Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Horsens vil eftersigende have seks millioner for Sanneh. Jeg tror ikke på, at vi vil lægge den slags penge for en uprøvet CB fra 1. division (selvom jeg gerne så det. Han er god).
    Har også hørt 5-6 mill plus stor videresalgs%... Og det er jo nok grinden til at han stadig spiller i Horsens

    Comment


      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ge-til-danmark

      Kunne Fall ikke være en mulighed. Evt skrive en halvårlig kontrakt så vi har noget backup tol fester og ak. Også har OB tid til at sondere tarrænget og finde en god angriber til sommer ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ge-til-danmark

        Kunne Fall ikke være en mulighed. Evt skrive en halvårlig kontrakt så vi har noget backup tol fester og ak. Også har OB tid til at sondere tarrænget og finde en god angriber til sommer ?
        Mon ikke han ender i Danmark igen. Men ja. Han ville være fin som backup i en 4-5 måneder i OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ge-til-danmark

          Kunne Fall ikke være en mulighed. Evt skrive en halvårlig kontrakt så vi har noget backup tol fester og ak. Også har OB tid til at sondere tarrænget og finde en god angriber til sommer ?
          Jeg tænkte præcis det samme.

          Han skal ikke ind og redde noget som helst denne gang, han skal bare være back-up til Fester og AK. Og derudover kan han komme med noget fysik og tons til sidst i en kamp, hvor vi skal jagte et mål. Eftersom han er transferfri, og kommer fra den næstbedste række i Tyrkiet, tror jeg heller ikke han ville være specielt løntung.

          En kontrakt frem til sommer ville være klogt, synes jeg.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg tænkte præcis det samme.

            Han skal ikke ind og redde noget som helst denne gang, han skal bare være back-up til Fester og AK. Og derudover kan han komme med noget fysik og tons til sidst i en kamp, hvor vi skal jagte et mål. Eftersom han er transferfri, og kommer fra den næstbedste række i Tyrkiet, tror jeg heller ikke han ville være specielt løntung.

            En kontrakt frem til sommer ville være klogt, synes jeg.
            Jeg er tilbøjelig til at være enig. Han er ikke en spiller vi skal bygge noget op omkring længere, men som supplement, reserve og indhopper, der kunne jeg sagtens se ham hentet ind på en kort kontrakt, med mulighed for at forlænge, hvis det hele går op i en højere enhed. Vi ved i hvert fald hvad vi får, og ham kender klubben og setuppet...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg er tilbøjelig til at være enig. Han er ikke en spiller vi skal bygge noget op omkring længere, men som supplement, reserve og indhopper, der kunne jeg sagtens se ham hentet ind på en kort kontrakt, med mulighed for at forlænge, hvis det hele går op i en højere enhed. Vi ved i hvert fald hvad vi får, og ham kender klubben og setuppet...

              Mvh

              MaxHH
              Jeg kunne også godt se ham i OB - i første omgang på en kontrakt der løber til sommer...og så må vi se, hvad vej tingene ellers går. Vi ved, hvad vi får i ham, når han bare er nogenlunde på toppen. Og så er det jo ikke sådan, at han er mega gammel. 30 år - ligesom Fester er det. Der kunne sagtens være 3-4-5 gode år i Fall endnu.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Jeg melder mig bare enig i de 2-3 foregående opslag

                Comment


                  Jeg melder mig bare enig i seneste opslag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Jeg melder mig bare enig i seneste opslag.
                    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                    Jeg melder mig bare enig i de 2-3 foregående opslag
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg kunne også godt se ham i OB - i første omgang på en kontrakt der løber til sommer...og så må vi se, hvad vej tingene ellers går. Vi ved, hvad vi får i ham, når han bare er nogenlunde på toppen. Og så er det jo ikke sådan, at han er mega gammel. 30 år - ligesom Fester er det. Der kunne sagtens være 3-4-5 gode år i Fall endnu.
                    Jeg er også enig. Hvem skriver til Jesper Hansen? :-)

                    Comment


                      Så vil jeg melde mig uenig... så kunne vi lige så godt hente en midlertidig midterforsvarer eller målmand, det trænger mere...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så vil jeg melde mig uenig... så kunne vi lige så godt hente en midlertidig midterforsvarer eller målmand, det trænger mere...
                        Jeg har det fint med ikke at hente nogen ind før til sommer... men hvis vi SKULLE hente, ér det vel i bredden på toppen vi mangler mest? To angribere til to pladser ér lige en for lidt... der har vi dog reserver på de to områder du nævner... ,o)

                        mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg har det fint med ikke at hente nogen ind før til sommer... men hvis vi SKULLE hente, ér det vel i bredden på toppen vi mangler mest? To angribere til to pladser ér lige en for lidt... der har vi dog reserver på de to områder du nævner... ,o)

                          mvh

                          MaxHH
                          Der er også Simun til angrebet... De to angribere vi stiller med i starteren er klasse... det er de to målmænd eller to midterforsvarer ikke ligefrem... så hvis vi skulle, så helst bagude på banen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            hvad med Nicklas Pedersen, synes jeg læste et sted at han var blevet løst af sin kontrakt i Belgien

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                              hvad med Nicklas Pedersen, synes jeg læste et sted at han var blevet løst af sin kontrakt i Belgien
                              Han er allerede videre i den belgiske liga. Oostende var klubben, mener jeg.

                              Comment


                                Der er lidt flere spillere her, der måske kunne være aktuelle..

                                http://global-sport.dk/disse-spiller...l-superligaen/

                                Comment

                                Working...
                                X