Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Sønderjyske 17-10-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Emil tvivlsom

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...il-ob-revanche

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Glimrende. Tror faktisk vi kunne blive bedre uden ham. (Selv om Emil i topform ville være én af de stærkeste mand-mod-mand spillere i ligaen. DET var dengang...)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        ingen Desler i truppen endnu

        http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...ske-24959.aspx
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Fornuftigt. Intet forceret. Han skal op i form.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Fornuftigt. Intet forceret. Han skal op i form.

            MvH ChrisOB
            absolut enig
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Jeg glæder mig til i morgen. Især glæder jeg mig til at se fight, jord på knæene og blod (hvis det er dét der skal til). De gamle Slagelse-spillere er garant for fight, og det ligner at de andre stille og roligt er blevet trukket med op også.

              En anden ting: Jeg synes, at det forpligter at stå/sidde på Stiften. Klap nu med, syng med (hvis I kan) og hep på spillerne under kampen. "Fede" Emil og negative tilråb hører ikke til på stadion, og slet ikke på Stiften. Jeg elsker at være på Stiften og det samme gør mine børn, og jeg fortryder ikke at jeg købte sæsonkort til hele familien. Men jeg kan mærke, at der er mange "medløbere", der ligesom mig selv, har købt et billigt sæsonkort til hele familien, og derfor sidder på Stiften, men ikke bidrager til stemningen. Man har også selv et ansvar for stemningen når man har valgt at sidde på fantribunen - uanset om man har købt det fordi det var billigt, eller fordi man ønsker at være sammen med de mest dedikerede fans.

              Så støt op. Det forpligter at man har valgt Stiften.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg glæder mig til i morgen. Især glæder jeg mig til at se fight, jord på knæene og blod (hvis det er dét der skal til). De gamle Slagelse-spillere er garant for fight, og det ligner at de andre stille og roligt er blevet trukket med op også.

                En anden ting: Jeg synes, at det forpligter at stå/sidde på Stiften. Klap nu med, syng med (hvis I kan) og hep på spillerne under kampen. "Fede" Emil og negative tilråb hører ikke til på stadion, og slet ikke på Stiften. Jeg elsker at være på Stiften og det samme gør mine børn, og jeg fortryder ikke at jeg købte sæsonkort til hele familien. Men jeg kan mærke, at der er mange "medløbere", der ligesom mig selv, har købt et billigt sæsonkort til hele familien, og derfor sidder på Stiften, men ikke bidrager til stemningen. Man har også selv et ansvar for stemningen når man har valgt at sidde på fantribunen - uanset om man har købt det fordi det var billigt, eller fordi man ønsker at være sammen med de mest dedikerede fans.

                Så støt op. Det forpligter at man har valgt Stiften.
                Ohhh no you did'ent....

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                  Ohhh no you did'ent....
                  Jo - det er min oplevelse. Hvis du går 2 meter væk fra midten, så er det meget negativt og stemningsforladt.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jo - det er min oplevelse. Hvis du går 2 meter væk fra midten, så er det meget negativt og stemningsforladt.
                    at det ligefrem er negativt er ikke min oplevelse
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      at det ligefrem er negativt er ikke min oplevelse
                      Heller ikke min. Stemningsforladt, måske, men direkte negativt synes jeg ikke, at der er. Der er selvfølgelig enkelte, der ikke kan styre sig og netop råber ting som "fede Emil", men det er heldigvis et lille mindretal.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Jo - det er min oplevelse. Hvis du går 2 meter væk fra midten, så er det meget negativt og stemningsforladt.
                        Meget negativt ligefrem, tror du har været uheldig så, for det er bestemt ikke min opfattelse.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Meget negativt ligefrem, tror du har været uheldig så, for det er bestemt ikke min opfattelse.
                          Man kan da håbe at det kolde vejr tvinger folk til at skråle og danse lidt mere med, for selvom pointhøsten har været god og stiften godt fyldt, så har stemningen været tam i flere kampe. Jeg er dog enig med de fleste herinde i den hele sæsonen fra min plads har været positiv.

                          Comment


                            #58
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ivitet-mod-se/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Sejr i morgen kan skyde os op på 3. pladsen. Det er jo sindsygt.....

                              Comment


                                #60
                                Hvad kan vi forvente af folk på stadion sådan en lørdag aften i oktober med regnvejr? Kan den trække 6000?

                                Comment

                                Working...
                                X