Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nej tak, nej tak, nej tak.

    Mos mangler essentielle byggesten for at kunne lægge til sit niveau. Han er ikke hurtig nok, og han er ikke fysisk nok. Han ville være alt for dyr i forhold til kvaliteten. Jeg ville stille nogle alvorlige spørgsmålstegn ved den sportslige ledelses vurderinger, hvis de kan se tibage på den forgangne sæson, og synes han var pengene værd.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
      Er udtalelsen fra den trykte avis, eller har du et link til hvor hans kommentar kan læses?
      Det var i stiften i mandags, den trykte. Det var nu ikke Mos han talte om, men om ambitionsniveauet, som han mener skal hæves. Det er jeg enig i, og jeg ser ikke Mos gøre det. Og hvis det er det niveau, vi sigter efter, kan vi ligeså revurdere hele set-uppet, for der er ingen mening i, at have en meget højt lønbudget på spillere, som ikke kan levere varen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Hvis vi ikke kan vil jeg være tilbøjelig til at give vrøvle Leif Rasmussen ret: så giver det ikke længere mening at have et topprofessionelt økonomisk set up. Så kan vi lige så godt downsize til en Viborg model eller lignende.
        På det seneste kunne det også godt minde lidt om at det er det vi er ved.
        Ellers sådan kan det føles som fan der har været forvent med medaljer og A spillere i overflod

        Comment


          Dette udelukker næsten ham i OB

          Vi skyder sgu ikke de 2-3 millioner efter ham

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-lejes-ud-mere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Dette udelukker næsten ham i OB

            Vi skyder sgu ikke de 2-3 millioner efter ham

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-lejes-ud-mere
            Det håber jeg fandeme ikke, da...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det håber jeg fandeme ikke, da...
              Hvis vi finder den slags penge frem til at betale for ham så køber jeg med et al den kritik der har været og måtte komme af f.eks. Kryger-handlen. For det ville være alt andet end økonomisk forsvarligt.

              Comment


                Mos solgt

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-til-aalesund

                Comment


                  held og lykke til ham fremover, syntes han gjorde det ok i hans tid i Odense, meeeeen vildt ulykkelig over han ikke blev signet til OB er jeg ikke.

                  Comment


                    Det kommer jo så lige an på om vi kan finde noget bedre..

                    Comment

                    Working...
                    X