Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægGræsset er altid grønnere på den anden side. Toppel har satme lavet mange fejl v forsøg på indgreb i feltet, og givet mange returbolde i feltet der gav mål.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror vi havde tabt uanset om han ikke havde droppet 1-2 gangeLast edited by Magge; 27-09-2015, 19:54.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vi skælder altid ud på de andre. Jeg er bare snart nået dertil hvor jeg tror det eneste der kan skabe et nyt hold er hvor falk og Emil ikke indgår længere. Jeg ved godt jeg får på puklen men synes efterhånden falken koster i det offensive han scorer alt for lidt til at have den frie rolle på holdet. Tror simpelthen mange af vores spillere bare finder det nemmere at spille falk eller Emil end selv at kreative. Jeg tænker at desler Jjt og Greve må have en god spilforståelse for hinanden. Læg hertil et angreb med zohore AK og festersen jeg vil vove og påstå det ikke er en svækkelse af holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægVi skælder altid ud på de andre. Jeg er bare snart nået dertil hvor jeg tror det eneste der kan skabe et nyt hold er hvor falk og Emil ikke indgår længere. Jeg ved godt jeg får på puklen men synes efterhånden falken koster i det offensive han scorer alt for lidt til at have den frie rolle på holdet. Tror simpelthen mange af vores spillere bare finder det nemmere at spille falk eller Emil end selv at kreative. Jeg tænker at desler Jjt og Greve må have en god spilforståelse for hinanden. Læg hertil et angreb med zohore AK og festersen jeg vil vove og påstå det ikke er en svækkelse af holdet.
Når Desler er tilbage ser jeg ham gerne prøvet på midten med Makrini .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægVi skælder altid ud på de andre. Jeg er bare snart nået dertil hvor jeg tror det eneste der kan skabe et nyt hold er hvor falk og Emil ikke indgår længere. Jeg ved godt jeg får på puklen men synes efterhånden falken koster i det offensive han scorer alt for lidt til at have den frie rolle på holdet. Tror simpelthen mange af vores spillere bare finder det nemmere at spille falk eller Emil end selv at kreative. Jeg tænker at desler Jjt og Greve må have en god spilforståelse for hinanden. Læg hertil et angreb med zohore AK og festersen jeg vil vove og påstå det ikke er en svækkelse af holdet.
På et ordentlig hold vil han blomstre stort
Comment
-
Erik Sviatchenko sagde efter sejren over RFC, at grunden til at de er så gode, er at forsvaret gør deres job godt (kun 3 mål imod). Det gør at deres midtbane får mere tryghed og ro. Som betyder at midtbanen kan gøre deres arbejde bedre, således at angriberne ved at de 'kun' skal score 1-2 mål for at de vinder en kamp.
På en omvendt måde har han påpeget problemerne i OB.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægErik Sviatchenko sagde efter sejren over RFC, at grunden til at de er så gode, er at forsvaret gør deres job godt (kun 3 mål imod). Det gør at deres midtbane får mere tryghed og ro. Som betyder at midtbanen kan gøre deres arbejde bedre, således at angriberne ved at de 'kun' skal score 1-2 mål for at de vinder en kamp.
På en omvendt måde har han påpeget problemerne i OB.
MvT
Når målmand , forsvar og den centrale midtbane er så ringe som tilfældet er i OB , så vil kanter og angreb også falde sammen .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægHvis angribere og midtbane gør deres arbejde bliver presset på et presset forsvar mindre. Det er sgu nemt at skyde det hele på forsvaret.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment