Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFint bud....kunne nu sagtens se zohore i stedet for fester....Han er i god målform og fester har lige været skadet.
Vi skal vinde....tror dog desværre overhovedet ikke på det
Jeg tror bestemt heller ikke på det. Men det har jeg heller ikke gjort de gange vi har vundet på nær Hobro kampen..
Ligner at vi kan vinde stort set alle kampe og ihverttilfald tabe alle uden problem
Comment
-
Yesssss..Tipsbladet vurderer at vi taber fredag
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nderjyske-ob-5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægHvis jeg var træner, ville Zohore starte inde - selvom han er træt fra i går. Når en angriber scorer skal han spille!Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægYesssss..Tipsbladet vurderer at vi taber fredag
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nderjyske-ob-5
Comment
-
Der er håb!
Godt nok spiller vi i Jylland, hvilket er lååårt. Men: vi HAR lige tabt. Vi kan ikke sætte Bechmann i gang, han er allerede i gang; Dalgaard scorede også i deres sidste, så han er også i gang. Forventningerne er lave (med rette, især fordi Sønderjyske har gjort det godt), og Sønderjyske er svage favoritter. Jeg aner muligheder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDer er håb!
Godt nok spiller vi i Jylland, hvilket er lååårt. Men: vi HAR lige tabt. Vi kan ikke sætte Bechmann i gang, han er allerede i gang; Dalgaard scorede også i deres sidste, så han er også i gang. Forventningerne er lave (med rette, især fordi Sønderjyske har gjort det godt), og Sønderjyske er svage favoritter. Jeg aner muligheder"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDer er håb!
Godt nok spiller vi i Jylland, hvilket er lååårt. Men: vi HAR lige tabt. Vi kan ikke sætte Bechmann i gang, han er allerede i gang; Dalgaard scorede også i deres sidste, så han er også i gang. Forventningerne er lave (med rette, især fordi Sønderjyske har gjort det godt), og Sønderjyske er svage favoritter. Jeg aner muligheder
Tror mere det er der den ligger. Jeg forventer heller ikke at vi vinder de næste 2...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvor er det bare nedtur at det er den indstilling man er nød til at have som fan/tilhænger af en klub som man ellers bruger (for) meget af sin tid på .. I med- og modgang, i tykt og tyndt .. Jo tak men man skal også passe på sig selv og performede konen så elendigt (og over så lang tid) så var det sq nok endt med en skilsmisse ... Det er ikke sundt at være OB interesseret ... Mobberierne blandt venner og kollegerne biser ikke engang mere .. Man bliver immun ... Der er kun den evige sure mave fornemmelse, det ulykkelige håb og forventningen om det næste nederlag at se frem til, at leve med .. Åget på skuldrene og den evige depression uge efter uge ... Det bliver bedre i næste sæson ...
Der gik ikke mange minutter igår før min BIF kammerat "kondolerede" på hånlig vis
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvor er det bare nedtur at det er den indstilling man er nød til at have som fan/tilhænger af en klub som man ellers bruger (for) meget af sin tid på .. I med- og modgang, i tykt og tyndt .. Jo tak men man skal også passe på sig selv og performede konen så elendigt (og over så lang tid) så var det sq nok endt med en skilsmisse ... Det er ikke sundt at være OB interesseret ... Mobberierne blandt venner og kollegerne biser ikke engang mere .. Man bliver immun ... Der er kun den evige sure mave fornemmelse, det ulykkelige håb og forventningen om det næste nederlag at se frem til, at leve med .. Åget på skuldrene og den evige depression uge efter uge ... Det bliver bedre i næste sæson ...
Comment
Comment