Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det er nok ikke utænkeligt. Men også her er det svært at vurdere hvad der er realistisk. En Patrick Mortensen virker spændende. Han er jo en stor gut der i denne sæson har vist, at han også kan score mål. Mener vi mangler en fysisk stærk type som ham.

    Nr. 2 på listen, Morten Beck Andersen kan man sige lidt det samme om.

    Det er dog to spillere jeg ikke har set spille meget (sidstnævnte slet ikke). Nogen der ser lidt 1. division?
    Jeg har set et par kampe med begge i denne sæson. Patrick M har noget at bygge videre på. Han er fysisk stærk, hovedstødsstærk og placeringsklog.

    Morten Beck er håbløs (eller har i hvert fald været det i de kamp jeg har set.) Han er elendig teknisk, og ikke specielt god i hovedspillet, sin størrelse til trods. Jeg så ham live mod Brønshøj her i weekenden og til trods for, at han scorede et mål, spillede han en elendig kamp. I betragtning af, at han er 26, er der ikke ret meget at komme efter. Han vil ikke kunne gøre sig i Superligaen som andet end fyrtårnsangriber ala Henrik Toft. Jeppe Kjær er en langt, langt bedre boldspiller, og har de redskaber der skal til, for at kunne rykke et niveau op (hastighed og teknik). Morten Beck, not so much...
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #92
      Lidt fra Mos

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ob-eller-andre

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han er heller ikke i nærheden af 3 mil. værd - 500.000 kr. så er jeg frisk på at smide 100 i puljen...

        Comment


          #94
          Tror kun det kommer på tale hvis det er endnu en leje aftale

          Comment


            #95
            Jammen vi tager ham da gerne hvis han koster gratis

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...vil-af-med-mos

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jammen vi tager ham da gerne hvis han koster gratis

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...vil-af-med-mos
              Der er ikke noget i livet der er gratis. Han skal have både sign-on og løn + diverse bonusser. Jeg siger nej tak, også selvom FCK smed ham i nakken på os.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Der er ikke noget i livet der er gratis. Han skal have både sign-on og løn + diverse bonusser. Jeg siger nej tak, også selvom FCK smed ham i nakken på os.
                Hvis vi kan få noget bedre ja så fint nok. Men alle vi henter vil da skulle have de 3 ting..

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis vi kan få noget bedre ja så fint nok. Men alle vi henter vil da skulle have de 3 ting..
                  Korrekt, hvorfor jeg også mener, at Mos ikke er god nok, og at der kan og skal findes bedre.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis vi kan få noget bedre ja så fint nok. Men alle vi henter vil da skulle have de 3 ting..
                    Det mener jeg også sagtens vi kan. Vi bør i hvert fald "nemt" kunne finde en der passer bedre ind hos os - ellers har vi sgu spillet helt fallit.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Korrekt, hvorfor jeg også mener, at Mos ikke er god nok, og at der kan og skal findes bedre.
                      Kan ikke være uenig. Jeg tænker bare på at Kadrii nok ryger da han kun har 12 måneder tilbage. Og så hænger vi på Bodul alene.
                      jeg forventer da bestemt 2 angribere bliver signet og skal en "gratis" Mos være den ene kunne jeg leve med det.. Hvis det giver råd til en Dalgaard, MP eller lign

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det mener jeg også sagtens vi kan. Vi bør i hvert fald "nemt" kunne finde en der passer bedre ind hos os - ellers har vi sgu spillet helt fallit.
                        Ja det klarer JH nok "nemt"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan ikke være uenig. Jeg tænker bare på at Kadrii nok ryger da han kun har 12 måneder tilbage. Og så hænger vi på Bodul alene.
                          jeg forventer da bestemt 2 angribere bliver signet og skal en "gratis" Mos være den ene kunne jeg leve med det.. Hvis det giver råd til en Dalgaard, MP eller lign
                          Hvis vi ikke kan vil jeg være tilbøjelig til at give vrøvle Leif Rasmussen ret: så giver det ikke længere mening at have et topprofessionelt økonomisk set up. Så kan vi lige så godt downsize til en Viborg model eller lignende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Hvis vi ikke kan vil jeg være tilbøjelig til at give vrøvle Leif Rasmussen ret: så giver det ikke længere mening at have et topprofessionelt økonomisk set up. Så kan vi lige så godt downsize til en Viborg model eller lignende.
                            Er udtalelsen fra den trykte avis, eller har du et link til hvor hans kommentar kan læses?
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg har set et par kampe med begge i denne sæson. Patrick M har noget at bygge videre på. Han er fysisk stærk, hovedstødsstærk og placeringsklog.

                              Morten Beck er håbløs (eller har i hvert fald været det i de kamp jeg har set.) Han er elendig teknisk, og ikke specielt god i hovedspillet, sin størrelse til trods. Jeg så ham live mod Brønshøj her i weekenden og til trods for, at han scorede et mål, spillede han en elendig kamp. I betragtning af, at han er 26, er der ikke ret meget at komme efter. Han vil ikke kunne gøre sig i Superligaen som andet end fyrtårnsangriber ala Henrik Toft. Jeppe Kjær er en langt, langt bedre boldspiller, og har de redskaber der skal til, for at kunne rykke et niveau op (hastighed og teknik). Morten Beck, not so much...
                              Ville ikke have noget imod hvis vi signede Patrick Mortensen. Noget siger mig, at der krummer i knægten.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Der er ikke noget i livet der er gratis. Han skal have både sign-on og løn + diverse bonusser. Jeg siger nej tak, også selvom FCK smed ham i nakken på os.
                                Faktisk enig.

                                Han startede okay, men det vi har set de sidste par måneder, gør at vi må se efter andre alternativer.

                                Comment

                                Working...
                                X