Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCN - OB, fre 2/10 2015 kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Hehe....der fik du lige Tibet-sagen flettet ind :D
    Jeg tror, jeg har været på banen med lidt let kritik af Falk et par gange, men den har bestemt ikke beroet på hans indsats i kampene, for den er der altid 120%, and I love it! Til gengæld kunne man (jeg) godt engang imellem ønske, at Falk lige valgte den nemme løsning med den nemme aflevering i stedet for at forsøge at drible gennem 3-4 modstandere. Han må vel være rutineret nok, snart, til at kunne se, hvornår de kan lykkes og ikke kan.

    Men i dag....bare flyv, Falk!
    Jo jo, langt fra alt lykkedes, men at fremhæve ham som skurken, synes jeg er skudt over målet. Når han forsøger håbløse ting, er det jo også fordi, resten af holdet intet præsterer, han er jo overladt til sig selv. Der er ingen spillere, der løber rigtigt for ham. Se bare, hvor meget Falk får ud af det, når Festersen er med, de gør hinanden gode. Sådan er fodbold jo, det er en holdsport.

    Comment


      Glimrende at se, at vi er foran ved pausen.
      Jeg har så lige set en statistik, der siger at FCN har haft 1 skud indenfor rammen, mens vi har haft 2.
      Spiller man helt uden keepere i den her kamp?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Vi har ytringsfrihed, medmindre man støtter tibet, så man må sige, hvad man vel. Men det er latterligt, at fremhæve ham som skurk, når resten af holdet har spillet som en sæk lort, og han af alle har givet sig fuldt ud.
        Det tror jeg så heller ikke jeg har gjort.....syntes bare det er underligt han ikke skal kunne kritiseres når præstationerne ikke er gode nok? Ligesom enhver anden spiller.
        Men at han skulle være skyld i vores pinlige nederlag de sidste runder. ...DET mener jeg ikke og har aldrig påstået

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Hehe....der fik du lige Tibet-sagen flettet ind :D
          Jeg tror, jeg har været på banen med lidt let kritik af Falk et par gange, men den har bestemt ikke beroet på hans indsats i kampene, for den er der altid 120%, and I love it! Til gengæld kunne man (jeg) godt engang imellem ønske, at Falk lige valgte den nemme løsning med den nemme aflevering i stedet for at forsøge at drible gennem 3-4 modstandere. Han må vel være rutineret nok, snart, til at kunne se, hvornår de kan lykkes og ikke kan.

          Men i dag....bare flyv, Falk!
          jeg er enig...der er plads til forbedring hos RF og den mener jeg godt han kan få i OB med KN som træner, og en lidt mere driftsikker midtbane. De stats vi lige har set viser dog KLART at RF har stor betydning...selv på de "skidte" dage
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Så Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Har jeg sagt andet. ...mester.
            og fordi man løber meget kan man jo godt spille en dårlig kamp.
            Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.
            Det er jo op ad bakke når man er bagud 3-0 efter 20 minutter - også for en offensiv spiller. Det bliver noget vanskeligere at finde hullerne når modstanderen kan parkere bussen foran eget felt. Falk er jo ikke gud - selvom det er tæt på.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Det må jo så betyde 0-0 i anden halvleg
              Nix ... For jeg har oddset 3-1 til os 😉
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Så Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Har jeg sagt andet. ...mester.d
                og fordi man løber meget kan man jo godt spille en dårlig kamp.
                Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Og hvad i himlens navn har det med Falk at gøre..? Eller noget andet..?

                Suk...
                Hvad har jeg med en and at gøre - dobbelt suk.

                Comment


                  Hvor er jeg træt af den anerikaner der skræpper op for Bet365.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Så Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Har jeg sagt andet. ...mester.
                    og fordi man løber meget kan man jo godt spille en dårlig kamp.
                    Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Hvor er jeg træt af den anerikaner der skræpper op for Bet365.
                    Det må være Kaspernons tvilling - men umuligt værre end Poul Hansen på TV3sport

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Hvad har jeg med en and at gøre - dobbelt suk.
                      Som sagt, rap rap rap...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        Det må være Kaspernons tvilling - men umuligt værre end Poul Hansen på TV3sport
                        Så røg troen på du har været OBer så længe.. du er jo ikke mere end 12 år...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Som sagt, rap rap rap...
                          Stop dig selv...

                          Comment


                            Du har ret Poul Hansen er væsentligt mere begavet end dig

                            Comment


                              Hvor er jeg træt af den anerikaner der skræpper op for Bet365.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Få nu Greve ind i stedet for Emil!

                                Comment

                                Working...
                                X