Jeg synes det er fint, at man ser nogen unge spillere fra lavere divisioner an her i pausen. Især med tanke på de fraværende spillere.. Der kan jo gemme sig et guldkorn eller to, så vi mister ikke noget på det. Jeg tror ikke umiddelbart at de er her med henblik på en kontrakt lige nu.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg synes det er fint, at man ser nogen unge spillere fra lavere divisioner an her i pausen. Især med tanke på de fraværende spillere.. Der kan jo gemme sig et guldkorn eller to, så vi mister ikke noget på det. Jeg tror ikke umiddelbart at de er her med henblik på en kontrakt lige nu.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er han mon ved at forhandle kontrakt andetsteds?
Ja, der kan være alle mulige grunde til at han ikke er der, og måske han bare er en cm længere til venstre på billedet. Men det er vel ikke utænkeligt at han er i gang med de sidste forhandlinger med en klub. Celtic?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg synes det er fint, at man ser nogen unge spillere fra lavere divisioner an her i pausen. Især med tanke på de fraværende spillere.. Der kan jo gemme sig et guldkorn eller to, så vi mister ikke noget på det. Jeg tror ikke umiddelbart at de er her med henblik på en kontrakt lige nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægFint billede i snevejr. Men hvor er Falk?
Ja, der kan være alle mulige grunde til at han ikke er der, og måske han bare er en cm længere til venstre på billedet. Men det er vel ikke utænkeligt at han er i gang med de sidste forhandlinger med en klub. Celtic?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægFint billede i snevejr. Men hvor er Falk?
Nu er Mikkel Kirkeskov forrest i gruppen, så tror ikke at man skal lægge så meget i billedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægNu er Mikkel Kirkeskov forrest i gruppen, så tror ikke at man skal lægge så meget i billedetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg er helt på linie med dig - man skal ikke kun "pisse i bukserne for at holde varmen her og nu", ved at hente profiler direkte til holdet, men man må også gerne se talenter fra lavere rækker lidt an...der KAN jo gemme sig lidt guld derude. Se bare Utaka - hentet i næstbedste række i Belgien. Det gik da ganske okay, synes jeg.
Desuden tror jeg at vi har gjort et rigtig godt fund med Frederik Tingager. Jeg glæder mig til at se ham i aktion, og lur mig ikke at han allerede har fået pladsen i midterforsvaret til forårspræmieren.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægUmiddelbart vil Borring hjem til OB da være oplagt. Jeg ved dog ikke hvordan han lige passer ind i Kent Nielsens planer. Men jeg vil da hilse Borring velkommen!
Comment
-
Det vil være en meget lille overraskelse, hvis det er os, der har interesse. Men jeg tror, der skal en del at rykke Borring fra Randers og især en træner, han er glad for, og som viser ham tillid. Har nogle venner, som er i familie med ham, og det er positive toner, de har hørt om hans tid i Randers. Skal det lykkes, så skal der nok nogle ekstra kroner i posen, og spørgsmålet er, om vi reelt vil og kan kaste så meget mere efter Borring end Randers vil og kan. Jeg tror, han forlænger i Randers, uden at jeg ved eller har hørt nogetsomhelst; det er bare fornemmelse efter hans egne udtalelser til pressen, og hans tilfredshed med klubben deroppe. Han ved, hvad han har i Randers, og Randers har været langt bedre sportsligt kørende end os i snart nogle år; der skal nok mere end 10.000 ekstra om måneden og uldne løfter om ambitioner til at flytte ham.
Comment
Comment