Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så ikke kampen og har lige set højdepunkter i onside .. Er du da gal en ringe målmandspræstation , savner sgu Toppel .
    Græsset er altid grønnere på den anden side. Toppel har satme lavet mange fejl v forsøg på indgreb i feltet, og givet mange returbolde i feltet der gav mål.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Græsset er altid grønnere på den anden side. Toppel har satme lavet mange fejl v forsøg på indgreb i feltet, og givet mange returbolde i feltet der gav mål.
      Sidste sæson kostede Toppel vel 3-4 mål hvor af kun det drop mod SIF kostede point , tilgengæl reddede han vores røv en hel del gange .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Sidste sæson kostede Toppel vel 3-4 mål hvor af kun det drop mod SIF kostede point , tilgengæl reddede han vores røv en hel del gange .
        Tror vi havde tabt uanset om han ikke havde droppet 1-2 gange

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror vi havde tabt uanset om han ikke havde droppet 1-2 gange
          Havde vi helt sikkert . Men med en slatten midtbane og et nærmest ikke eksisterende forsvar ville det betyde meget at have en målmand som udstråler bare lidt sikkerhed .
          Last edited by Magge; 27-09-2015, 19:54.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Vi skælder altid ud på de andre. Jeg er bare snart nået dertil hvor jeg tror det eneste der kan skabe et nyt hold er hvor falk og Emil ikke indgår længere. Jeg ved godt jeg får på puklen men synes efterhånden falken koster i det offensive han scorer alt for lidt til at have den frie rolle på holdet. Tror simpelthen mange af vores spillere bare finder det nemmere at spille falk eller Emil end selv at kreative. Jeg tænker at desler Jjt og Greve må have en god spilforståelse for hinanden. Læg hertil et angreb med zohore AK og festersen jeg vil vove og påstå det ikke er en svækkelse af holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Havde vi helt sikkert . Men med en slatten midtbane og er nærmest ikke eksisterende forsvar ville det betyde meget at have en målmand som udstråler bare lidt sikkerhed .
              Bestemt ikke uenig....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Vi skælder altid ud på de andre. Jeg er bare snart nået dertil hvor jeg tror det eneste der kan skabe et nyt hold er hvor falk og Emil ikke indgår længere. Jeg ved godt jeg får på puklen men synes efterhånden falken koster i det offensive han scorer alt for lidt til at have den frie rolle på holdet. Tror simpelthen mange af vores spillere bare finder det nemmere at spille falk eller Emil end selv at kreative. Jeg tænker at desler Jjt og Greve må have en god spilforståelse for hinanden. Læg hertil et angreb med zohore AK og festersen jeg vil vove og påstå det ikke er en svækkelse af holdet.
                Der skal imo bygges op fra bunden , startende med en målmand med kvalitet og derefter mindst 3 nye forsvarer hvoraf den ene har lederevner og niveau til at samle forsvaret .
                Når Desler er tilbage ser jeg ham gerne prøvet på midten med Makrini .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  Vi skælder altid ud på de andre. Jeg er bare snart nået dertil hvor jeg tror det eneste der kan skabe et nyt hold er hvor falk og Emil ikke indgår længere. Jeg ved godt jeg får på puklen men synes efterhånden falken koster i det offensive han scorer alt for lidt til at have den frie rolle på holdet. Tror simpelthen mange af vores spillere bare finder det nemmere at spille falk eller Emil end selv at kreative. Jeg tænker at desler Jjt og Greve må have en god spilforståelse for hinanden. Læg hertil et angreb med zohore AK og festersen jeg vil vove og påstå det ikke er en svækkelse af holdet.
                  Der er altid plads til en Falk...
                  På et ordentlig hold vil han blomstre stort

                  Comment


                    Det lidt det jeg mener. Hellere beholde falk og skifte de 10 andre. Det kan vi bare ikke da vi ikke har 50 mil eller det store navn vi havde engang.

                    Comment


                      Erik Sviatchenko sagde efter sejren over RFC, at grunden til at de er så gode, er at forsvaret gør deres job godt (kun 3 mål imod). Det gør at deres midtbane får mere tryghed og ro. Som betyder at midtbanen kan gøre deres arbejde bedre, således at angriberne ved at de 'kun' skal score 1-2 mål for at de vinder en kamp.

                      På en omvendt måde har han påpeget problemerne i OB.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Erik Sviatchenko sagde efter sejren over RFC, at grunden til at de er så gode, er at forsvaret gør deres job godt (kun 3 mål imod). Det gør at deres midtbane får mere tryghed og ro. Som betyder at midtbanen kan gøre deres arbejde bedre, således at angriberne ved at de 'kun' skal score 1-2 mål for at de vinder en kamp.

                        På en omvendt måde har han påpeget problemerne i OB.

                        MvT
                        Er det ikke logik for de fleste ?

                        Når målmand , forsvar og den centrale midtbane er så ringe som tilfældet er i OB , så vil kanter og angreb også falde sammen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Er det ikke logik for de fleste ?

                          Når målmand , forsvar og den centrale midtbane er så ringe som tilfældet er i OB , så vil kanter og angreb også falde sammen .
                          Jo, det er det vel nok.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Hvis angribere og midtbane gør deres arbejde bliver presset på et presset forsvar mindre. Det er sgu nemt at skyde det hele på forsvaret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Hvis angribere og midtbane gør deres arbejde bliver presset på et presset forsvar mindre. Det er sgu nemt at skyde det hele på forsvaret.
                              Enig. Fester og AK kan lægge et godt pres. Men Zohore/Falk ... Hmm... Når Falk render ned og spiller 6'er og Zohore er alene med fire forsvarsspillere, så knækker den berømte film.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Enig. Fester og AK kan lægge et godt pres. Men Zohore/Falk ... Hmm... Når Falk render ned og spiller 6'er og Zohore er alene med fire forsvarsspillere, så knækker den berømte film.

                                MvT

                                Comment

                                Working...
                                X