Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt SDJ-OB

    En fucking skandale idag

    #2
    Godnat...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      En fucking skandale idag
      Den kamp blev allerede tabt, da transfervinduet smækkede i, og vi stod uden forsvar, alternativer til den centrale midt og ledere.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Den kamp blev allerede tabt, da transfervinduet smækkede i, og vi stod uden forsvar, alternativer til den centrale midt og ledere.

        MvH ChrisOB
        Jeg er 10000000000000% enig.

        Fuuuuuuuuuck hvor er det bare noget lort at skulle spille efteråret færdigt med denne trup

        Comment


          #5
          Jeg jokede lidt med en kollega som er Sdr fan, jeg sagde vi tabte 5-1 og det var dog tæt på. Men jeg er overhovedet ikke overrasket, vi bliver bundhold igen i år, det er der vist ingen tvivl om, heldigt at der kun er en nedrykker i år, måske vi klarer den. Næste weekend bomber Bruninho jo os længere ned i dyndet igen.

          Comment


            #6
            jeg er rystet

            Comment


              #7
              En bekendt har lige skrevet at hun har skaffet mig to fribilletter til FCN-OB. Skrev høfligt tak osv. Men jeg tænkte bare 'nå' - og jeg bor endda i gå afstand fra Farum Park. Sgu øv, at man ikke engang kan glæde sig over at kunne se OB spille gratis.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Hhmmmm - mine tanker går lige nu i retning af, at denne sæson bedst af alt kan blive brugt på at få kørt Thomassen og Magnus Petersen ind på det hold. Er sådan set fuldstændig ligeglad med, om vi bliver nummer 10 eller 11 - så længe vi ikke rykker ud.
                Emil Larsen, Kirkeskov, Halgrimur, Skula og Azer bør bænkes - jeg vil hellere stille op med u19 spillere end at se på dem mere. Fuck hvor er de ringe.
                Så er der spillere som Lasse Nielsen og Oliver Lund, som måske ikke helt har de spillemæssige kvaliteter, men til gengæld levere en kæmpe fight. Det kan jeg sgu bedre leve med.

                Men over dem alle svæver Emil Larsen som den største skamplat på OB-trøjen. Ikke på grund af manglende kvalitet eller dårligt spil. Ikke fordi han flirtede med BIF eller var sur på fansene, men fordi hans indstilling simpelthen er så taberagtig - sådan en forkælet snothvalp.

                Aaaaaarrrrrrgggggghhhhhh

                Comment


                  #9
                  Puha, helt fortjent, men sgu´også lidt arhh. Selvfølgelig er nr. 2 et drop, men de 3 første har Koval jo "assisten" på.

                  Men altså der er ikke noget at komme efter. Vi bliver slået på alle parametre.

                  Fandme vigtigt vi har vundet mod Hobro og Viborg, det kan vise sig at være en yderst fin ide.

                  Comment


                    #10
                    Emil:
                    Slet ikke godt nok

                    No shit Sherlock

                    Comment


                      #11
                      .....og hvis Emil Larsen starter inde i næste kamp kommer jeg ikke på Stadion igen foreløbigt.
                      Håber at Dessler tilbage senere på måneden betyder Falk i venstre, ham på højre og så Larsen ad helvede til.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En fucking skandale idag
                        Det opsummere det vidst ret så præcist.
                        ja det kan ske en gang man blackouter....men nu er det 3. gang det er på ingen måde i orden det her.
                        rystende elendigt

                        Comment


                          #13
                          Lasse Nielsen:
                          Ikke godt nok. Alt for mange mål vi lukker ind..

                          Han så godt nok hidsig ud og lignede en der havde noget på hjertet men ikke turde sige det

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lasse Nielsen:
                            Ikke godt nok. Alt for mange mål vi lukker ind..

                            Han så godt nok hidsig ud og lignede en der havde noget på hjertet men ikke turde sige det
                            Det gjorde han godt nok, ja...
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Ser lige lidt stats på Lasse Nielsen. ....0 frispark begået i kampen.....meget godt billede på vores situation lige nu. Virker spillet ikke så må der fandme figtes kæft jeg savner spelmann lige nu. Vi mangler et svin eller to der kan skralde igennem når alt andet fejler

                              Comment

                              Working...
                              X