Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdsliga OB-VB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kampen slutter med et godt indgreb i feltet af Tørnes.
    Reserverne vandt 2-1. Kvaliteten på kanalsport.dk er ikke god nok til at jeg vil kaste mig ud i nogen dybere vurdering.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Oki doki. Fed energi.

      MvT
      Ja. I lørdags lå han Palle alene mod Brøndbys forsvar stort set hele kampen, men han kæmpede hele tiden, og kom relativt ofte i vejen. Desværre er der ret langt fra midterlinjen og ned til modstanderens mål, så det førte ikke til noget.

      Comment


        #33
        Mål og højdepunkter her:

        https://kanalsport.dk/indslag/flot-o...de-reservesejr

        Jeg har ikke hørt voldsomt gode ting om Anders Thomsen, men det 2-1 mål han kombinerer sig frem til er sgu lækkert. (1:08 og frem).

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Mål og højdepunkter her:

          https://kanalsport.dk/indslag/flot-o...de-reservesejr

          Jeg har ikke hørt voldsomt gode ting om Anders Thomsen, men det 2-1 mål han kombinerer sig frem til er sgu lækkert. (1:08 og frem).
          Jeg har ikke været voldsomt imponeret af det, jeg har set fra Anders Thomsen, men det der var et godt mål! Men måske mere pga. Greves detalje med hælen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Oki doki. Fed energi.

            MvT
            I øvrigt noget vrøvl jeg skrev. Nr. 44 var Frederik Humlegaard, så hvis det var ham den lille med småkrøllet hår, så var det ham. Han har i den grad været garant for arbejdsraseri, de par gange jeg har set ham. Det er sådan en type, jeg meget gerne så slog igennem.

            Weber spillede vist med nr. 43. Han kæmpede nu også meget godt oppe foran.

            Comment


              #36
              Nogen der kender stillingen i Vejle med Reserveholdskampen i eftermiddag?

              Comment


                #37
                OB er foran 2-1, Vejle har fået rødt kort.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  OB er foran 2-1, Vejle har fået rødt kort.
                  Hvor kan du se det henne...? Hvem har scoret for ob...?

                  Comment


                    #39
                    Ikke engang så meget som et pip fra OB

                    Comment


                      #40
                      Man kan næsten kalde det for den hemmelige kamp. Ville gerne vide hvordan Razak spillede.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Man kan næsten kalde det for den hemmelige kamp. Ville gerne vide hvordan Razak spillede.
                        Yep. Men mon ikke at der kommer en form for udmelding snart alligevel når det var hans sidste dag

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Yep. Men mon ikke at der kommer en form for udmelding snart alligevel når det var hans sidste dag
                          Tror ikke det var hans dag. Mener han skal være her ugen ud.

                          Comment


                            #43
                            FS skriver idag at Desler fik en halvleg og at han spillede uden problemer, udover noget træthed...Razak fik hele kampen og gjorde det godt. Han spillede på midten og sugede mange bolde til sig, Bredahl sagede om ham "vi kan godt se han har spillet før" hvad det så end betyder. OB vandt kampen 2-1 og er stadig med i toppen i reserveligaen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Tror ikke det var hans dag. Mener han skal være her ugen ud.
                              Holy shit. 14 dages prøvetræning fra en tidligere PL spiller

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                FS skriver idag at Desler fik en halvleg og at han spillede uden problemer, udover noget træthed...Razak fik hele kampen og gjorde det godt. Han spillede på midten og sugede mange bolde til sig, Bredahl sagede om ham "vi kan godt se han har spillet før" hvad det så end betyder. OB vandt kampen 2-1 og er stadig med i toppen i reserveligaen
                                Fedt med begge

                                Comment

                                Working...
                                X