Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Sønderjyske 17-10-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg kender ikke aftalen på forhånd, men tænker han har gjort det stinkende ringe, siden han allerede er sendt hjem efter 2 træninger og en kamp. Vi har trods alt haft vores Ivorianer på prøvetræning i over en uge og givet ham 2 kampe
    måske-måske ikke....det kan også være at de har hørt rygtet om hans knæ, som efter sigende er lappet med Gaffa-tape, og så vurderet at det kommer til at gå som med Adigun Salami
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det forekommer mig at vi også sagde det før kampen i Haderslev sidste gang det gik som bekendt anderledes. Jeg ærgrer mig også over landskamppausen, det havde været en god mulighed for at ride videre på den gode fornemmelse fra FCN kampen. Det er en helt åben kamp, men kan vi eje den samme effektivitet og beslutsomhed som i fredags er chancerne absolut gode for en revanchesejr
      Det er nogle gange svært at finde ud af, hvad der er bedst - sidste gang der var landskampspause var efter sejren over FCK - og vi ved vist alle hvad der skete efterfølgende...

      Så man jo frygte et dacapo.

      Men enig i, at det er en helt åben kamp. Så må vi håbe vi kan få revanche.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Det er nogle gange svært at finde ud af, hvad der er bedst - sidste gang der var landskampspause var efter sejren over FCK - og vi ved vist alle hvad der skete efterfølgende...

        Så man jo frygte et dacapo.

        Men enig i, at det er en helt åben kamp. Så må vi håbe vi kan få revanche.

        MvH ChrisOB
        Jeg hæfter mig ved at vi skal spille på hjemmebane.

        Det plejer at være lidt bedre :)

        Comment


          #19
          Hvordan reagerer du, hvis vi skulle tabe til SE?

          1. Jeg går fuldstændig amok og kræver Jesper Hansen, Kent Nielsen, Roald Poulsen, Angela Merkel og Darth Vader fyret. Mindst.
          2. Jeg tager det nogenlunde roligt. Det er altid trist når OB taber, men Suppen er meget tæt og vi skal nok nå en top seks placering.
          3. Jeg er 100% apatisk og upåvirket. En blanding af Valium og de traumatiske oplevelser OB har budt mig gennem årene, har gjort mig til en følelsesløs zombie.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Hvordan reagerer du, hvis vi skulle tabe til SE?

            1. Jeg går fuldstændig amok og kræver Jesper Hansen, Kent Nielsen, Roald Poulsen, Angela Merkel og Darth Vader fyret. Mindst.
            2. Jeg tager det nogenlunde roligt. Det er altid trist når OB taber, men Suppen er meget tæt og vi skal nok nå en top seks placering.
            3. Jeg er 100% apatisk og upåvirket. En blanding af Valium og de traumatiske oplevelser OB har budt mig gennem årene, har gjort mig til en følelsesløs zombie.

            MvT
            4. Jeg vågner op, åbner øjne, kigger på uret, ser at det er lørdag morgen, forstår at det var kun et mareridt og glæder mig at gå til kampen i eftermiddag for at fejre en hjemmekampsejr på Stiften. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Sønderjyske er svære pt; men det er altså i den type kamp, at Kent også skal vise noget taktisk. Sønderjyske har filmet, at de kan presse os højt og lave giftige omstillinger; de ved også, at der er plads på kanterne. Emil SKAL vise mere defensivt i den slags kamp og hjælpe til med at lukke af, og så SKAL vi turde spille os ud af presset. Kan vi det, så er der plads: det er trods alt ikke Real Madrid-spillere, vi er oppe imod.

              Det er en vigtig test for at turde spille Kents stil; det kommer til at handle om mod, også til at acceptere at der kommer fejl og blive ved alligevel. Og ja, de kan sagtens give os en røvfuld igen, fordi deres kontra-maskine står så umådelig dårligt til vores forsvarsproblemer; men håber og tror spillerne er opsatte og klar.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                4. Jeg vågner op, åbner øjne, kigger på uret, ser at det er lørdag morgen, forstår at det var kun et mareridt og glæder mig at gå til kampen i eftermiddag for at fejre en hjemmekampsejr på Stiften. :-)
                Hahaha. Cool! :-)

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Hvordan reagerer du, hvis vi skulle tabe til SE?

