Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Viborg - OB

    Vi må kigge fremad igen. Igen. igen.

    Ude mod et Viborghold, der flot slog FCM i egen hule. De har selvtillid og vil gå efter at distancere sig helt fra nedrykningspladsen. Vi kommer noget forhutlede oven på regulære tæv i Odense.

    Jeg håber på uafgjort.

    Koval
    Lund - Nielsen - Jonasson - Skula
    Greve/Desler - Makrini - Thomasen - Falk

    Fester - Zohore

    (Er Desler snart helt klar?)

    I de sidste fire kampe har vi to mod direkte konkurrenter i Viborg og Esbjerg og to "gratis" kampe mod FCM og FCK. Håber på fire point.

    #2
    Jeg kunne godt tænke mig denne:

    Koval

    Lund - Nielsen - Matti/Thomasen- Skula
    Greve - Makrini - Thomasen/Matti - Falk
    Fester - Zohore

    Defensivt kan det ikke blive værre end det vi har set.

    Kunne også vær fedt med denne:

    Koval
    Lund - Nielsen - Matti/Thomasen - SKula
    Greve - Makrini - Falk
    Fester - Zohore - AK

    Den er godt nok lidt anderledes, men tror det kunne være et spændende forsøg.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jeg kunne godt tænke mig denne:

      Koval

      Lund - Nielsen - Matti/Thomasen- Skula
      Greve - Makrini - Thomasen/Matti - Falk
      Fester - Zohore

      Defensivt kan det ikke blive værre end det vi har set.

      Kunne også vær fedt med denne:

      Koval
      Lund - Nielsen - Matti/Thomasen - SKula
      Greve - Makrini - Falk
      Fester - Zohore - AK

      Den er godt nok lidt anderledes, men tror det kunne være et spændende forsøg.
      Thomassen som midterforsvarer? Der bliver han sgu mast, er jeg bange for. Tror desværre der skal meget mere til, før Kent dropper anføreren. Så hellere Lund ind centralt og Desler som højre back.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
        Thomassen som midterforsvarer? Der bliver han sgu mast, er jeg bange for. Tror desværre der skal meget mere til, før Kent dropper anføreren. Så hellere Lund ind centralt og Desler som højre back.
        Ja, men tænkte en eller anden må vi da kunne smide derind.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
          Vi må kigge fremad igen. Igen. igen.

          Ude mod et Viborghold, der flot slog FCM i egen hule. De har selvtillid og vil gå efter at distancere sig helt fra nedrykningspladsen. Vi kommer noget forhutlede oven på regulære tæv i Odense.

          Jeg håber på uafgjort.

          Koval
          Lund - Nielsen - Jonasson - Skula
          Greve/Desler - Makrini - Thomasen - Falk

          Fester - Zohore

          (Er Desler snart helt klar?)

          I de sidste fire kampe har vi to mod direkte konkurrenter i Viborg og Esbjerg og to "gratis" kampe mod FCM og FCK. Håber på fire point.
          Jeg håber på sejr.....Desler må være klar til en startplads, så ham på hk, og Falk på vk, så samme opstilling som din tror jeg på. Vi skal passe på ikke at gøre os selv dårligere en vi er, og VFF bedre end de er, men det ligner en taktisk affære hvor det er dejligt at have Makrini tilbage som spilstyrer og hardhitter på cm.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Jeg kunne godt tænke mig denne:

            Koval

            Lund - Nielsen - Matti/Thomasen- Skula
            Greve - Makrini - Thomasen/Matti - Falk
            Fester - Zohore

            Defensivt kan det ikke blive værre end det vi har set.

            Kunne også vær fedt med denne:

            Koval
            Lund - Nielsen - Matti/Thomasen - SKula
            Greve - Makrini - Falk
            Fester - Zohore - AK

            Den er godt nok lidt anderledes, men tror det kunne være et spændende forsøg.
            Det tror jeg nu sagtens det kan...

            Med en CM i midterforsvaret er vi da garanteret at lukke mange mål ind, især hvis det er en lille filur som JJT. Så hellere Kryger...

            Comment


              #7
              Vi må håbe på en trodsreaktion. Heldigvis har vi før vist at vi kan rejse os hurtigt efter en pinlig præstation.

              Comment


                #8
                Ja heldigvis taber vi sjældent 2 gange i træk.. Meeeeeen nu er det jo OB vi snakker om

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Vi må håbe på en trodsreaktion. Heldigvis har vi før vist at vi kan rejse os hurtigt efter en pinlig præstation.
                  Og holdet skulle være øvet i trodsreaktion er nu ... ;-).
                  Tænker med El Makrini kommer mere stabilitet tilbage i midtbane. Måske sammen med Matti.
                  Tror på 3 point (ligesom hver gang vi spiller).
                  Last edited by andlox; 02-11-2015, 18:41.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    http://www.tv2fyn.dk/article/536207?...video_id=86178

                    Er det bare mig eller antyder AK ikke at der er lidt interne uroligheder her. synes det virker ret problematisk, hvis der er problemer med at arbejde for hinanden.

                    Comment


                      #11
                      Jeg har ikke fulgt op på det, men jeg mener at have hørt at OB aldrig taber op til en landskampspause, så hvis det holder stik får vi nok 1 point.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg har ikke fulgt op på det, men jeg mener at have hørt at OB aldrig taber op til en landskampspause, så hvis det holder stik får vi nok 1 point.
                        Det er korrekt , men ved så ikke om vi skal håbe at komme foran , hørte lige i onside at vi er det hold som smider flest føringer væk ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                          http://www.tv2fyn.dk/article/536207?...video_id=86178

                          Er det bare mig eller antyder AK ikke at der er lidt interne uroligheder her. synes det virker ret problematisk, hvis der er problemer med at arbejde for hinanden.
                          Synes mere det virker som et lidt "kluntet" interview, som om han havde hovedet et andet sted... den formulering der, og så at han slutter af med sige "at få lavet øøh, målene"...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Når nu vores forsvar er så ringe. Burde vi stille med 3 mands forsvar. Det giver en stærkere midtbane til at holde i bolden.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Når nu vores forsvar er så ringe. Burde vi stille med 3 mands forsvar. Det giver en stærkere midtbane til at holde i bolden.
                              Enig. En spændende opstilling kunne evt være denne:

                              Koval
                              Lund - HJ - LN
                              Desler Ari
                              Makrini - Matti
                              Falk
                              Zohore - Fester

                              Så kan desler og ari fungere som kanter, når vi angriber og trække ned på backpladsen, når vi forsvarer. Derudover ser denne midtbane noget mere boldsikker ud. Men det kommer nok desværre ikke til at ske.

                              Comment

                              Working...
                              X