Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Abdul Razak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvad baserer du det synspunkt på? At OB skulle være bedre. Tror såmænd niveauet er ca det samme.
    Danske tophold spiller ofte godt op m PL-hold. OB vandt over et midterhold fra Championship (Nottingham Forest) for et par mdr siden.
    Doncaster er et midter/bundhold (nu) i League One. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Superligaen generelt og OB er et niveau over det.

    Comment


      #62
      Betyder det så at Fredericia eller toppen af 1 division er stærkere end league one midt/bund. Jeg har min tvivl tror desværre at hold som OB Esbjerg Hobro Viborg FCN ville være med i en nedrykning kamp i league one.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
        Betyder det så at Fredericia eller toppen af 1 division er stærkere end league one midt/bund. Jeg har min tvivl tror desværre at hold som OB Esbjerg Hobro Viborg FCN ville være med i en nedrykning kamp i league one.
        Lad os lige få det på det rene: OB var klart bedre end Fredericia, og spiller selvfølgelig på et højere niveau end de gør.

        Det er selvfølgeligt svært at sammenligne niveau i de forskellige rækker. Jeg har dog ingen tvivl om, at tophold i suppen ville spille med om oprykning fra Championship.

        Comment


          #64
          Men var ikke både kl og dh i truppen til den kamp. Hvilket de ikke er nu.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Lad os lige få det på det rene: OB var klart bedre end Fredericia, spiller selvfølgelig på et højere niveau end de gør.

            Det er selvfølgeligt svært at sammenligne niveau i de forskellige rækker. Jeg har dog ingen tvivl om, at tophold i suppen ville spille med om oprykning fra Championship.
            Ja vi får det aldrig afprøvet jo. Men kan ikke se noget dansk hold rykke op fra championship. Men det er så bare min mening.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Lad os lige få det på det rene: OB var klart bedre end Fredericia, og spiller selvfølgelig på et højere niveau end de gør.

              Det er selvfølgeligt svært at sammenligne niveau i de forskellige rækker. Jeg har dog ingen tvivl om, at tophold i suppen ville spille med om oprykning fra Championship.
              Helt enig. Det syntes jeg da også mange indbyrdes møder i diverse europæiske turneringer viser. Vi skal ikke langt tilbage for at finde seneste eksempel. Jeg tror at FCK og FCM lige pt. ville kunne spille med i bunden af midten i PL. Det samme ville vi selv kunne i de gode år. Og nej man får det aldrig prøvet af. Men vi har jo som flere nævner selv slået et Championship hold i sommers, Ligesom vi slog City, spillede op med Fulham og Villa over 2 kampe. Og ja Arsenal længere til tilbage.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Helt enig. Det syntes jeg da også mange indbyrdes møder i diverse europæiske turneringer viser. Vi skal ikke langt tilbage for at finde seneste eksempel. Jeg tror at FCK og FCM lige pt. ville kunne spille med i bunden af midten i PL. Det samme ville vi selv kunne i de gode år. Og nej man får det aldrig prøvet af. Men vi har jo som flere nævner selv slået et Championship hold i sommers, Ligesom vi slog City, spillede op med Fulham og Villa over 2 kampe. Og ja Arsenal længere til tilbage.
                Midtbunden af Premier League har et meget større budget end FCK og FCM, de vil ikke have en chance over en hel sæson. Jeg vil vurdere dem til midten af championship.

                Comment


                  #68
                  Ingen danske hold kunne overleve i PL forfaen vi er snart ringere end azerbajan på klublisten og eftersom vi de sidste mange år er blevet losset ud af europæiske tuneringer er dette en urealistisk tankegang

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Hvad baserer du det synspunkt på? At OB skulle være bedre. Tror såmænd niveauet er ca det samme.
                    Jeg vil tro at topholdene i suppen slår stort set alle i championship, league one er et stort niveau under!
                    Husk på at der er 20, 24 og 24 i de tre øverste rækker.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #70
                      Jeg ved ikke om ingen kunne, men der er meget langt fra Premier League til championship og tilsvarende videre til League one.
                      Tredjebedste række kan ikke have mange gode udlændinge og så snakker vi walisere, englændere, nordirere osv af den tredjebedste kategori ... der er suppen betydeligt stærkere :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Ja vi får det aldrig afprøvet jo. Men kan ikke se noget dansk hold rykke op fra championship. Men det er så bare min mening.
                        Der er vi sgu enige. Jeg kan ikke se, at der skulle være nogle danske hold (i nuværende forfatning), der over en hel sæson, ville få et ben til jorden i PL - de ville rykke ud med et brag. Og muligvis ser jeg for lidt bold fra Championship, men umiddelbart tror jeg kun, at de 3-4 bedste danske hold ville kunne spille med der - og iøvrigt være den bløde mellemvare. Resten af de danske hold ville få klø.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #72
                          nu hvor snakken i tråden har drejet mod championship og danske klubber iler jeg med lidt om Razak i flg. FS. Han ertydeligt ikke i form og grunden til at Doncaster ikke forlængede med hans 4 mdr. lange aftale er i flg. manager at de var i tvivl om han besag de arbejdsmæssige kvaliteter til den række. Han er god på bolden og ville i flg. managerens vurdering se god ud på bedre hold. Han fik 1. halvleg mod VB og startede flot med at strø 40 m. pasninger rundt omkring indtil hans manglende form slog igennem...så "bob bob" tekninsk udmærket må ikke så hårdt arbejdende men teknisk god med fine pasninger og så det vi selv har set med en acceptabel fysik
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg ved ikke om ingen kunne, men der er meget langt fra Premier League til championship og tilsvarende videre til League one.
                            Tredjebedste række kan ikke have mange gode udlændinge og så snakker vi walisere, englændere, nordirere osv af den tredjebedste kategori ... der er suppen betydeligt stærkere :).
                            Jeg er af en anden opfattelse. Kan slet ikke se superligaen være betydeligt stærkere end league one. Vi er nok taktisk stærkere herhjemme. Men fysisk og tempomæssigt kommer vi til kort.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Jeg er af en anden opfattelse. Kan slet ikke se superligaen være betydeligt stærkere end league one. Vi er nok taktisk stærkere herhjemme. Men fysisk og tempomæssigt kommer vi til kort.
                              Det gør intet hvis vi kører i et lavere tempo, bare der er mere styr på kuglen.

                              La Liga kører også i et lavere gear end Premier League, men de bedste spanske hold slår de bedste hold i England stort set hver gang :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                BT's egen OB'er tweetede efter træningen i går:

                                "At dømme ud fra mandagens træning er eks-City-manden Abdul Razak IKKE den nye Djemba-Djemba."

                                "Tror ikke, han kan tilføre holdet noget. Var tung, både i røven og i tanken. Men d er self. kun baseret på en times træning"

                                "Forestil dig en teknikforladt N'Koum. holdkammerater virkede heller ikke imponerede. Lasse Nielsen gav ham en ordentlig røffel."

                                Comment

                                Working...
                                X