                  1. Jeg går fuldstændig amok og kræver Jesper Hansen, Kent Nielsen, Roald Poulsen, Angela Merkel og Darth Vader fyret. Mindst.
                  2. Jeg tager det nogenlunde roligt. Det er altid trist når OB taber, men Suppen er meget tæt og vi skal nok nå en top seks placering.
                  3. Jeg er 100% apatisk og upåvirket. En blanding af Valium og de traumatiske oplevelser OB har budt mig gennem årene, har gjort mig til en følelsesløs zombie.

                  MvT
                  Jeg er nok en 1 1/2 stykker

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Jeg hæfter mig ved at vi skal spille på hjemmebane.

                    Det plejer at være lidt bedre :)
                    Du har jo selvklart en pointe. ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Hvordan reagerer du, hvis vi skulle tabe til SE?

                      1. Jeg går fuldstændig amok og kræver Jesper Hansen, Kent Nielsen, Roald Poulsen, Angela Merkel og Darth Vader fyret. Mindst.
                      2. Jeg tager det nogenlunde roligt. Det er altid trist når OB taber, men Suppen er meget tæt og vi skal nok nå en top seks placering.
                      3. Jeg er 100% apatisk og upåvirket. En blanding af Valium og de traumatiske oplevelser OB har budt mig gennem årene, har gjort mig til en følelsesløs zombie.

                      MvT
                      5. Jeg tager det nogenlunde roligt, for jeg ved at der er rigtigt mange mangler, der gør nederlag mere forventelige, end hvad godt er.

                      Taber vi 4-0 igen så er det vel nærmest 1 til at starte med - hvorefter den nok vil gå over i 3 eller Andlox' punkt 4.

                      :-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        3 ..... Og så 1 ..... I en behersket udgave ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Du har jo selvklart en pointe. ;-)

                          MvH ChrisOB
                          Ja, det mener jeg også lidt.

                          Men på den anden side så vil to gode kampe i træk også være helt vildt overraskende.
                          Men jeg tror simpelthen på at den gode 2-kamps stime kommer nu.

                          Og forventer at hver gang vi spiller i Jylland, går det ikke godt. (Det er ligesom opdaget).

                          Kan også huske en sæson hvor Brøndby's fans sang noget ala: "I den jyske muld, ligger vores guld".

                          Og det er vi trods alt ikke ude i endnu

                          Comment


                            #28
                            Nummer 1... Aldrig... Darth Vader kan og skal ikke fyres. Han skal ansættes som vores nye mental coach
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Nummer 1... Aldrig... Darth Vader kan og skal ikke fyres. Han skal ansættes som vores nye mental coach
                              "jggg rrrrr dn trænrrrrrr.... chhhhhchhh!"
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Sønderjyske er svære pt; men det er altså i den type kamp, at Kent også skal vise noget taktisk. Sønderjyske har filmet, at de kan presse os højt og lave giftige omstillinger; de ved også, at der er plads på kanterne. Emil SKAL vise mere defensivt i den slags kamp og hjælpe til med at lukke af, og så SKAL vi turde spille os ud af presset. Kan vi det, så er der plads: det er trods alt ikke Real Madrid-spillere, vi er oppe imod.

                                Det er en vigtig test for at turde spille Kents stil; det kommer til at handle om mod, også til at acceptere at der kommer fejl og blive ved alligevel. Og ja, de kan sagtens give os en røvfuld igen, fordi deres kontra-maskine står så umådelig dårligt til vores forsvarsproblemer; men håber og tror spillerne er opsatte og klar.
                                Hvis vi ikke får lukket det store rum bag midterforsvaret, som vi flere gange snakkede om mod FCN, så kommer vi til at løbe lige ind i kontrakniven. Med 14 dages yderligere træning kan vi så håbe Koval har basis for at stå en bedre kamp end sidst. (Det kan næppe blive dårligere)
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X