Oprindeligt indsendt af RMN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Christiansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægNaivt at tro, at OB ikke MINDST betaler halvdelen af hans tilgodehavende med klubben. JC koster os de næste 12 mdr - dog ikke helt så grotesk meget. Til gengæld er han heller ikke til rådighed længere.
Velkommen til den virkelige verden.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
I er godt nok naive. Tror, jeg har overvurderet den gennemsnitlige fynbo..
PS, jeg har aldrig sagt/skrevet noget, der var løgn. Min udelukkelse skyldtes brug af flere profiler. En forseelse der vist ikke er helt sjælden blandt andre brugere herinde ;) Så uanset hvor meget i gentager jeres bævl, bliver det ikke mere rigtig af den grund. Kom nu op af middelmådigheden. Begynder at se skræmmende tendenser mellem klub og "fans". TristRygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægI er godt nok naive. Tror, jeg har overvurderet den gennemsnitlige fynbo..
PS, jeg har aldrig sagt/skrevet noget, der var løgn. Min udelukkelse skyldtes brug af flere profiler. En forseelse der vist ikke er helt sjælden blandt andre brugere herinde ;) Så uanset hvor meget i gentager jeres bævl, bliver det ikke mere rigtig af den grund. Kom nu op af middelmådigheden. Begynder at se skræmmende tendenser mellem klub og "fans". TristTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægI er godt nok naive. Tror, jeg har overvurderet den gennemsnitlige fynbo..
PS, jeg har aldrig sagt/skrevet noget, der var løgn. Min udelukkelse skyldtes brug af flere profiler. En forseelse der vist ikke er helt sjælden blandt andre brugere herinde ;) Så uanset hvor meget i gentager jeres bævl, bliver det ikke mere rigtig af den grund. Kom nu op af middelmådigheden. Begynder at se skræmmende tendenser mellem klub og "fans". Trist
hej hej....
Comment
-
Til andre: Please don't feed the troll! Det er inklusiv det at skrive "du er helt væk".
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
PS, jeg har aldrig sagt/skrevet noget, der var løgn. Min udelukkelse skyldtes brug af flere profiler. En forseelse der vist ikke er helt sjælden blandt andre brugere herinde ;) Så uanset hvor meget i gentager jeres bævl, bliver det ikke mere rigtig af den grund. Kom nu op af middelmådigheden. Begynder at se skræmmende tendenser mellem klub og "fans". TristForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHold nu op med at ophøje dig selv til noget du ikke er.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægJooo, men det ændrer jo ikke på at OB har ageret enormt uansvarligt med sådanne lønninger, når nu man reelt kun havde råd til dem, hvis man lavede store spillersalg eller spillede europæisk.
F.eks. skulle Djemba-Djemba i sin tid have ligget på 400.000 i månedsløn.
DD fik på hans sidste kontrakt ganske rigtigt omkring 400K., men han var også blandt de 5 bedst lønnede spillere i ligaen på den kontrakt. Ift Skoubo er det da rigtigt at han fik en aaaalt for stor løn, men det er ligesom om at hver gang historien bliver genfortalt stiger det lige med 100K om måneden.. Sandheden er at Skoubo fik under 200K om måneden (før bonusser etc), hvilket jo selvfølgelig også er alt, alt, alt for meget - men dog ikke i nærheden af de absurde beløb som omtales her i tråden.
Nogen spurgte hvor meget Troels får, jeg ved det ikke, men EB har i sin tid skrevet at han var ligaens næstbedst betalte træner med en årsløn på 1,5 mill - men den virkelige skandale er vel nærmere at vi betalte Silkeborg 4 millioner for ham..
ift. JC er der ingen tvivl om at han har fået en check med ud af døren, jeg tror dog ikke helt den har ramt den million som der gættes på her, nok nærmere det halve - men beløbet her er kun et gæt.
Edit: ved ikke lige hvorfor Hanz citat ikke er med? Men han har i sit indlæg citeret en som skrev de beløb jeg omtaler i mit første afsnit, blot for forståelsens skyld.Last edited by Komsi; 29-07-2014, 16:23.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægNogen spurgte hvor meget Troels får, jeg ved det ikke, men EB har i sin tid skrevet at han var ligaens næstbedst betalte træner med en årsløn på 1,5 mill - men den virkelige skandale er vel nærmere at vi betalte Silkeborg 4 millioner for ham..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægDer har aldrig eksisteret en tid "hvor mange på Sjælland fik 400-450kr om måneden"!
DD fik på hans sidste kontrakt ganske rigtigt omkring 400K., men han var også blandt de 5 bedst lønnede spillere i ligaen på den kontrakt. Ift Skoubo er det da rigtigt at han fik en aaaalt for stor løn, men det er ligesom om at hver gang historien bliver genfortalt stiger det lige med 100K om måneden.. Sandheden er at Skoubo fik under 200K om måneden (før bonusser etc), hvilket jo selvfølgelig også er alt, alt, alt for meget - men dog ikke i nærheden af de absurde beløb som omtales her i tråden.
Nogen spurgte hvor meget Troels får, jeg ved det ikke, men EB har i sin tid skrevet at han var ligaens næstbedst betalte træner med en årsløn på 1,5 mill - men den virkelige skandale er vel nærmere at vi betalte Silkeborg 4 millioner for ham..
ift. JC er der ingen tvivl om at han har fået en check med ud af døren, jeg tror dog ikke helt den har ramt den million som der gættes på her, nok nærmere det halve - men beløbet her er kun et gæt.
Edit: ved ikke lige hvorfor Hanz citat ikke er med? Men han har i sit indlæg citeret en som skrev de beløb jeg omtaler i mit første afsnit, blot for forståelsens skyld.
der var 4-5 stykker vel over 400.000 incl alle bonusser fra FCK/Brøndby..
så skal vi bare have fundet ud af hvad "mange" er og om du ved mere end dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Jeg husker tydeligt en artikel i eb/bt hvor de listede de 10 bedst lønnede op i superligaen den gang. Kan ikke huske årstal. Men vel 4-5 år siden..
der var 4-5 stykker vel over 400.000 incl alle bonusser fra FCK/Brøndby..
så skal vi bare have fundet ud af hvad "mange" er og om du ved mere end dem
Comment
Comment