Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr.
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
En afgørende tid nærmer sig...
Collapse
X
-
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDe får 3 point mere end os og har en målscore på -1 i forhold til os over 18 kampe. Brøndby fik 3 point i de første 7 og fik så medvind og endte på 25 i alt efter en skidt afslutning med nederlag til FCK og uafgjort mod SE i de 2 sidste. Vi fik lammetæv af GF, taber til FCV og får også den famøse 1-1 mod dem. Vi har som BIF ikke altid set specielt godt ud, men generelt set er vi på niveau.. eller begge er under om man vil. Som du selv er inde på, så er det svært at sammenligne 1:1. Men begge klubber har et godt stykke vej tilbage til toppen... med mindre at AAB og FCM går helt kolde og så skal alt alligevel klapper for de to gamle stor hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægCOB har spillet nogle ok kampe , men hvad er din forestilling mht midtbanen hvis COB skal være starter , hvordan vil du så stille op ?
Min idelle opstilling med vores nuværende trup er nok en 4-2-3-1
Diarra AMC KL Barrett
Ari O'Brien
Falk Spelm. Emil
Kadrii
Men med Kadrii ude, har vi ikke rigtig nogle angribere der er gode nok til at ligge alene på toppen. Så bliver det en 4-4-1-1 uden Schoop eller O'Brien. Men det betyder ikke, at jeg synes han er et fejlkøb.
Diarra AMC KL Barrett
Falk Spelm. Ari Emil
Skoubo
Mos"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg100% enig; ingen grund til at sætte BIF på en piedestal. I samme tidsrum har de så brugt hvor meget mere end os? Skal vi gætte på 30 mio i transfer, sign-on og øgede lønudgifter? Og for den sum kan de så opvise 3 points mere end os... Where's the wow in that?
Min pointe med BIF som eksempel var udelukkende at sige at det jo tydeligvis kan lade sig gøre at spille en trup sammen på en relativ kort tids horisont. På et halvt år er de blevet mere stabile end vi er efter Troels har siddet ved roret i 1œ og stadig snakker proces....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er et svært spørgsmål, eftersom jeg ikke ville stille op som TB gør.
Diarra AMC KL Barrett
Ari O'Brien
Falk Spelm. Emil
Kadrii
Men med Kadrii ude, har vi ikke rigtig nogle angribere der er gode nok til at ligge alene på toppen. Så bliver det en 4-4-1-1 uden Schoop eller O'Brien. Men det betyder ikke, at jeg synes han er et fejlkøb.
Diarra AMC KL Barrett
Falk Spelm. Ari Emil
Skoubo
Mos
Ruud AMC KL Diarra
Falk COB Ari Barret
Spelmann
Mos
Tror jeg vi starter op med ... der kan så være et par jokere med DH og evt. Dusan men ... skaderne taget i betragtning.
Så dog gerne denne:
Toppel
Diarra DH KL Barrett
Falk COB Ari Emil
Spelmann
KadriiLast edited by Plum; 04-02-2014, 06:17."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er et svært spørgsmål, eftersom jeg ikke ville stille op som TB gør.
Diarra AMC KL Barrett
Ari O'Brien
Falk Spelm. Emil
Kadrii
Diarra AMC KL Barrett
Falk Spelm. Ari Emil
Skoubo
Mos
Ruud AMC KL Diarra
Falk COB Ari Barret
Spelmann
Mos
Tror jeg vi starter op med ... der kan så være et par jokere med DH og evt. Dusan men ... skaderne taget i betragtning.
Så dog gerne denne:
Toppel
Diarra DH KL Barrett
Falk COB Ari Emil
Spelmann
Kadrii
Hvis de hver især spiller op til det bedste vi har set fra dem og finder ud af det sammen .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægToppel
Ruud AMC KL Diarra
Falk COB Ari Barret
Spelmann
Mos
Så dog gerne denne:
Toppel
Diarra DH KL Barrett
Falk COB Ari Emil
Spelmann
Kadrii
Hvis de hver især spiller op til det bedste vi har set fra dem og finder ud af det sammen ..
Toppel
Ruud Momo Høgh Barret
Falk CoB Ari Emil
Spelmann
Mos
optimal opstilling uden nævneværdige skader og afgange til sommer og lidt tilgang
Toppel
momo KL Høgh Barret
Falk CoB Ari Lucas
Spelmann
KadriiBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlægKigger man på tabellen, er der ingen tvivl om at vi har scoret mål nok til at kunne ligge højere i tabellen, men der er gået alt for mange mål ind på os.
Hvis vi får lukket i forsvaret, skal vi nok rykke længere op.
- KennedTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
OB favorit ved booking firma til at rykke ned sammen med AGF
http://m.bt.dk/?article=28405806-Boo...-OB-nedrykning
Comment
-
Jeg er godt klar over hvordan vi har præsteret de sidste to forår.
Troels snakker om plan B. og meget andet godt, men han kan af hensyn til at truppen er en enhed ikke fremhæve enkelte spillere, men til forskel fra de to sidste gange, har vi et par gutter der hedder Skulason og Spelmann, de står lige præcis for det vi manglede.
Comment
-
De siger at de har trænet hårdt i OB.. men det er der også andre der har..
SDJ skulle have trænet 2 gange dagligt her i opstarten
http://www.bold.dk/nyt/SE-Haard-trae...net-betale-sig
Comment
-
Så vinder OB nok ikke lige mesterskabet foreløbigt
http://onside.dk/superligaen/forsvar...perliga-titler
Comment
Comment