Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom sdj-ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af TheStenum Se indlæg
    Er det en joke?
    I al den tid jeg har fulgt OB er Kirkeskov den mest elendige venstreback jeg har set spille!

Tror næppe det har været Kent Nielsens intentioner at spille med en back der hverkan kan aflevere eller tæmme en bold! Ydermere mangler han fuldstændig spilforståelse!
    De gange han kommer frem af banen er der INGEN opbakning fra Emil og Azer. Der nægter at gøre sig spilbare. På den måde kommer man til at se ringere ud end man er. Skrev jo selv at han aldrig bliver en profil - men man forsøger det KN vil have: han går med i et-to op ad linjen - men ingen ønsker at hæjlpe ham videre.

Leave a comment:

• TheStenum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Kirke for at spille det spil KN vil - men ingen ønskede at støtte ham i det.
    Er det en joke?
    I al den tid jeg har fulgt OB er Kirkeskov den mest elendige venstreback jeg har set spille!

Tror næppe det har været Kent Nielsens intentioner at spille med en back der hverkan kan aflevere eller tæmme en bold! Ydermere mangler han fuldstændig spilforståelse!
    Last edited by TheStenum; 25-09-2015, 21:06.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Så ikke hele kampen. Men giver den til Lasse N for at undgå at eksplodere på live tv i interviewet efter kampen.

MvT

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Oliver Lund - igen. Ikke fordi han spiller specielt godt - men fordi han prøver at kæmpe.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Øøøøøøøhhhh....... bum bum

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Lund. For fight, og for at tage turene op ad sidelinjen igen og igen.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Kirke for at spille det spil KN vil - men ingen ønskede at støtte ham i det.

Leave a comment:

• Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Tja. Må sgu sige pass her :-)
    ditto

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Tja. Må sgu sige pass her :-)

Leave a comment:

• Oblisk