Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Abdul Razak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    https://www.youtube.com/watch?v=2vQhB0uFJW8

    Ud fra denne video - alle aktioner i en kamp for Brighton i 2012 er han ekstremt stærk til at dække bolden. Derudover spiller han med ro, selv i pressede situationer. Derudover har han godt overblik både i forhold til det nære men også de lange stikninger. Endvidere har han en hård præcis inderside aflevering.

    Derudover er han opdraget i engelsk fodbold siden han var 15 år, så han er helt sikkkert ikke bange for at gå til den med den plads han har på banen - lidt a la Djemba Djemba. Er det ikke lidt det vi mangler - én der kan gå forrest i tacklingerne (som Makrini mod EFB) og kan beskytte vores skrøbelige centerforsvar?

    Det er naturligvis mindst to store spørgsmål: hvorfor har han ikke spillet flere kampe i de klubber han har været i og hvordan er hans nuværende niveau?
    Hvis dette er hans niveau når han er klar skal han altså bare signes. For det ser BARE sweet ud... Men klart man tænker at en som ham med det umiddelbare niveau burde ikke have været i så mange klubber allerede..
    Men det er lige sådan en 8'er sammen med Makrini vi har brug for. Så vil vi dominere flere kampe. Også med HJ og LN i forsvaret

    Comment


      #47
      Hvad skal vi med alle de midtbane spillere.................skulle man ikke hellere fokusere på at hente 2 nye klasse midtstoppere til forsvaret...........helt hen i vejret det her!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
        Hvad skal vi med alle de midtbane spillere.................skulle man ikke hellere fokusere på at hente 2 nye klasse midtstoppere til forsvaret...........helt hen i vejret det her!
        Er slet ikke uenig i at vi mangler klasse forsvarsspillere. Men igen. Det ene behøver ikke at udelukke det andet

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          mon dog det bliver en vanvittig lang kontrakt hvis det er?
          Tjoe, men som du selv nævner, så er Razak på besøg med henblik på en kontrakt. Så den kan vel lige så godt være på 2œ som et œ år?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Tjoe, men som du selv nævner, så er Razak på besøg med henblik på en kontrakt. Så den kan vel lige så godt være på 2œ som et œ år?

            MvT
            Chancen i branchen som man siger

            Comment


              #51
              Lugter af transferdoping, for at lukke de huller, som JH ikke har formået at lukke. Det er dyrt, når man ikke har evnerne......hvilket gør argumentet om manglende økonomi ugyldigt.

              Comment


                #52
                Synes man er hurtig til at stille manden dårligt. Han har været i store klubber men ikke spillet fast derfor = dårlig. Må jeg minde om at ingen store klubber mener vores bedste mand overhovedet er værd at købe.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Lugter af transferdoping, for at lukke de huller, som JH ikke har formået at lukke. Det er dyrt, når man ikke har evnerne......hvilket gør argumentet om manglende økonomi ugyldigt.
                  Lige som det har været dyrt konstant at skulle lappe på manglende højre back , manglende angribere og fejlslagent målmandskøb . Det hele fordi JH ikke har magtet at ramme plet første gang med en eneste handel .

                  Og jeg brækker mig snart over den evige undskyldning som gentagne fejlkøb er blevet fejet ind under , for det er ikke gavnligt for økonomien at skulle lappe på snart hver eneste handel der er lavet . Vi har ikke haft en prangende økonomi , men det udelukker altså ikke at hente brugbare spillere .
                  Lad os se når der engang kommer tal på om han nu også har rettet vores økonomi til som det påståes , jeg tillader mig at tvivle . Og jeg kan ikke se han har ryddet op i noget enhver anden ikke kunne gøre , noget af det er så hans egne fejlkøb han har ryddet af vejen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Lige som det har været dyrt konstant at skulle lappe på manglende højre back , manglende angribere og fejlslagent målmandskøb . Det hele fordi JH ikke har magtet at ramme plet første gang med en eneste handel .

                    Og jeg brækker mig snart over den evige undskyldning som gentagne fejlkøb er blevet fejet ind under , for det er ikke gavnligt for økonomien at skulle lappe på snart hver eneste handel der er lavet . Vi har ikke haft en prangende økonomi , men det udelukker altså ikke at hente brugbare spillere .
                    Lad os se når der engang kommer tal på om han nu også har rettet vores økonomi til som det påståes , jeg tillader mig at tvivle . Og jeg kan ikke se han har ryddet op i noget enhver anden ikke kunne gøre , noget af det er så hans egne fejlkøb han har ryddet af vejen .
                    Bliver rigtig spændende at se det næste regnskab og mon ikke at det er væsentligt forbedret. Men nu har JH vel kun medansvar i OB's og ikke OSE så det er ikke sikkert vi får et helt klart billede

                    Comment


                      #55
                      Må man det?

                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Svarer lige på mit eget spørgsmål her

                      http://www.ob.dk/artikel/midtbanespi...-med-i-ob.aspx

                      Må man det?
                      - altså jeg ved godt at reserveholdsligaen ikke prioriteres - men må man hive en mand fra en anden klub (Mårtensen har vel kontrakt hos Marienlyst) ind sådan uden videre?

                      Håber ikke vi laver en Per Frimann, selvom det kun er i reserveholdsligaen......

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                        Må man det?
                        - altså jeg ved godt at reserveholdsligaen ikke prioriteres - men må man hive en mand fra en anden klub (Mårtensen har vel kontrakt hos Marienlyst) ind sådan uden videre?

                        Håber ikke vi laver en Per Frimann, selvom det kun er i reserveholdsligaen......
                        Ja det har vi gjort før. Mon ikke at Mårtensen spiller på amatør basis

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                          Må man det?
                          - altså jeg ved godt at reserveholdsligaen ikke prioriteres - men må man hive en mand fra en anden klub (Mårtensen har vel kontrakt hos Marienlyst) ind sådan uden videre?

                          Håber ikke vi laver en Per Frimann, selvom det kun er i reserveholdsligaen......
                          Ja det må vi gerne. Det sker faktisk ret ofte hvis du følger lidt med.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                            Synes man er hurtig til at stille manden dårligt. Han har været i store klubber men ikke spillet fast derfor = dårlig. Må jeg minde om at ingen store klubber mener vores bedste mand overhovedet er værd at købe.
                            Jeg basere det mere på, at Doncaster havde udtalt at "De gik efter en billig løsning, som ikke levede op til forventningerne." OB burde altså være et noget bedre hold end Doncaster.. Kan de ikke bruge ham, så har jeg da bestemt min tvivl ift. Hans niveau.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Ja det må vi gerne. Det sker faktisk ret ofte hvis du følger lidt med.
                              Nå ja, men selvom man ikke har mulighed for at følge så meget med, så må man vel godt spørge.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg basere det mere på, at Doncaster havde udtalt at "De gik efter en billig løsning, som ikke levede op til forventningerne." OB burde altså være et noget bedre hold end Doncaster.. Kan de ikke bruge ham, så har jeg da bestemt min tvivl ift. Hans niveau.
                                Hvad baserer du det synspunkt på? At OB skulle være bedre. Tror såmænd niveauet er ca det samme.

                                Comment

                                Working...
                                X