Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - BIF 01/11/2015
Collapse
X
-
Om ikke andet, må man tage hatten af for det arbejde der er gjort omkring Zohore. For satan han er på vej til at blive vild
-
stor chance til zohore.....kom så drenge - i skal bare score en 4-5 mål mere så har vi en chance
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægGrotesk ringe forsvar og midtbane (- når El Makrini ikke er med). Vi skal også lige huske at Falkesgaard ikke spillede sig af holdet, men blev skadet og jeg vil klart mene at han skal tage pladsen fra Koval når han er klar igen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægRolig nu. Er helt enig i, at han har en stor andel i alle målene, men SÅ skidt synes jeg altså ikke det har været.
Tvivler på at hans selvtillid ville forbedres af at blive flået ud i pausen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg4 målmænd afprøvet i denne sæson , tilsammen når de knap nok liganiveau ... Godt handlet JH , især at du jagede Toppel væk
Radza har vi jo ikke set meget til - men troede man på ham burde han sættes på mål - så ringe koval har været
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægSelvfølgelig skal han skiftes ud. Brøndby skal jo bare rammen kassen, så går den ind.
Også for hans egen skyld. Han er tydeligt påvirket.
Tvivler på at hans selvtillid ville forbedres af at blive flået ud i pausen.
Leave a comment:
-
Grotesk ringe forsvar og midtbane (- når El Makrini ikke er med). Vi skal også lige huske at Falkesgaard ikke spillede sig af holdet, men blev skadet og jeg vil klart mene at han skal tage pladsen fra Koval når han er klar igen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægForsvaret er jo komisk dårligt i alle aspekter. HJ og LN er så ubeskriveligt ringe i stort set alle spillets facetter.
Koval har været helt skidt, men han skal da ikke skiftes ud. Hvad i alverden skulle det gavne?
Også for hans egen skyld. Han er tydeligt påvirket.
Leave a comment:
-
4 målmænd afprøvet i denne sæson , tilsammen når de knap nok liganiveau ... Godt handlet JH , især at du jagede Toppel væk
Leave a comment:
-
Festersen, Falk og Zohore har vel landsholdsniveau. Og så er der nogen 2 div spillere.
Beklager, jeg nyder også Agger og Kahlenberg, grøn af misundelse.
Oplagt Makrini er savnet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægSkidt? Jeg tror aldrig, jeg har set en målmand spille 30 så dårlige minutter. 3 drops. Det går simpelthen ikke. Kent er nød til at skifte ham ud. Jeg kan godt lide ham, men det er jo absurd. Vi kan ikke spille med ham mere.
Koval ligner en mand der ikke forstår hvad der sker
Leave a comment:
-
Forsvaret er jo komisk dårligt i alle aspekter. HJ og LN er så ubeskriveligt ringe i stort set alle spillets facetter.
Koval har været helt skidt, men han skal da ikke skiftes ud. Hvad i alverden skulle det gavne?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægSkidt skidt kamp af Koval. Det er åbenbart hele vores hold som svinger i præstationerne med undtagelse af Falk og Zohore.
Leave a comment:
Leave a comment: