Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er sgu ikke Falks skyld, at vi ikke kunne komme igennem igår. Han var der om nogen en, der forsøgte og var iøvrigt klart MoM efter min mening. Det er de andre spillere, der ikke løber nok, skaber bredde nok, rammer deres medspillere osv.
    Enig. De gange vi blev rigtigt farlige, havde Falk også sidste eller næstsidste fod på.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jo, jeg så et OB-hold skabe tæt på ingen store chancer. Nuvel de spillede den fint rundt men uden at blive alvorligt farlige. Når man så ikke magter at skabe store chancer må man jo blive ved - og det har man ikke moralen til.
      Og igen sker der det samme, som vi har set utallige gange: OB spiller bolden fint rundt - i dag lidt hurtigere end normalt - men det var jo også mod et Fredericia hold, som stod så langt tilbage på banen, at der intet pres var på boldholderen. Men der skabes ikke det helt store. Så kommer man bagud - det kan ske - fair nok. Men så tager fanden ved OB-holdet - nu må man hellere for alvor tage sig sammen og man går op og scorer 38 sekunder efter - normalt går der lidt længere tid - emn det er det samme mønster. Holdet har for ofte ikke moralen til at aggere og søge sejren for alvor. Man er bedre til at reagere på at være bagud - så giver de lige de sidste 5 % som gør at man kan blive for alvor farlige.
      Vi var jo fint dominerende på boldbesiddelse - men det er jo ikke svært, når man ikke bringer noget reelt udfordrende spil, som kan flytte noget.
      Om vi havde spillet i 3 timer i går, så havde vi ikke skabt nogle store chancer. Bolden skal hældes ind i feltet og genpresset skal være enormt i opsamlingerne, så presset kan bibeholdes. Jeg talte en situation, hvor det lykkedes at bibeholde presset i mere end 1 minut rundt om Fredericias felt og det er ikke forsvaret - det er angreb og midt, som ikke leverer den nødvendige indsats for at skabe det scenarie.
      Jeg er helt og aldeles uenig.
      OB var klart dominerende lige fra start og skabte flere store chancer ... pas på du ikke kommer til at passe virkeligheden ind i din forestilling, i stedet for at forholde dig til den :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg er helt og aldeles uenig.
        OB var klart dominerende lige fra start og skabte flere store chancer ... pas på du ikke kommer til at passe virkeligheden ind i din forestilling, i stedet for at forholde dig til den :).
        hehe - det skal man

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg er helt og aldeles uenig.
          OB var klart dominerende lige fra start og skabte flere store chancer ... pas på du ikke kommer til at passe virkeligheden ind i din forestilling, i stedet for at forholde dig til den :).
          Helt enig. Vi spillede godt, og Fredericia var totalt overmatchet de første 30 min. Vi fandt de små rum, selvom de stod dybt. Vi havde flere gode chancer, plus mange lige ved og næsten. Det var fornuftigt at "nipse", eller som andre måske ville sige, spille hurtigt, holde bolden igang, og lade dem løbe. Som Ove selv siger det OB var bedst, og det var vi. Forskellen mellem suppen og 1 div. var længe markant. Sjældent set af OB mod sådanne hold. Syntes vi er uheldige, plus vi har nogle spillere der end ikke ville kunne klemme sig på fredericias hold. Og det er jo problemet. De spillere koster bare så ufatteligt meget. Emil ser dog heller ikke god ud ved sidste mål. Hans aflevering sætter dem igang, men han står bare og laller på midten af banen, i stedet for at søge retur.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            NEJ JH må væk, så har en ny lidt tid til at finde de rigtige forstærkninger til vinder vinduet.
            For hvilke penge? Manglende salg af Falk og Emil gør at der ikke er penge at investere for ... Vi får ikke meget for dem til vinter og ingenting til sommer .. På ingen måde nok til at erstatte dem og derudover hente yderligere ... Men JH er vel tilfreds med erststningerne i Lucas og JBL ... Måske Diarra skal på kanten...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Der skal ikke bare justeres og finpudses, der skal udrenses. Ellers vil forsøget på at bygge et fundament bare falde til jorden, som det gjorde under Troels Bech.

              MvH ChrisOB
              Vi er enige... men hvorfor så dømme forsøget på forhånd, når de knap er startet endnu?

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Vi kan hurtigt blive enige om at der mangler klasse nede bagved. Og vindertyper generelt.
                men i dag syntes jeg da det er oppe foran vi taber kampen. Vi ved der skal laves en del mål for at kompensere for vores manglende forsvar og i dag er vi bare for ineffektive.
                Til dels enig. Holdet kan ikke kalkulere med at skulle score 3 eller flere mål i hver kamp, for at få point med hjem. OB kan heller ære overraskede over at Fredericia stod kompakt i forsvaret, Det er et af oves kendetegn.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Vi er enige... men hvorfor så dømme forsøget på forhånd, når de knap er startet endnu?

                  Mvh

                  MaxHH
                  Fordi man ikke skal spilde tiden fra starten af med at bygge et fundament af slatten, ubrugelig cement, der truer med at trække alle de gode elementer med sig i det uundgåelige fald.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    For hvilke penge? Manglende salg af Falk og Emil gør at der ikke er penge at investere for ... Vi får ikke meget for dem til vinter og ingenting til sommer .. På ingen måde nok til at erstatte dem og derudover hente yderligere ... Men JH er vel tilfreds med erststningerne i Lucas og JBL ... Måske Diarra skal på kanten...
                    Bliver stort med den her opstilling:

                    Kryger
                    Diarra Diarra Diarra Kryger
                    Diarra Diarra Diarra Diarra
                    Diarra Kryger

                    Forlæng begge med fem år nu!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                      Forlæng begge med fem år nu!
                      Det må du ikke engang skrive for sjov

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Fordi man ikke skal spilde tiden fra starten af med at bygge et fundament af slatten, ubrugelig cement, der truer med at trække alle de gode elementer med sig i det uundgåelige fald.

                        MvH ChrisOB
                        Så de skal bare stoppe nu, og hvad? Vente på at alle i truppen er gået på pension? Eller det de (forhåbentlig) har planlagt, nemlig at bygge et fundament op over de næste to-tre vinduer?

                        Grundlæggende forventer jeg meget få af spillerne er de samme om 1,5 år... under ti af den nuværende trup.

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Så de skal bare stoppe nu, og hvad? Vente på at alle i truppen er gået på pension? Eller det de (forhåbentlig) har planlagt, nemlig at bygge et fundament op over de næste to-tre vinduer?

                          Grundlæggende forventer jeg meget få af spillerne er de samme om 1,5 år... under ti af den nuværende trup.

                          Mvh

                          MaxHH
                          Selvfølgelig skal de ikke stoppe, de skal køre deres ting, med deres tro på, at det kan lykkes. Det er det gode ved en tosses meninger på et debatforum, det er kun en mening.

                          Skulason og Jonasson, vores to anførere og støtte spillere er her også om halvandet år, og i mellemtiden tiden kan vi p.g.a spillere som dem være så langt væk, at det bliver sværere for vores sportslige ledelse at finde noget, der er bedre. Du ved såvel som jeg at vinduer også er afhængig af mellemresultater, en mellemregning, der for et hold, der er blevet 8-10 de sidste 5 år, betyder forskellen imellem den gode spiller, lederen, den uslebne diamant og så mellemvaren, 1. Divisionsspilleren og det direkte håbløse.

                          Og undskyld, jeg har ikke megen tiltro til vores sportslige ledelse kan operere i et felt, hvor de dårlige mellemregninger betyder færre spillere vil have lyst/tiltro til at det vi har kørende er et spændende projekt.

                          De vil ikke til hold der taber stort hver anden kamp og ryger ud af pokalen til 1. Divisionshold. Så om halvanden år står vi stadig med det samme skrøbelige fundament. En langt fra god nok anfører og et hold spillere, der kun rykker sammen i bussen, når de skal vaske snittere af sig.

                          Vi har de spillere vi har, ja, men en masse af dem burde ikke være centrale spillere. Vores to islændinge bl.a.

                          Og ja, min tålmodighed kan ligge på et meget lille sted. Men jeg synes ikke, du eller andre rigtigt kan bebrejde mig dét, de sidste snart 5 år taget i betragtning. Hvis du nu lige smed de pragmatiske briller bare ét sekund. Så kan det være jeg på et tidspunkt tager dem på. Lige nu er jeg vildt bekymret over vi stiller til start på et langt løb med en håbløs skraldekasse, der kun kan køre, når der er medvind.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Selvfølgelig skal de ikke stoppe, de skal køre deres ting, med deres tro på, at det kan lykkes. Det er det gode ved en tosses meninger på et debatforum, det er kun en mening.

                            Skulason og Jonasson, vores to anførere og støtte spillere er her også om halvandet år, og i mellemtiden tiden kan vi p.g.a spillere som dem være så langt væk, at det bliver sværere for vores sportslige ledelse at finde noget, der er bedre. Du ved såvel som jeg at vinduer også er afhængig af mellemresultater, en mellemregning, der for et hold, der er blevet 8-10 de sidste 5 år, betyder forskellen imellem den gode spiller, lederen, den uslebne diamant og så mellemvaren, 1. Divisionsspilleren og det direkte håbløse.

                            Og undskyld, jeg har ikke megen tiltro til vores sportslige ledelse kan operere i et felt, hvor de dårlige mellemregninger betyder færre spillere vil have lyst/tiltro til at det vi har kørende er et spændende projekt.

                            De vil ikke til hold der taber stort hver anden kamp og ryger ud af pokalen til 1. Divisionshold. Så om halvanden år står vi stadig med det samme skrøbelige fundament. En langt fra god nok anfører og et hold spillere, der kun rykker sammen i bussen, når de skal vaske snittere af sig.

                            Vi har de spillere vi har, ja, men en masse af dem burde ikke være centrale spillere. Vores to islændinge bl.a.

                            Og ja, min tålmodighed kan ligge på et meget lille sted. Men jeg synes ikke, du eller andre rigtigt kan bebrejde mig dét, de sidste snart 5 år taget i betragtning. Hvis du nu lige smed de pragmatiske briller bare ét sekund. Så kan det være jeg på et tidspunkt tager dem på. Lige nu er jeg vildt bekymret over vi stiller til start på et langt løb med en håbløs skraldekasse, der kun kan køre, når der er medvind.

                            MvH ChrisOB
                            Du må låne mine.....ALT bliver bedre når Desler kommer tilbage.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                              Du må låne mine.....ALT bliver bedre når Desler kommer tilbage.
                              Desler er ingen frelser. Men fuck hvor jeg også glæder mig til at se ham i aktion igen

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Selvfølgelig skal de ikke stoppe, de skal køre deres ting, med deres tro på, at det kan lykkes. Det er det gode ved en tosses meninger på et debatforum, det er kun en mening.

                                Skulason og Jonasson, vores to anførere og støtte spillere er her også om halvandet år, og i mellemtiden tiden kan vi p.g.a spillere som dem være så langt væk, at det bliver sværere for vores sportslige ledelse at finde noget, der er bedre. Du ved såvel som jeg at vinduer også er afhængig af mellemresultater, en mellemregning, der for et hold, der er blevet 8-10 de sidste 5 år, betyder forskellen imellem den gode spiller, lederen, den uslebne diamant og så mellemvaren, 1. Divisionsspilleren og det direkte håbløse.

                                Og undskyld, jeg har ikke megen tiltro til vores sportslige ledelse kan operere i et felt, hvor de dårlige mellemregninger betyder færre spillere vil have lyst/tiltro til at det vi har kørende er et spændende projekt.

                                De vil ikke til hold der taber stort hver anden kamp og ryger ud af pokalen til 1. Divisionshold. Så om halvanden år står vi stadig med det samme skrøbelige fundament. En langt fra god nok anfører og et hold spillere, der kun rykker sammen i bussen, når de skal vaske snittere af sig.

                                Vi har de spillere vi har, ja, men en masse af dem burde ikke være centrale spillere. Vores to islændinge bl.a.

                                Og ja, min tålmodighed kan ligge på et meget lille sted. Men jeg synes ikke, du eller andre rigtigt kan bebrejde mig dét, de sidste snart 5 år taget i betragtning. Hvis du nu lige smed de pragmatiske briller bare ét sekund. Så kan det være jeg på et tidspunkt tager dem på. Lige nu er jeg vildt bekymret over vi stiller til start på et langt løb med en håbløs skraldekasse, der kun kan køre, når der er medvind.

                                MvH ChrisOB
                                Tja, jeg ville ikke blive overrasket hvis de IKKE er her om halvandet år... Men lad os lave et eksperiment. Jeg lister truppen op, og så skriver du ud for hver enkelt om vi skal satse på dem eller ej. Deal?

                                Tørnes
                                Falkesgaard
                                Korval
                                Radza

                                Kirkeskov
                                Jonasson
                                Nielsen
                                Diarra
                                Kryger
                                Barrett
                                Lund
                                Pedersen

                                Larsen
                                Makrini
                                Jensen
                                Tomassen
                                Busuladzic
                                Desler
                                Skulason
                                Matti
                                Thomsen

                                Falk
                                Festersen
                                Zohore
                                Greve
                                Jakobsen

                                Mvh

                                MaxHH
                                Last edited by MaxHH; 24-09-2015, 08:15.

                                Comment

                                Working...
                                X