            Vi må håbe at han finder noget af det på U21 lejren så vi kan få den gamle Desler tilbage
            det var ganske tydeligt igår at Desler mangler kampformen fra starten af turneringen, denn kommer nok ikke helt i dette efterår, men bare han så er klar til foråret hvor han så bliver en af de bærende kræfter i forsøget på at ramme en stime af gode resultater
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi skal ikke forvente samme start 11 mod FCM. Vi er nemlig et rotations hold

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...aturligt-i-ob/
              Jo jo, vi roterer om sejre od nederlager hele tid... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Den gætter jeg også på. Jeg syntes dog ikke Desler var overbevisende igår. Syntes han manglede fart,energi og overskud generelt..
                Vi må håbe at han finder noget af det på U21 lejren så vi kan få den gamle Desler tilbage
                I går beviste at han (selvfølgelig) ikke er på 100 %, men også at han er hurtig på bold og ikke uden. Derfor skal han have bolden på fødderne.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  I går beviste at han (selvfølgelig) ikke er på 100 %, men også at han er hurtig på bold og ikke uden. Derfor skal han have bolden på fødderne.
                  Det giver sig selv han selvfølgelig ikke er på 100%, men han bidrager stadig positivt fremad banen og gav ikke ved dørene overfor en ellers formstærk Akharraz. Han bliver bedre dag for dag og skal selvfølgelig frem på banen hvor han er bedst. Ham, falk, Zohore og Festersen bliver bør blive fantastisk!

                  Comment


                    #10
                    Jeg vil gerne se denne opstilling de sidste 3 kampe. I en 4-1-4-1 opstilling

                    Koval

                    Oliver Lund. Lasse Nielsen. Halgrimur Jonasson. Ari Skulasson

                    ElMakrini

                    Desler. . Fester. Matti. Falk


                    Kenneth Zohore

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Jeg vil gerne se denne opstilling de sidste 3 kampe. I en 4-1-4-1 opstilling

                      Koval

                      Oliver Lund. Lasse Nielsen. Halgrimur Jonasson. Ari Skulasson

                      ElMakrini

                      Desler. . Fester. Matti. Falk


                      Kenneth Zohore

                      Ja tak! ... den gad jeg virkelig godt se. Vi skal altså have stabiliseret bag til. Men har Kent nogensinde spillet andet end 4-4-2?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                        Ja tak! ... den gad jeg virkelig godt se. Vi skal altså have stabiliseret bag til. Men har Kent nogensinde spillet andet end 4-4-2?
                        I mange CL og EL kampe for AaB spillede han noget der lignede 4-4-1-1 eller 4-5-1

                        Comment


                          #13
                          Hvis vi skulle springe banken. Skulle man finde en Central forsvar der kunne lede et 3 5 2 system.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                            Hvis vi skulle springe banken. Skulle man finde en Central forsvar der kunne lede et 3 5 2 system.
                            Ikke så længe KN er træner

                            Comment


                              #15
                              Tror Czstoltze er fuld. Eller på hallucinogen overdosis.

                              Comment

                              Working...
                              X