Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Sønderjyske 17-10-15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Jeg glæder mig til i morgen. Især glæder jeg mig til at se fight, jord på knæene og blod (hvis det er dét der skal til). De gamle Slagelse-spillere er garant for fight, og det ligner at de andre stille og roligt er blevet trukket med op også.
En anden ting: Jeg synes, at det forpligter at stå/sidde på Stiften. Klap nu med, syng med (hvis I kan) og hep på spillerne under kampen. "Fede" Emil og negative tilråb hører ikke til på stadion, og slet ikke på Stiften. Jeg elsker at være på Stiften og det samme gør mine børn, og jeg fortryder ikke at jeg købte sæsonkort til hele familien. Men jeg kan mærke, at der er mange "medløbere", der ligesom mig selv, har købt et billigt sæsonkort til hele familien, og derfor sidder på Stiften, men ikke bidrager til stemningen. Man har også selv et ansvar for stemningen når man har valgt at sidde på fantribunen - uanset om man har købt det fordi det var billigt, eller fordi man ønsker at være sammen med de mest dedikerede fans.
Så støt op. Det forpligter at man har valgt Stiften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg glæder mig til i morgen. Især glæder jeg mig til at se fight, jord på knæene og blod (hvis det er dét der skal til). De gamle Slagelse-spillere er garant for fight, og det ligner at de andre stille og roligt er blevet trukket med op også.
En anden ting: Jeg synes, at det forpligter at stå/sidde på Stiften. Klap nu med, syng med (hvis I kan) og hep på spillerne under kampen. "Fede" Emil og negative tilråb hører ikke til på stadion, og slet ikke på Stiften. Jeg elsker at være på Stiften og det samme gør mine børn, og jeg fortryder ikke at jeg købte sæsonkort til hele familien. Men jeg kan mærke, at der er mange "medløbere", der ligesom mig selv, har købt et billigt sæsonkort til hele familien, og derfor sidder på Stiften, men ikke bidrager til stemningen. Man har også selv et ansvar for stemningen når man har valgt at sidde på fantribunen - uanset om man har købt det fordi det var billigt, eller fordi man ønsker at være sammen med de mest dedikerede fans.
Så støt op. Det forpligter at man har valgt Stiften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJo - det er min oplevelse. Hvis du går 2 meter væk fra midten, så er det meget negativt og stemningsforladt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægat det ligefrem er negativt er ikke min oplevelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMeget negativt ligefrem, tror du har været uheldig så, for det er bestemt ikke min opfattelse.
Comment
Comment