Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Kampen slutter med et godt indgreb i feltet af Tørnes.
Reserverne vandt 2-1. Kvaliteten på kanalsport.dk er ikke god nok til at jeg vil kaste mig ud i nogen dybere vurdering.
Ja. I lørdags lå han Palle alene mod Brøndbys forsvar stort set hele kampen, men han kæmpede hele tiden, og kom relativt ofte i vejen. Desværre er der ret langt fra midterlinjen og ned til modstanderens mål, så det førte ikke til noget.
Jeg har ikke hørt voldsomt gode ting om Anders Thomsen, men det 2-1 mål han kombinerer sig frem til er sgu lækkert. (1:08 og frem).
Jeg har ikke været voldsomt imponeret af det, jeg har set fra Anders Thomsen, men det der var et godt mål! Men måske mere pga. Greves detalje med hælen.
I øvrigt noget vrøvl jeg skrev. Nr. 44 var Frederik Humlegaard, så hvis det var ham den lille med småkrøllet hår, så var det ham. Han har i den grad været garant for arbejdsraseri, de par gange jeg har set ham. Det er sådan en type, jeg meget gerne så slog igennem.
Weber spillede vist med nr. 43. Han kæmpede nu også meget godt oppe foran.
FS skriver idag at Desler fik en halvleg og at han spillede uden problemer, udover noget træthed...Razak fik hele kampen og gjorde det godt. Han spillede på midten og sugede mange bolde til sig, Bredahl sagede om ham "vi kan godt se han har spillet før" hvad det så end betyder. OB vandt kampen 2-1 og er stadig med i toppen i reserveligaen
FS skriver idag at Desler fik en halvleg og at han spillede uden problemer, udover noget træthed...Razak fik hele kampen og gjorde det godt. Han spillede på midten og sugede mange bolde til sig, Bredahl sagede om ham "vi kan godt se han har spillet før" hvad det så end betyder. OB vandt kampen 2-1 og er stadig med i toppen i reserveligaen
Comment