Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdsliga OB-VB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserveholdsliga OB-VB

    Truppen

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-til...holdskamp.aspx

    #2
    Nogen som er ude og se den i dag?

    Comment


      #3
      Start 11

      Tørnes, Mårtensen, Pedersen, Diarra, Barrett, Greve, Razak, Lund Nielsen, Thomasen, Kryger, Thomsen. 0-0 #Reserveligaen #obdk

      Comment


        #4
        Første gang jeg ser en kamp på kanalsport.dk. Jeg må indrømme at jeg havde håbet på bedre billedkvalitet. Jeg tænker det ikke kan være så svært at klare længere. På min skærm er det svært at genkende de forskellige legofigurer fra hinanden.

        Nåh, tilbage til kampen (og opvasken).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Første gang jeg ser en kamp på kanalsport.dk. Jeg må indrømme at jeg havde håbet på bedre billedkvalitet. Jeg tænker det ikke kan være så svært at klare længere. På min skærm er det svært at genkende de forskellige legofigurer fra hinanden.

          Nåh, tilbage til kampen (og opvasken).
          Man skulle tro, at det var filmet med en Iphone

          Comment


            #6
            1-0 til Vejle. Nogen gjorde noget og andre gjorde ikke noget....

            Comment


              #7
              Jeg bare træt af at jeg kan logge ind. det er kun ca. hver 4 gang man skal se noget man får lov at logge ind.
              Nu går fremad

              Comment


                #8
                De lod jo bare Vejle score, der er godt nok ikke meget tænding over OB, det er godt nok sløvt at se på!

                Comment


                  #9
                  Ikke
                  Nu går fremad

                  Comment


                    #10
                    1-1. Kryger på straffe.

                    Comment


                      #11
                      Tempoet og energien er bestemt ikke ophidsende - men det er stadig en fornøjelse at være vidne til Mattis boldomgang!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                        Tempoet og energien er bestemt ikke ophidsende - men det er stadig en fornøjelse at være vidne til Mattis boldomgang!
                        Det mest ophidsende har vist været, at 2. division åbenbart hedder kanalsportdivisionen. Hvad sker der for at man skal have en kodebryder for at vide, hvad række der er tale om?

                        Det er ikke ligefrem meget man kan melde om vores prøvespiller.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                          Tempoet og energien er bestemt ikke ophidsende - men det er stadig en fornøjelse at være vidne til Mattis boldomgang!
                          Jeg tror også Azer skal passe på sin plads.

                          Comment


                            #14
                            Åh en lækker OB-scoring. Thomasen spiller dybt til Anders Thomsen på kanten af feltet. Han spiller 1-2 med ? og kommer alene igennem. Sikkert sparket ind.
                            2-1 ved pausen. Halvlegen sluttede med at Razak tryllede lidt på bolden og derefter afleverede den lige ud over sidelinjen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Åh en lækker OB-scoring. Thomasen spiller dybt til Anders Thomsen på kanten af feltet. Han spiller 1-2 med ? og kommer alene igennem. Sikkert sparket ind.
                              2-1 ved pausen. Halvlegen sluttede med at Razak tryllede lidt på bolden og derefter afleverede den lige ud over sidelinjen.
                              I følge twitter var det med Greve.

                              Comment

                              Working...
                              X