Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Det må man da overveje med Zohore solgt og de gode penge der kom ind for ham. Trods alt en angriber der lavede 6 mål sidste forår, og med et væsentligt bedre snit, end Zohore skulle bruge på at lave sine 7 i efteråret. De kan jo mange af de samme ting og så har Djiby jo bevist sig før, som en af de bedste angribere i OB i nyere tid.

    Comment


      Jeg stemmer i koret, der synes vi skal give Djiby en kontrakt frem til sommer. Præcis som Zohore fik i første omgang. Så kan vi tage stilling til, om den skal forlænges eller ej til sommer. Om han selv er interesseret, skal jeg ikke kunne sige. Om Kent Nielsen kan se ham indgå i sit spilsystem, skal jeg heller ikke kunne sige. Men selv i hans seneste (relativt anonyme) ophold i Randers, lavede han jo faktisk fint med mål. Så jeg tror da nok, at han kan bidrage med lidt oppe foran, især hvis AK holder fast i sin skadesfrekvens.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det må man da overveje med Zohore solgt og de gode penge der kom ind for ham. Trods alt en angriber der lavede 6 mål sidste forår, og med et væsentligt bedre snit, end Zohore skulle bruge på at lave sine 7 i efteråret. De kan jo mange af de samme ting og så har Djiby jo bevist sig før, som en af de bedste angribere i OB i nyere tid.
        Hvis jeg var Hobro ville jeg godt nok holde mig på stikkerne, for han kan gøre forskellen. Det er svært at forestille sig det bliver os. Når man ikke ønsker at løse målmandsproblematikken, så har man bekendt at den her sæson er en mellemsæson, og så kører vi den hjem på det vi har, selvom jeg da ville elske at se en fanfavorit som djiby tilbage i striwerne. Det ville vække mange gode minder

        Comment


          Om det er fornuftigt eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men jeg ville elske at se Djiby i striwerne igen. Men gad vide om man må få lov at spille med nr. 999?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            En ansvarlig sportsdirektør i OB ville tage kontakt til Fall for at høre hvordan landet ligger... Det er en glimrende mulighed for at have en god angriber i 2-3 år..
            Men hvis 2 spillerklare målmænd er nok er 2 angribere vel også

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              En ansvarlig sportsdirektør i OB ville tage kontakt til Fall for at høre hvordan landet ligger... Det er en glimrende mulighed for at have en god angriber i 2-3 år..
              Men hvis 2 spillerklare målmænd er nok er 2 angribere vel også
              Håber virkelig ikke at vi er uheldige med skader i forårssæsonen, for det har vi ikke råd til..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                En ansvarlig sportsdirektør i OB ville tage kontakt til Fall for at høre hvordan landet ligger... Det er en glimrende mulighed for at have en god angriber i 2-3 år..
                Men hvis 2 spillerklare målmænd er nok er 2 angribere vel også
                Der ER jo også muligheden for at den ansvarlige sportsdirektør spurgte Kent Nielsen om han ville have Fall, og denne sagde "ellers tak"... Vi VED det jo ikke... ,o)

                Mvh

                MaxHH (men hvis han valgte at ringe til mig for at høre, så ville jeg sige ja...)

                Comment


                  Hvor lang tid skal folk fortsætte med at brokke sig over kun to målmænd og at koval spiller i foråret?
                  Er lige så trættende at høre på som Falks dumme skifte. Eller Hansen uduelighed.

                  Sig din pointe og kom nu bare videre. Tak.
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Fall kunne være den nye publikumsyndling, som trækker folk til huse efter falks ehm.. problematiske exit
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                      Hvor lang tid skal folk fortsætte med at brokke sig over kun to målmænd og at koval spiller i foråret?
                      Er lige så trættende at høre på som Falks dumme skifte. Eller Hansen uduelighed.

                      Sig din pointe og kom nu bare videre. Tak.
                      hvad skal vi så snakke om?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En klub vi gerne vil sammenligne os med, der også spiller 4-4-2 går efter en 4.angriber. De må jo have en sportschef der mener det er nødvendigt.. Ja ja.. Vi har da 2

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...letid-er-oeget
                        der BØR være dobbeltdækning på alle pladser - så 4 til den centrale midtbane, 4 til midterforsvaret osv.

                        Mener dog de 2 målmænd er mere problematiske end 2 angribere. Vi prøvede det i efteråret og så gik falkes i stykker og der skulle hurtigt findes noget. Fatter ikke man tør tage det sats igen.

                        Optimalt er det ikke men skulle en af angriberne gå lettere i stykker kan de afløses af en anden offentsiv orienteret spiller.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          hvad skal vi så snakke om?
                          Strikkeopskrifter og den nye sæson af Familien på Bryggen.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Strikkeopskrifter og den nye sæson af Familien på Bryggen.

                            MvH ChrisOB
                            Så gør vi det.

                            Mopper's nye hund. Den er satme cute

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              der BØR være dobbeltdækning på alle pladser - så 4 til den centrale midtbane, 4 til midterforsvaret osv.

                              Mener dog de 2 målmænd er mere problematiske end 2 angribere. Vi prøvede det i efteråret og så gik falkes i stykker og der skulle hurtigt findes noget. Fatter ikke man tør tage det sats igen.

                              Optimalt er det ikke men skulle en af angriberne gå lettere i stykker kan de afløses af en anden offentsiv orienteret spiller.
                              Enig. Det er nu ikke fordi jeg er så nervøs over angrebet. Det er mere udmeldingerne JH kommer med. For 6-12 måneder siden var målet at have 4 angribere i truppen. Nu er 2 ligepludselig godt nok

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Enig. Det er nu ikke fordi jeg er så nervøs over angrebet. Det er mere udmeldingerne JH kommer med. For 6-12 måneder siden var målet at have 4 angribere i truppen. Nu er 2 ligepludselig godt nok
                                mon ikke de udmeldinger falder lidt som truppen nu ser ud. Vi har nu kun 2 angribere, vinduet er lukket - så er det smartest og giver mest ro at sige; "det skam i orden", frem for at bringe negativ fokus på sig selv over man ikke skaffede den ekstra angriber.

                                Vi skal jo nok "klare" den - især denne sæson med kun en nedrykker - jeg er bare træt at at blive ved med kun at "klare" den - så gerne der var tydeligere fremskridt at spore. Og at man gjorde mere for at være klar til næste sæson - når der skal lidt mere til.

                                Comment

                                Working...
                                X