Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg er fuldstændig enig i at vi ikke skal have lappeløsninger, og jeg anser det det også som usandsynligt at det var OB der var fremme med en lejeaftale i sommers, men hvad nu hvis hvis KN mener at Sloth kan byde ind med 20% mere end Azer og Matti kan og han kan erhverves relativt billigt, kan han så stadig "sutte røv" i fht. til OB, og klubbens chancer for at blande sig i top 4-5?....og det er bare et spørgsmål som jeg mener er interessant, men ikke særlig relevant i fht. Sloth og OB
    Ift et lejeiphold i OB kan han sutte røv , han skal være her af lyst og ikke af nød .
    Kan han købes billigt og hvis han VIL OB , er det en anden snak . 1 års leje hvoraf han skal bruge halvdelen af tiden på at komme tilbage på niveau er uinteressant imo .

    Det er generelt jeg ikke gider 1 årlige lejeaftaler til spillere som skal finde tilbage til deres gamle jeg ..
    Jeg vil have noget langtidsholdbart , på fast kontrakt så vi kan få kontinuitet og en fast stamme . Bonussen er så at hvis en spiller blomstrer op og bliver interessant for andre klubber så kan vi hæve mønten , fremfor at aflevere ham tilbage ..

    Lappeløsninger nej tak .. Det er jo lige som at stille op til 100 meter svømning hvis man kun kan træde vande ...
    Last edited by Magge; 11-11-2015, 23:03.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Det er da en gammel "nyhed"

      Comment


        Nogle der kan huske Ipsa fra FCM. Var han ikke boldspillende forsvar i de små 100 kampe han havde for dem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
          Nogle der kan huske Ipsa fra FCM. Var han ikke boldspillende forsvar i de små 100 kampe han havde for dem
          Jo sådan rimelig med bolden som jeg husker det - men jeg var sjældent imponeret af ham defensivt.
          Last edited by Agbre; 12-11-2015, 00:34.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jo sådan rimelig med bolden som jeg husker det - men jeg var sjældent imponeret af ham defensivt.
            Ipsa røg vist af holdet. Fik ikke tilbudt ny kontrakt. Men de fik skader og hentede ham tilbage på en free. Frit efter hukommelse.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
              Nogle der kan huske Ipsa fra FCM. Var han ikke boldspillende forsvar i de små 100 kampe han havde for dem
              FCN sendte en til Ormonia Nicocia på Cypern på en leje aftale i et år, så hit jeg vusker, måske var det Ivan Runje. Skolingen i FCN må da antyde at han kan noget med fødderne som vi måske kan bruge og han er cf-spiller
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Hvad med problem barnet Sonni Nattestad han er free agent kunne Kent ikke indløse hans talent?
                1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                  Hvad med problem barnet Sonni Nattestad han er free agent kunne Kent ikke indløse hans talent?
                  FCM havde ikke det store held med forsøget og udlejede ham til VB, her var der åbenlyse problemer med attituden, og han savnede efter sigende hjemstavnen...han er næppe løsningen på vores aktuelle forsvarsproblemer
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FCM havde ikke det store held med forsøget og udlejede ham til VB, her var der åbenlyse problemer med attituden, og han savnede efter sigende hjemstavnen...han er næppe løsningen på vores aktuelle forsvarsproblemer
                    Helt enig. Det er han langt fra

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      FCM havde ikke det store held med forsøget og udlejede ham til VB, her var der åbenlyse problemer med attituden, og han savnede efter sigende hjemstavnen...han er næppe løsningen på vores aktuelle forsvarsproblemer
                      Hvis vi skal udvise bare en anelse ambitioner så skal vi stile noget højere end en spiller uden nogen former for erfaring , og som slet ikke har kunnet fremvise potentiale nogle steder .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Ron vlar

                        Comment


                          Ron Vlaar, ja selvfølgelig. Selvfølgelig kan og skal vi hente en Hollandsk landsholdsspiller, der var fast mand ved VM og som rygtes til subtoppen i Serie A.

                          En spiller som formentlig kræver mindst det 3-dobbelte i løn, af hvad DD fik i sin tid. Ja, det virker som en realistisk mulighed.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Ron Vlaar, ja selvfølgelig. Selvfølgelig kan og skal vi hente en Hollandsk landsholdsspiller, der var fast mand ved VM og som rygtes til subtoppen i Serie A.

                            En spiller som formentlig kræver mindst det 3-dobbelte i løn, af hvad DD fik i sin tid. Ja, det virker som en realistisk mulighed.
                            Husk nu på,at du kommenterer på det nye "svinet" :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Husk nu på,at du kommenterer på det nye "svinet" :).

                              Comment


                                Man må vel gerne have ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X