Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCN - OB, fre 2/10 2015 kl 18
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVi har ytringsfrihed, medmindre man støtter tibet, så man må sige, hvad man vel. Men det er latterligt, at fremhæve ham som skurk, når resten af holdet har spillet som en sæk lort, og han af alle har givet sig fuldt ud.
Men at han skulle være skyld i vores pinlige nederlag de sidste runder. ...DET mener jeg ikke og har aldrig påstået
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHehe....der fik du lige Tibet-sagen flettet ind :D
Jeg tror, jeg har været på banen med lidt let kritik af Falk et par gange, men den har bestemt ikke beroet på hans indsats i kampene, for den er der altid 120%, and I love it! Til gengæld kunne man (jeg) godt engang imellem ønske, at Falk lige valgte den nemme løsning med den nemme aflevering i stedet for at forsøge at drible gennem 3-4 modstandere. Han må vel være rutineret nok, snart, til at kunne se, hvornår de kan lykkes og ikke kan.
Men i dag....bare flyv, Falk!Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHar jeg sagt andet. ...mester.
og fordi man løber meget kan man jo godt spille en dårlig kamp.
Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHar jeg sagt andet. ...mester.d
Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg hvad i himlens navn har det med Falk at gøre..? Eller noget andet..?
Suk...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHar jeg sagt andet. ...mester.
Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvor er jeg træt af den anerikaner der skræpper op for Bet365.
Comment
Comment