Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ham her er ledig kan jeg se på listen:

    http://www.transfermarkt.co.uk/poul-.../trainer/14506

    MvT

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Vi scorer som oftest på omstillinger og har den sjældent mere end modstanderen ... det rimer ikke på risiko i min verden.
    Forsvaret og dele af midten er simpelthen bare for ringe.
    Hvis du mener, at vi IKKE spiller risikobetonet med det konsekvente korte spil nedefra målmanden og forsvaret, som konstant balancerer på afgrunden, de fire offensive folk, hvis defensive løb er meget meget få (Falks genpres er heldigvis i topklasse), som i den grad efterlader den vakkelvorne defensiv med nogle store opgave individuelt, og de mange folk vi holder fremme på dødbolde, som vi jo så gav en 2 mod 1 situation bare med en enkelt clearing mod Randers, så kan vi to ganske enkelt ikke diskutere, for så befinder vi os da godt nok i to forskellige verdener.

    At vi primært scorer på omstillinger og sjældent har bolden mest, skyldes da i den grad, at vi er så ringe på bolden i forsvaret og centralt på midtbanen. Vores backs er ikke eksisterende offensivt, og Falk og Emil holder ikke bredden som kanter.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hent Joseph Yobo og Jean-Alain Boumsong. Det burde kunne hjælpe lidt.

    MvT

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
    De sidste 4 kampe hedder Viborg ude, så landskamppause, så FCM og Esbjerg hjemme, før vi skal til prygl i Parken. Jubeloptimisten siger 7, pessimisten 0 og realisten 2 point
    hehe lige nu har jeg sgu meget svært ved at se os vinde noget som helst. Men VFF og EFB skulle vi jo helst have point mod - og gerne sejre. FCM er lige pt ikke så godt kørende så helt umuligt er det vel ikke. FCK bliver det næppe til noget mod

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hehe så slår man over på kampen for at glæde sig over et OB mål - kun for at se BIF score til 2-5!!!!!
    Slet

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
    ENIG, det er en "forbudt for børn kamp", vi skal virkelig tage os sammen. Start med Dessler, Makrini, Lund-Nielsen og Falk, med Zohore og Festesen på toppen. De bagerste er det vel kun Lund der kan være sig selv bekendt. Ari kommer nok tilbage, og de to i midten og målmanden sker der nok ikke noget med. Men mangler sq Toppel på stregen
    Vi kan jo ikke forbudt for børn ... Sagde chap ikke at der var spillet over 20 min før det første frispark ..

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    De sidste 4 kampe hedder Viborg ude, så landskamppause, så FCM og Esbjerg hjemme, før vi skal til prygl i Parken. Jubeloptimisten siger 7, pessimisten 0 og realisten 2 point

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo jo. Han har mangler. Men gør altså mange ting rigtigt
    Vi er enige. Falk er vores vigtigste spiller, det er ham som gør de andre farlige, og man mærker tydeligt når han har en dårlig dag(ikke i dag).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Vi scorer som oftest på omstillinger og har den sjældent mere end modstanderen ... det rimer ikke på risiko i min verden.
    Forsvaret og dele af midten er simpelthen bare for ringe.

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
    Nyt lyspunkt: Hobro ligger på nedrykningpladsen og der er da en del point derned endnu. Bestået Festesen, Falk, Zohore, Dessler, AK, og Lund. Dumpet: resten
    Synes egentligt ikke at Lund spiller nogen fantastisk kamp i dag. Jo han gør mange ting godt, men er for mig at se alt for svag i sine førsteberøringer. Synes som tidligere nævnt også, at JJT gør det fint.

    Men gider sgu snart ikke gentage hvor dårligt vores centrale forsvar er - det er jo helt åndsvagt så dårligt de spiller. En ting er at man af og til begår fejl - de to dernede gør det jo fucking konstant!!!!! Dårlige indgreb, dårlige clearinger, dårlig placeringsevne, dårlig boldomgang.

    Koval - fra himmel til helvede, omend jeg synes man skal passe på med, at give ham hele skylden for målene i første halveg. Den første står der 4-5 mand i forsvaret der bør clearer den, og så bliver det Kovals fejl der bliver udstillet.
    Nr. to mål slipper Halgrimur sin markering alt for tidligt og Emil Larsen synes som sædvanligt ikke det er nødvendigt at presse sine modstandere, hvorfor indlægget kan blive slået helt upresset.
    1-3 målet bliver rettet af og er selvfølgeligt svært, men som en nævnte bør han vel tage den.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det næste vindue bliver dårligt, fordi at vi har en amatør til at tage beslutningerne. Den mand er på alle måder indbegrebet af middelmådighed.
    det der bare undre mig er at han jo tydeligvis godt kan finde de rigtige - flere gode handler han gjorde i sommers - men hvorfor forsøger han at "fedte" os igennem endnu en sæson med et skrabet hold? Var han nu bare fortsat med oprustningen da han havde fået angrebet på plads - men det ar ligesom om han tænkte; "nå - det var det" og lukkede ned - selv efter at have solgt 2 forsvarer

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    JH og KN i den nuværende situation er i hvert fald en cocktail fra helvede. Kent er åbenlyst ikke typen der har tænkt sig at kompensere, for det manglende niveau der er hos de bagerste, med en mere defensiv tilgang ala Ove P, og JH har jo over tid nu vist, at manden er så talentløs, at han ikke evner at finde folk til defensiven der gør, at vi kan spille det risikofyldte offensive spil, vi gerne vil. Kent er en anden træner end han var i Horsens, og de to bliver ikke et godt match igen. Sportsamatøren må og skal væk, hellere i dag end i morgen.
    Vi scorer som oftest på omstillinger og har den sjældent mere end modstanderen ... det rimer ikke på risiko i min verden.
    Forsvaret og dele af midten er simpelthen bare for ringe.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
    Og næste uges kamp mod Viborg er endnu en gyser og nok ikke meget at se frem til med det forsvar
    Og de kommer med selvtillid efter deres sejr over FCM...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Ja du har ret. Men jeg savner virkelig at han trykker den af udefra. Han havde mulighed for at gøre det til 2-2 hvis han havde skudt fra kanten af feltet, men forsøgte i stedet at drible sig igennem 3 mand. Når en af de mænd er Agger, så lykkes det sjældent... Han skal være mere selvisk og trykke af udefra - vi har jo set at han kan.
    Jo jo. Han har mangler. Men gør altså mange ting rigtigt

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Næste kamp mod Viborg bliver livsvigtig, heldigvis har de Debele ude med karantæne, men stadigvæk skal der meget til for at vi opnår point, Viborg er også kommet godt igang.
    ENIG, det er en "forbudt for børn kamp", vi skal virkelig tage os sammen. Start med Dessler, Makrini, Lund-Nielsen og Falk, med Zohore og Festesen på toppen. De bagerste er det vel kun Lund der kan være sig selv bekendt. Ari kommer nok tilbage, og de to i midten og målmanden sker der nok ikke noget med. Men mangler sq Toppel på stregen

    Leave a comment:

Working...
X