Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - BIF 01/11/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægDet er ene og alens JH´s manglende indkøb/forfejlede indkøb, der koster for OB, KN og resten af trænerstaben kan ikke klandres for en inkompetent sportsdirektør. Den eneste "trøst" er at KN også startede skidt i Aab
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægOg gad vide hvad KN blev lovet, da han skrev kontrakt med OB??
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja han lavede assisten til 1-1 og har generelt været skidt som de fleste andre...
Men predikatet "kostet dyrt" må tilfalde Koval
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægNu har jeg ikke læst alle siderne igennnem - men er jeg den eneste der mener at Kirkeskov har kostet dyrt i dag?
Men predikatet "kostet dyrt" må tilfalde Koval
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRystende at man ikke er mere rystet end man er over det her... Jeg forventede at det blev noget i den stil..
Og endnu engang er det defensiven der totalt svigter sammen med målmanden..
Kun Zohore,Lund,Festersen,Falk er gode nok fra start 11 til det hold vi alle ønsker.. 6 mand skal bare VÆK og JJT skal have et år eller 2 mere inden han er klar
Leave a comment:
-
Nu har jeg ikke læst alle siderne igennnem - men er jeg den eneste der mener at Kirkeskov har kostet dyrt i dag?
Leave a comment:
-
haha kommentatorene snakker om at man kunne skifte ud i forsvaret da hverken LN eller HJ har spillet særligt godt. Glimrende ide - men hvem helvede skal man sætte ind i stedet?
Leave a comment:
-
Det er ene og alens JH´s manglende indkøb/forfejlede indkøb, der koster for OB, KN og resten af trænerstaben kan ikke klandres for en inkompetent sportsdirektør. Den eneste "trøst" er at KN også startede skidt i Aab
Leave a comment:
Leave a comment: