Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Hvad skal vi med Spelmann? kan ikke forstå, hvorfor man er interesseret i en fuser. Spelmanns bedste position var som 2. angriber, hvor han kunne løbe solen sort. De gange vi brugte ham på central bane, havde vi intet spil og på kant er han slet ikke god nok.

    Spelmann er en fighter, der er fin på et bundhold. SKal vi rykke frem i tabellen, så kræver det kvalitetsspillere, der kan spille bold.
    Tag dine piller...
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Tag dine piller...
      Det er nu ikke noget total vildskud Mågen kommer med . Spell var på intet tidspunkt en del af en fungerende central midtbane i OB , på kant var han decideret dårlig . Hans bedste kampe havde han i sidste halvår i OB hovedsageligt som hængende angriber . Jeg var total vild med hans fight , attitude og indstilling men som central midt er han ganske enkelt ikke god nok ( og nej det er ikke lig med dårlig ) som hængende angriber var han god i Ove's system , men det er bare en andel stil vi stræber efter og derfor vil Spell ikke passe ind , så skulle det da være i en funktion som mental coach .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det er nu ikke noget total vildskud Mågen kommer med . Spell var på intet tidspunkt en del af en fungerende central midtbane i OB , på kant var han decideret dårlig . Hans bedste kampe havde han i sidste halvår i OB hovedsageligt som hængende angriber . Jeg var total vild med hans fight , attitude og indstilling men som central midt er han ganske enkelt ikke god nok ( og nej det er ikke lig med dårlig ) som hængende angriber var han god i Ove's system , men det er bare en andel stil vi stræber efter og derfor vil Spell ikke passe ind , så skulle det da være i en funktion som mental coach .
        Enig! Han ville garanteret gøre underværker i en klub som Hobro, hans indstilling ville være perfekt til sådan et hold. Han kender Ove, og Ove kender ham.. Perfekt spiller til at indhente det nærmest umulige.

        Comment


          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...inden-deadline

          Comment


            Er det kun mig der synes at det er mærkeligt der ikke kommenteres på vores målmandssituation?
            - Generelt en tynd omgang ..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
              Er det kun mig der synes at det er mærkeligt der ikke kommenteres på vores målmandssituation?
              - Generelt en tynd omgang ..
              Jesper Hansen har så vidt jeg ved kun været ude og støtte op om Koval, og forklaret at han håber de får arbejdet godt med ham her i julepausen, så præstationerne bliver mere stabile. Resten tror jeg først vi tager stilling til i løbet af foråret og i sommervinduet, hvor der skal hentes mindst og det skal besluttes om der endnu engang skal besluttes om man vil forlænge med Radza, og om han bliver ved at tro på, at han slår igennem her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                Er det kun mig der synes at det er mærkeligt der ikke kommenteres på vores målmandssituation?
                - Generelt en tynd omgang ..
                Nej.

                Midt i al den her snak om Falk skal blive eller ej, forsvinder det lidt, at det ville have langt større indvirkning på vores hold, hvis vi ikke skulle stille med ligaens dårligste målmand.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Ham her så jeg gerne kæmpe med Joao om pladsen fra sommer. Så kunne JBL og Ari sælges til højest bydende

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rvejer-skifte/
                  Last edited by fmprOB; 28-01-2016, 16:40.

                  Comment


                    DETTE ER IKKE ET RYGTE, men kun en fornemmelse. Vi henter Jonas Borring i Randers som erstatning for EL. Han er erfaren, hurtig, venstrebenet kant men kan også spille højre kant. Aggressiv, god i hovedspillet og har lært sit defensive arbejde af Colin T. Derudover gode indlæg og bedre målscorer end tidligere i karrieren. Har udløb til sommer og er endnu ikke blevet enig med Randers. Ligner det ikke noget vi har set før ??
                    Mærkeligt, men denne fornemmelse bliver ved at komme til mig. Hvis den går hjem, begynder jeg at spille Lotto !!
                    Last edited by pnl; 28-01-2016, 16:38. Årsag: tilføjelse

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      DETTE ER IKKE ET RYGTE, men kun en fornemmelse. Vi henter Jonas Borring i Randers som erstatning for EL. Han er erfaren, hurtig, venstrebenet kant men kan også spille højre kant. Aggressiv, god i hovedspillet og har lært sit defensive arbejde af Colin T. Derudover gode indlæg og bedre målscorer end tidligere i karrieren. Har udløb til sommer og er endnu ikke blevet enig med Randers. Ligner det ikke noget vi har set før ??
                      Mærkeligt, men denne fornemmelse bliver ved at komme til mig. Hvis den går hjem, begynder jeg at spille Lotto !!
                      Det er bestemt en mulighed. Men tror der skal en god stor kontrakt til

                      Comment


                        hvad med Jens Jønson fra AGF ? u21 landsholdsspiller

                        han har udløb til sommer

                        der er også Helinius der gerne vil væk fra Aab med tanke om at Zohore måske flytter til Cardiff

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          hvad med Jens Jønson fra AGF ? u21 landsholdsspiller

                          han har udløb til sommer
                          Han har lige forlænget med AGF idag
                          Og hvad skal vi bruge endnu en 6'er til?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han har lige forlænget med AGF idag
                            Og hvad skal vi bruge endnu en 6'er til?
                            men kan vi få for meget 6
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              men kan vi få for meget 6
                              Troels din gris

                              Comment


                                JH sover, hvis KZ tager til England så skulle vihave haft Duncan. Med Duncan får man fysik og mål. Nu ender vi vel med en eller anden 2. Divisions spiller

                                Comment

                                Working...
                                X