Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 afrikanere til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Såvidt jeg har forstået, tiltræder Yao pr. 1.1.16.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
      Såvidt jeg har forstået, tiltræder Yao pr. 1.1.16.
      Noget med en delt facebook-opdatering der henviser til OB-ønsket om en plejefamilie til en 18-årig der snakker fransk og engelsk?

      Comment


        Tjek ;)

        Edit: Vil kalde det et kvalificeret gæt.

        Comment


          Nogen der har noget nyt at berettet om de 2 her? Afventer måske at Emil er fortid?

          Comment


            Ham den store blev sendt hjem uden chance for kontrakt. Yao kunne måske stadig være en mulighed da han blev efter prøvetiden var overstået..
            Men han er rejst og der har ikke været nogen update efter dette

            Comment


              Jeg tænker også at han (Yao) bliver interessant, så snart vi har sendt Emil videre. Som Kent lige har udtalt, så skal vi sælge før at vi kan hente nye spillere.. Det sker forhåbentligt med Emil og Mikkel. Derudover kan vi godt sende en målmand væk - Gerne udlejning af Radza, eller ophævelse/salg af Tørnes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Jeg tænker også at han (Yao) bliver interessant, så snart vi har sendt Emil videre. Som Kent lige har udtalt, så skal vi sælge før at vi kan hente nye spillere.. Det sker forhåbentligt med Emil og Mikkel. Derudover kan vi godt sende en målmand væk - Gerne udlejning af Radza, eller ophævelse/salg af Tørnes.
                Det vil nok ikke være helvedes klogt at sende nogen af vores målmænd væk før Falke er klar , med mindre der kommer en ny ind .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  OK, tak for "updaten" :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det vil nok ikke være helvedes klogt at sende nogen af vores målmænd væk før Falke er klar , med mindre der kommer en ny ind .
                    Du mener ikke at to målmænd er nok, og en tredje målmand som højst sandsynligt bliver klar til kamp i marts måned? Det synes jeg, især med tanke på at alle holder stort set samme lave niveau lige pt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Du mener ikke at to målmænd er nok, og en tredje målmand som højst sandsynligt bliver klar til kamp i marts måned? Det synes jeg, især med tanke på at alle holder stort set samme lave niveau lige pt.
                      Jeg tror personligt ikke man for alvor forventer Falkesgaard tilbage før til næste sæson.

                      Comment


                        Nå.. Vi skal vel også videre fra dagens dårlige nyhed.

                        Til noget mere positivt.. Yao er tilbage i Ådalen, hvor han træner med.. Nogen som kan fortælle yderligere? Er han mon tæt på en kontrakt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Nå.. Vi skal vel også videre fra dagens dårlige nyhed.

                          Til noget mere positivt.. Yao er tilbage i Ådalen, hvor han træner med.. Nogen som kan fortælle yderligere? Er han mon tæt på en kontrakt.
                          Da det er 3 gang han træner med skulle man næsten tro det. Mon ikke man trykker på knappen når Emil smutter..
                          Men håber da godt nok at JH snart stepper up og får smidt de lønkroner efter noget kvalitet så ikke alle vores signinger bliver 2.div spillere og ukendte afrikanere

                          Comment


                            Alle vores ukendte afrikanere har jo været katastrofer, eller??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                              Alle vores ukendte afrikanere har jo været katastrofer, eller??
                              Umiddelbart ikke. Men hvad har det med sagen at gøre?

                              Comment


                                Der er sgu flere succeshistorier med vores afrikanere, end negative. Nu har jeg et par venner, samt et par stykker her fra forum, som siger han ser vildt spændende ud. Lidt usleben, men vi kunne jo passende bruge det næste halve år på at få Ham tilvænnet Danmark og dansk fodbold

                                Comment

                                Working...
                                X