Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jeg får travlt i aften ... Har været en uge på Tenerife og har set mange handler i den uge .. Større opdateringsarbejde ...

    Bliver Zohore solgt så bør vi hente en klar 1. Keeper ... Ingen grund til at vente til sommer ..
    Radza fritstillet(?), Tørnæs forsvundet og Falkesgaard skadet mens Koval ikke lyder til at være motiveret og er lige meget hvad ude til sommer.

    Ingen ved om Falkesgaard kommer 100% tilbage fra skaden og i forvejen var han ikke en stærk 1. keeper.

    Hent en 1. keeper og lad Tørnæs og Koval være henholdsvis 3. og 2. keeper sæsonen ud og så hav Falkesgaard som ambitiøs 2. keeper til sommer og find et fynsk talent som 3. keeper .. Der er vidt en Oliver der træner med ...

    2. prioriteten må være en CF .. KEP + en ny med Tingager som sub hvis ikke han allerede spiller sig stærk i foråret ... Farvel til Lasse og Halgri som 4. valg eller salg hvis vi har et talent der kan agere 4. valg ..
    Enig i målmandskabalen. Men sælges Zohore burde 2.prioriteten være en angriber efter min mening..
    Tror man vil se foråret an med de 3 og se hvem består inden man laver sidste justering til sommer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig i målmandskabalen. Men sælges Zohore burde 2.prioriteten være en angriber efter min mening..
      Tror man vil se foråret an med de 3 og se hvem består inden man laver sidste justering til sommer
      Med Fester, AK og Greve samt nu Joan mener jeg at det er tyndere i forsvaret end på toppen ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Med Fester, AK og Greve samt nu Joan mener jeg at det er tyndere i forsvaret end på toppen ...
        kommer også lidt an på hvilke typer man vil have. Smutter Zohore mener jeg vi mangler en stor opspilsstation - noget fysik enten til starten eller der kan bringes ind hvis ikke kampene udvikler sig som planlagt. Feste, AK, greve og Joan minder måske en smule for meget om hinanden efter min mening

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          kommer også lidt an på hvilke typer man vil have. Smutter Zohore mener jeg vi mangler en stor opspilsstation - noget fysik enten til starten eller der kan bringes ind hvis ikke kampene udvikler sig som planlagt. Feste, AK, greve og Joan minder måske en smule for meget om hinanden efter min mening
          Vi får jo Thomas tilbage :-D
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Vi får jo Thomas tilbage :-D
            håber jeg så ikke ;)

            håber vejle kan bruge ham....eller en anden 1 div klub. Det er vidst mere hans niveau

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Med Fester, AK og Greve samt nu Joan mener jeg at det er tyndere i forsvaret end på toppen ...
              Greve er efter min mening ikke fuldblodsangriber og vil ikke fylde meget..
              Efter at have spurgt en VB'er igår er jeg heller ikke overbevist om at Joan vil være god nok til at spille spids med det samme i SL..
              Han er bedst på kanten og skal udvikle sig der

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                håber jeg så ikke ;)

                håber vejle kan bruge ham....eller en anden 1 div klub. Det er vidst mere hans niveau
                Kommer an på om de rykker op. Men ligner ikke at de vil købe ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kommer an på om de rykker op. Men ligner ikke at de vil købe ham
                  Næe, så havde en del af betalingen for Joan vel været ham ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...k-fra-randers/
                    Kender ham ikke ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      JH lukker vinduet: http://www.ob.dk/artikel/ob-forvente...transfers.aspx

                      Comment


                        Ifølge OB's hjemmeside sker der ikke mere i det vindue - men det kan jo være spil for galleriet :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Ifølge OB's hjemmeside sker der ikke mere i det vindue - men det kan jo være spil for galleriet :)
                          tjaaah desværre nok ikke.....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Det bliver måske bare en laaaang dag i dag så...

                            ... men der må da komme en målmand, Falkesgaard skrev lige i går at der går 1½ måned endnu før han træner med(3-4 runder inde i sæsonen) og så går der nok lidt tid før formen er der til at tage konkurrencen op igen... Tørnes har som altid været notorisk halv-klar...

                            Vi har 1½ målmand, og om halvanden til to måneder har vi 1, og så 2 halve...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det bliver måske bare en laaaang dag i dag så...

                              ... men der må da komme en målmand, Falkesgaard skrev lige i går at der går 1½ måned endnu før han træner med(3-4 runder inde i sæsonen) og så går der nok lidt tid før formen er der til at tage konkurrencen op igen... Tørnes har som altid været notorisk halv-klar...

                              Vi har 1½ målmand, og om halvanden til to måneder har vi 1, og så 2 halve...
                              Jeg tror slet ikke OB deler den bekymring. De regner sikkert med to spilleklare keepere, og Falkesgaard tilbage i løbet af foråret, så det er nok mere end rigeligt. Når man ser på den bestand af midterforsvarer vi kørte med i efteråret og som kun er blevet tilført en 2. divisionsspiller i det her vindue, tvivler jeg på, at de går særligt i panik over kun at have to spilleklare målmænd.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                Ifølge OB's hjemmeside sker der ikke mere i det vindue - men det kan jo være spil for galleriet :)
                                Det er noget pjat. Sælger FCK noget og pludselig vil have Falk eller kommer der en tyrkisk klub og vil have Azer for et fint beløb så er der nok ikke lukket ... Eller andre for den sags skyld ... Og så er JH da mere end almindelig arrogant hvis han slukker telefonen og går hjem for i dag. Der kunne jo dukke en interessant tilgang op ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X