Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg ser heller ikke noget lys i Lucas Jensen, han har stadig til gode at imponere mig. Så jeg ser ham egentlig også som værende i overskud. Desværre.

    Men det betyder ikke, at vi nødvendigvis har hvad vi skal på kanterne. Jeg betragter allerede nu Emil som et overstået kapitel. Så med nuværende trup ville jeg rykke Falk over i venstre side og bruge Desler på højre kant (eller centralt). Greve synes jeg også virker til at befinde sig bedre i højre side end venstre (og KN virker til at være enig).

    Så hvis Falk skifter (og forhåbentlig Emil) står vi i mine øjne uden en ordentlig og afprøvet løsning på venstre kant. Måske JJT kunne afprøves derude.
    Hvis HHA kunne bruges som kant på et sølvhold i gamle dage kan alle sgu bruges
    Jeg ville da blive ked af det hvis vi "holder" på Emil så længe der ikke er Falk afklaring. Og måske endda beholder ham hvis Falk smutter i dette vindue

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Så hvis Falk skifter (og forhåbentlig Emil) står vi i mine øjne uden en ordentlig og afprøvet løsning på venstre kant. Måske JJT kunne afprøves derude.
      Det har været forsøgt i et par reservekampe, jeg synes ikke at det var en udpræget succes.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Det har været forsøgt i et par reservekampe, jeg synes ikke at det var en udpræget succes.
        JH må bare til lommerne så

        Comment


          Stadigvæk ikke en mulighed i stedet for Emil? 1 1/2 års kontrakt
          En lille bytter måske?

          http://tipsbladet.dk/nyhed/aabech-ta...mance-med-glen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Stadigvæk ikke en mulighed i stedet for Emil? 1 1/2 års kontrakt
            En lille bytter måske?

            http://tipsbladet.dk/nyhed/aabech-ta...mance-med-glen
            Ikke hvis du spørger mig. Det er for kortsigtet. Skal man hive en ind med den alder, så skal det være fordi han enten er stjernegod eller kan være leder/rollemodel - jeg tror ikke umiddelbart, at Kim Aabech opfylder noget af det, selvom han er en rigtig fin spiller på sine gode dage.
            Ved heller ikke umiddelbart hvor godt, han ville falde ind i KN's planer for spillestilen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Stadigvæk ikke en mulighed i stedet for Emil? 1 1/2 års kontrakt
              En lille bytter måske?

              http://tipsbladet.dk/nyhed/aabech-ta...mance-med-glen
              Jo bestemt - hvis du gerne vil have samme defensive indsats som Emil har lagt for dagen. I vores situation har vi ikke råd til luksusspillere.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Jo bestemt - hvis du gerne vil have samme defensive indsats som Emil har lagt for dagen. I vores situation har vi ikke råd til luksusspillere.

                MvT
                Er han virkelig så slem? Har ikke set meget til AGF's kampe men han scorer en del og er da tit fremhævet som profil og kampafgørende..
                ville da også foretrække Cavric hvis jeg kunne vælge deroppe

                Comment


                  http://politiken.dk/sport/fodbold/su...dske-fejlkoeb/

                  ak ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    De har da tabt sutten med flere af vores både godkendte og ikke godkendte...

                    Comment


                      pænt ubruglig "chart" de har fået lavet. Fuldstændig spild af tid IMO

                      Comment


                        Overordnet set enig i pointen; især det med at det koster på talentfronten. Man må så også sige, at tvivlsomme udenlandske spillere har der været ret få af i OB på det seneste - der synes jeg, man kan se ret tydelige fremskridt de sidste 2-3 vinduer.

                        generelt er jeg også enig i deres sjove grafik, men der nogle farver, der er mærkelige: Maksym Koval, Tore Reginiussen og Håkon Skogseid 'slår til'; mens Bjørn Runstrøm og Bechara 'ikke er slået til'?? Dommen over både Junior og Fall handler udelukkende om deres sidste periode i klubben, ellers ville det jo være direkte absurd.

                        Comment


                          Nåede kun til det første hold(AaB) og så til Spalvis. DOM: Ikke slået til.

                          Så gad jeg ikke se resten...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Overordnet set enig i pointen; især det med at det koster på talentfronten. Man må så også sige, at tvivlsomme udenlandske spillere har der været ret få af i OB på det seneste - der synes jeg, man kan se ret tydelige fremskridt de sidste 2-3 vinduer.

                            generelt er jeg også enig i deres sjove grafik, men der nogle farver, der er mærkelige: Maksym Koval, Tore Reginiussen og Håkon Skogseid 'slår til'; mens Bjørn Runstrøm og Bechara 'ikke er slået til'?? Dommen over både Junior og Fall handler udelukkende om deres sidste periode i klubben, ellers ville det jo være direkte absurd.
                            Juniors sidste periode? Var der noget odiøst over den?

                            Men ja, jeg er da sådan set også enig med casen, den chart er bare komplet ubrugeligt, da metoden de har opgjort det på ikke giver nogen reel mening. Det giver f.eks. ingen mening, at afgøre hvorvidt en spiller er blevet en succes eller ej, ud fra om han har spillet fra start i over 50% af kampene, hvis han er hentet som breddespiller eller udviklingsspiller, så det statistiske belæg i den her artikel giver jeg ikke en skid for. Jeg køber heller ikke præmissen om, at det er skadeligt for talentudviklingen, hvis man henter en 30-årig nordmand i stedet for en 30-årig dansker. Der skal jo også være erfaring i en trup.

                            I stedet synes jeg, at de skulle have brugt tid på at undersøge, hvorfor scoutingen i dansk fodbold er så mangelfuld, og hvorfor hitraten på de højt betalte udlændinge der hentes, er så ringe. Det synes jeg er interessant! "Nyheden" om at der er for mange udlændinge der ikke slår til i Suppen, må da være definitionen på en anti-nyhed.
                            Last edited by Sheed; 14-01-2016, 23:50.

                            Comment


                              http://www.fyens.dk/sport/Matti-Lund...rtikel/2925863
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Comment

                                Working...
                                X