Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Byt Lund ud med Makrini, så er jeg enig... Lunds bundniveau er lige så elendigt som Kovals er i dag... Sidst var det ham der kostede...
    Jeg skrev fra start 11
    Altså den idag

    Comment


      Det er ene og alens JH´s manglende indkøb/forfejlede indkøb, der koster for OB, KN og resten af trænerstaben kan ikke klandres for en inkompetent sportsdirektør. Den eneste "trøst" er at KN også startede skidt i Aab

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg skrev fra start 11
        Altså den idag
        Aah ja, selvfølgelig, my bad :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          haha kommentatorene snakker om at man kunne skifte ud i forsvaret da hverken LN eller HJ har spillet særligt godt. Glimrende ide - men hvem helvede skal man sætte ind i stedet?

          Comment


            Nu har jeg ikke læst alle siderne igennnem - men er jeg den eneste der mener at Kirkeskov har kostet dyrt i dag?
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
              Det er ene og alens JH´s manglende indkøb/forfejlede indkøb, der koster for OB, KN og resten af trænerstaben kan ikke klandres for en inkompetent sportsdirektør. Den eneste "trøst" er at KN også startede skidt i Aab
              Enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Rystende at man ikke er mere rystet end man er over det her... Jeg forventede at det blev noget i den stil..
                Og endnu engang er det defensiven der totalt svigter sammen med målmanden..
                Kun Zohore,Lund,Festersen,Falk er gode nok fra start 11 til det hold vi alle ønsker.. 6 mand skal bare VÆK og JJT skal have et år eller 2 mere inden han er klar
                Emil har vel egentlig også været ok - I hvert fald i den del af kampen, jeg har set.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                  Nu har jeg ikke læst alle siderne igennnem - men er jeg den eneste der mener at Kirkeskov har kostet dyrt i dag?
                  Tja han lavede assisten til 1-1 og har generelt været skidt som de fleste andre...
                  Men predikatet "kostet dyrt" må tilfalde Koval

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                    Emil har vel egentlig også været ok - I hvert fald i den del af kampen, jeg har set.
                    Tja. Middel vel. Derfor ønsker jeg ham langt væk alligevel

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tja han lavede assisten til 1-1 og har generelt været skidt som de fleste andre...
                      Men predikatet "kostet dyrt" må tilfalde Koval
                      tilgengæld undre jeg mig over han har kunnet slå Ari af?? Nogen der har fået øje på noget han gør ekstra godt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Enig

                        Og gad vide hvad KN blev lovet, da han skrev kontrakt med OB??

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                          Og gad vide hvad KN blev lovet, da han skrev kontrakt med OB??
                          Jeg det sidder jeg også og tænker på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tilgengæld undre jeg mig over han har kunnet slå Ari af?? Nogen der har fået øje på noget han gør ekstra godt?
                            han er vel kun med pga sin højde så vi havde lidt ekstra cm i boksen ved indlæg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                              Det er ene og alens JH´s manglende indkøb/forfejlede indkøb, der koster for OB, KN og resten af trænerstaben kan ikke klandres for en inkompetent sportsdirektør. Den eneste "trøst" er at KN også startede skidt i Aab
                              JH og KN i den nuværende situation er i hvert fald en cocktail fra helvede. Kent er åbenlyst ikke typen der har tænkt sig at kompensere, for det manglende niveau der er hos de bagerste, med en mere defensiv tilgang ala Ove P, og JH har jo over tid nu vist, at manden er så talentløs, at han ikke evner at finde folk til defensiven der gør, at vi kan spille det risikofyldte offensive spil, vi gerne vil. Kent er en anden træner end han var i Horsens, og de to bliver ikke et godt match igen. Sportsamatøren må og skal væk, hellere i dag end i morgen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                                Og gad vide hvad KN blev lovet, da han skrev kontrakt med OB??
                                Jeg tror ikke at KN er blevet overrasket over hvor vi er og er blevet guld og grønne skove..

                                Comment

                                Working...
                                X