Enig, det er da udviklingsspillere som Yao, der skal overtage folk som Krygers plads i truppen. Særligt nu, hvor vi i den grad kan bruge noget bredde på kantpositionerne.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
2 afrikanere til prøvetræning
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDer er sgu flere succeshistorier med vores afrikanere, end negative. Nu har jeg et par venner, samt et par stykker her fra forum, som siger han ser vildt spændende ud. Lidt usleben, men vi kunne jo passende bruge det næste halve år på at få Ham tilvænnet Danmark og dansk fodbold
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det ville være fint hvis han viser sig som en usleben diamant. Min pointe er bare at JH ikke kan blive ved med at hente spillere i 2.div og ukendte afrikanere når man vil opruste og nå top 6 næste år. Vi har også 2 på prøvetræning nu fra 2.Div..
Mht. 2. Divisionsspillerne, så ligger jeg ærlig talt ikke for meget i det. Tror ikke de har noget at tilbyde her og nu.. Det vil vise sig en gang i næste uge. :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan vi ikke blive uenige om. Jeg har bare lovet mig selv ikke at harcelere før, at vinduet skulle være lukket i. Særligt her i vintervinduet, hvor sæsonen ikke er igang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg er helt enig med dig. Der skal også profil-lignende typer til, som ikke skal bearbejdes først. Skønt køb i f.eks. Makrini.
Mht. 2. Divisionsspillerne, så ligger jeg ærlig talt ikke for meget i det. Tror ikke de har noget at tilbyde her og nu.. Det vil vise sig en gang i næste uge. :)
Comment
Comment