Thomas Mikkelsen.......øhhhhh eller øhhh nåååh nej
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Det er ikke altid let at se på en træning. Skal jeg lige minde om Djibi Fall?
Nu så jeg ikke Fall til Træning dengang. Men i en træningskamp i Kolding hvor han bla fik scoret. Der så han nu ret så god ud. Men ok, hvis han har været elendig til træning, så er det jo ikke en man lige signer.
Nu så jeg ikke Fall til Træning dengang. Men i en træningskamp i Kolding hvor han bla fik scoret. Der så han nu ret så god ud. Men ok, hvis han har været elendig til træning, så er det jo ikke en man lige signer.
Jeg så den træningskamp i Kolding, og var ikke specielt imponeret... eller utilfreds med at vi ikke signede ham. But hey, we all make mistakes.. ,o)
Mon ikke vores nye fysiske træner kan få Razak i form hvis han er så stort et talent. Jeg savner også nogle afrikaner tacklinger på vores midtbane. Det var sgu tider da vi havde nogle derinde som modstanderne slog sig på.
Mon ikke vores nye fysiske træner kan få Razak i form hvis han er så stort et talent. Jeg savner også nogle afrikaner tacklinger på vores midtbane. Det var sgu tider da vi havde nogle derinde som modstanderne slog sig på.
Jeg så den træningskamp i Kolding, og var ikke specielt imponeret... eller utilfreds med at vi ikke signede ham. But hey, we all make mistakes.. ,o)
Mvh
MaxHH
Jeg så også den træningskamp, og jeg (og et par andre) var heller ikke imponeret. Så du var ikke den eneste. :-)
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment