Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 afrikanere til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Enig, det er da udviklingsspillere som Yao, der skal overtage folk som Krygers plads i truppen. Særligt nu, hvor vi i den grad kan bruge noget bredde på kantpositionerne.

    Comment


      Jeg så ham i reserveholdskampen mod Silkeborg her sidst i 15. Samme kamp hvor ham den anden afrikaner blev testet. Der må jeg indrømme at han ikke imponerede mig overhovedet, men de må jo se noget i ham, siden han gang på gang dukker op.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Der er sgu flere succeshistorier med vores afrikanere, end negative. Nu har jeg et par venner, samt et par stykker her fra forum, som siger han ser vildt spændende ud. Lidt usleben, men vi kunne jo passende bruge det næste halve år på at få Ham tilvænnet Danmark og dansk fodbold
        Og det ville være fint hvis han viser sig som en usleben diamant. Min pointe er bare at JH ikke kan blive ved med at hente spillere i 2.div og ukendte afrikanere når man vil opruste og nå top 6 næste år. Vi har også 2 på prøvetræning nu fra 2.Div..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Enig, det er da udviklingsspillere som Yao, der skal overtage folk som Krygers plads i truppen. Særligt nu, hvor vi i den grad kan bruge noget bredde på kantpositionerne.
          Se DET er jeg helt enig i. Vil bare snart gerne se noget profil indkøb

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Se DET er jeg helt enig i. Vil bare snart gerne se noget profil indkøb
            Det kan vi ikke blive uenige om. Jeg har bare lovet mig selv ikke at harcelere før, at vinduet skulle være lukket i. Særligt her i vintervinduet, hvor sæsonen ikke er igang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og det ville være fint hvis han viser sig som en usleben diamant. Min pointe er bare at JH ikke kan blive ved med at hente spillere i 2.div og ukendte afrikanere når man vil opruste og nå top 6 næste år. Vi har også 2 på prøvetræning nu fra 2.Div..
              Jeg er helt enig med dig. Der skal også profil-lignende typer til, som ikke skal bearbejdes først. Skønt køb i f.eks. Makrini.

              Mht. 2. Divisionsspillerne, så ligger jeg ærlig talt ikke for meget i det. Tror ikke de har noget at tilbyde her og nu.. Det vil vise sig en gang i næste uge. :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det kan vi ikke blive uenige om. Jeg har bare lovet mig selv ikke at harcelere før, at vinduet skulle være lukket i. Særligt her i vintervinduet, hvor sæsonen ikke er igang.
                Jeg startede også med at skrive at jeg håbede JH snart stepper op. Men enig. Lad os vente en 12 dage endnu inden vi begynder at konkludere for meget

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg er helt enig med dig. Der skal også profil-lignende typer til, som ikke skal bearbejdes først. Skønt køb i f.eks. Makrini.

                  Mht. 2. Divisionsspillerne, så ligger jeg ærlig talt ikke for meget i det. Tror ikke de har noget at tilbyde her og nu.. Det vil vise sig en gang i næste uge. :)
                  Vi må se :)

                  Comment


                    Nu så jeg jo Yao træne med idag, og vil siger at han ser fysisk stærkere ud end da han var her i 15, hvor han var ret splejset... og så trænere han med nummer 12, så var ret så sikker på at han ikke havde skrevet under med ob

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                      Nu så jeg jo Yao træne med idag, og vil siger at han ser fysisk stærkere ud end da han var her i 15, hvor han var ret splejset... og så trænere han med nummer 12, så var ret så sikker på at han ikke havde skrevet under med ob

                      Comment

                      Working...
                      X