Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt SDJ-OB

    Holder statistikken fredag?

    http://www.fyens.dk/sport/Efter-poka...rtikel/2791904

    #2
    Mon ikke det bliver denne

    KOVAL
    OL HJ LN AS
    RF MEM AB EL
    FESTER AK

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke det bliver denne

      KOVAL
      OL HJ LN AS
      RF MEM AB EL
      FESTER AK
      Fint bud....kunne nu sagtens se zohore i stedet for fester....Han er i god målform og fester har lige været skadet.

      Vi skal vinde....tror dog desværre overhovedet ikke på det

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Fint bud....kunne nu sagtens se zohore i stedet for fester....Han er i god målform og fester har lige været skadet.

        Vi skal vinde....tror dog desværre overhovedet ikke på det
        Hvis Fester er klar og Zohore har jo 90 min i benene fra igår
        Jeg tror bestemt heller ikke på det. Men det har jeg heller ikke gjort de gange vi har vundet på nær Hobro kampen..
        Ligner at vi kan vinde stort set alle kampe og ihverttilfald tabe alle uden problem

        Comment


          #5
          Yesssss..Tipsbladet vurderer at vi taber fredag

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nderjyske-ob-5

          Comment


            #6
            Hvis jeg var træner, ville Zohore starte inde - selvom han er træt fra i går. Når en angriber scorer skal han spille!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
              Hvis jeg var træner, ville Zohore starte inde - selvom han er træt fra i går. Når en angriber scorer skal han spille!
              Enig... lad ham starte, i det mindste. Så kan man altid hive ham ud, hvis ikke der er energi bag.

              mvh

              MaxHH

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                Hvis jeg var træner, ville Zohore starte inde - selvom han er træt fra i går. Når en angriber scorer skal han spille!
                det synes jeg også. 3 mål i 3 kampe er fint. Konkurrencen på de foreste pladser er hårdere end den har været i mange år. Hvis jeg var Zohore ville jeg være godt skuffet over en bænkplads.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Big Man Zohore skal selvfølgelig starte inde. Hvornår har vi sidst haft en angriber, der har scoret i 3 kampe i træk??

                  Han kan få en time, og så kan Festersen få en œ time til at komme igang igen ovenpå skaden.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Yesssss..Tipsbladet vurderer at vi taber fredag

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nderjyske-ob-5
                    Det bliver nok Dalgård og Johan Absalonsen der scorer for dem

                    Comment


                      #11
                      Der er håb!

                      Godt nok spiller vi i Jylland, hvilket er lååårt. Men: vi HAR lige tabt. Vi kan ikke sætte Bechmann i gang, han er allerede i gang; Dalgaard scorede også i deres sidste, så han er også i gang. Forventningerne er lave (med rette, især fordi Sønderjyske har gjort det godt), og Sønderjyske er svage favoritter. Jeg aner muligheder

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Der er håb!

                        Godt nok spiller vi i Jylland, hvilket er lååårt. Men: vi HAR lige tabt. Vi kan ikke sætte Bechmann i gang, han er allerede i gang; Dalgaard scorede også i deres sidste, så han er også i gang. Forventningerne er lave (med rette, især fordi Sønderjyske har gjort det godt), og Sønderjyske er svage favoritter. Jeg aner muligheder
                        Hvor er det bare nedtur at det er den indstilling man er nød til at have som fan/tilhænger af en klub som man ellers bruger (for) meget af sin tid på .. I med- og modgang, i tykt og tyndt .. Jo tak men man skal også passe på sig selv og performede konen så elendigt (og over så lang tid) så var det sq nok endt med en skilsmisse ... Det er ikke sundt at være OB interesseret ... Mobberierne blandt venner og kollegerne biser ikke engang mere .. Man bliver immun ... Der er kun den evige sure mave fornemmelse, det ulykkelige håb og forventningen om det næste nederlag at se frem til, at leve med .. Åget på skuldrene og den evige depression uge efter uge ... Det bliver bedre i næste sæson ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Der er håb!

                          Godt nok spiller vi i Jylland, hvilket er lååårt. Men: vi HAR lige tabt. Vi kan ikke sætte Bechmann i gang, han er allerede i gang; Dalgaard scorede også i deres sidste, så han er også i gang. Forventningerne er lave (med rette, især fordi Sønderjyske har gjort det godt), og Sønderjyske er svage favoritter. Jeg aner muligheder
                          Vi er vel superligaens svageste udehold og grunden til at det ca passer med at vi vinder hver anden gang er at vi stort set skiftes til at spille ude/hjemme/ude/hjemme...
                          Tror mere det er der den ligger. Jeg forventer heller ikke at vi vinder de næste 2...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Hvor er det bare nedtur at det er den indstilling man er nød til at have som fan/tilhænger af en klub som man ellers bruger (for) meget af sin tid på .. I med- og modgang, i tykt og tyndt .. Jo tak men man skal også passe på sig selv og performede konen så elendigt (og over så lang tid) så var det sq nok endt med en skilsmisse ... Det er ikke sundt at være OB interesseret ... Mobberierne blandt venner og kollegerne biser ikke engang mere .. Man bliver immun ... Der er kun den evige sure mave fornemmelse, det ulykkelige håb og forventningen om det næste nederlag at se frem til, at leve med .. Åget på skuldrene og den evige depression uge efter uge ... Det bliver bedre i næste sæson ...

                            Der gik ikke mange minutter igår før min BIF kammerat "kondolerede" på hånlig vis

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvor er det bare nedtur at det er den indstilling man er nød til at have som fan/tilhænger af en klub som man ellers bruger (for) meget af sin tid på .. I med- og modgang, i tykt og tyndt .. Jo tak men man skal også passe på sig selv og performede konen så elendigt (og over så lang tid) så var det sq nok endt med en skilsmisse ... Det er ikke sundt at være OB interesseret ... Mobberierne blandt venner og kollegerne biser ikke engang mere .. Man bliver immun ... Der er kun den evige sure mave fornemmelse, det ulykkelige håb og forventningen om det næste nederlag at se frem til, at leve med .. Åget på skuldrene og den evige depression uge efter uge ... Det bliver bedre i næste sæson ...
                              Ok, så heftigt var min kommentar nu ikke ment; det var bare lidt galgenhumor

                              Comment

                              Working...
                              X