Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdsliga OB-VB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Med signingen af Matti og nu Razak på prøve, så kan man vidst godt konkludere at Kent ikke er eller var tilfreds med kvaliteten på den centrale midt :o)

    Bye bye Azer og forhåbentlig ser vi ikke igen Ari på den centrale midtbane

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Med signingen af Matti og nu Razak på prøve, så kan man vidst godt konkludere at Kent ikke er eller var tilfreds med kvaliteten på den centrale midt :o)

      Bye bye Azer og forhåbentlig ser vi ikke igen Ari på den centrale midtbane
      Men han ER tilfreds med forsvaret? Det... undrer mig. En del...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Med signingen af Matti og nu Razak på prøve, så kan man vidst godt konkludere at Kent ikke er eller var tilfreds med kvaliteten på den centrale midt :o)

        Bye bye Azer og forhåbentlig ser vi ikke igen Ari på den centrale midtbane
        Azer ser færdig ud ja til næste sommer. Matti er vel også langt fra sikker.. Bliver rigtigt spændende hvad resultatet bliver med Razak

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Men han ER tilfreds med forsvaret? Det... undrer mig. En del...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #50
            Lidt fra reserveholdskampen igår

            http://www.ob.dk/artikel/desler-spil...igasejren.aspx

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Men han ER tilfreds med forsvaret? Det... undrer mig. En del...

              Mvh

              MaxHH
              Forsvaret er for mig en kæmpe gåde, hvor simpel logik ikke kan benyttes. Tænker at Kent har givet op og nu vil give JH en 'brændende platform' vha vores eksisterende (læs: manglende) forsvar i forhold til at få kraftig forstærkning til forsvaret?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Forsvaret er for mig en kæmpe gåde, hvor simpel logik ikke kan benyttes. Tænker at Kent har givet op og nu vil give JH en 'brændende platform' vha vores eksisterende (læs: manglende) forsvar i forhold til at få kraftig forstærkning til forsvaret?
                Men det forklarer stadig ikke hvorfor der er midtbanespillere på prøve, og ikke forsvarsspillere...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Men det forklarer stadig ikke hvorfor der er midtbanespillere på prøve, og ikke forsvarsspillere...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Jeg tror muligvis at det er fordi det der i øjeblikket er tilgængeligt i forsvaret er enten:
                  * For dyrt
                  * For stor skadeshistorik

                  Og så mener han at hvis han kan stabilisere for svaret med nogle stærke defensive spillere på midtbanen så kan de aflaste forsvaret lidt.

                  Det tror jeg vil kunne give bonus på den korte bane, og nu er den korte bane hvad man kan arbejde på når et vindue ikke er åbent.

                  Comment


                    #54
                    Jeg mener at have læst en udtalelse en gang, at man leder efter faste typer spillere, på bestemte positioner - MEN! Hvis der opstår en speciel mulighed/tilbud for at se en spiller an, som normalt er udenfor rækkevidde - så er man åben over for at se dem an. Lidt ligesom Maksym Koval og for den sags skyld også Djemba-Djemba i sin tid… Det koster jo ikke noget at se dem an - og man kan jo altid sige nej eller komme med et tilbud, som spilleren så kan "Take It or Leave It…".

                    Comment

                    Working...
                    X