Makrini som MOM. OL og Jonasson spillede også rigtig godt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom ob-vff 19/9-15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er dog godt, at der er stemmer på flere - det kunne tyde på at flere præsterede OK i kampen modsat andre kampe Ja, jeg tager lige "JA"-hatten på igen - undskyld den positive attitude - det er ikke for at støde nogenTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOkay... Hvorfor undskylder du så din positive attitude? Var det et hint til, øhh, ingen..?
Som altid er der igen mere stille på forum her efter en sejr end efter et nederlag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæghold nu op - du stikker også til mig mere eller mindre direkte af og til i dine indlæg - det kan jeg fint tåle. Når der (endelig) er noget at være glad for omkring OB må vi sgu hellere fejre det ordentligt - det giver også lidt balance i positivitets/negativitets-regnskabet!
Som altid er der igen mere stille på forum her efter en sejr end efter et nederlag.
Det ved jeg ikke om der er, har ikke studeret det nærmere, tænker at det lige for tiden kan have noget at gøre med at nederlagene er på udebane, og at folk derfor sidder hjemme foran skærmen når nederlaget rammer... men det her er da en god chance for dem der mangler positivitet på forum, at gøre som du gør, at komme frem fra busken og byde ind med det...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa det gør jeg... men så var det altså så alligevel ikke mig der helt så spøgelser så...
Det ved jeg ikke om der er, har ikke studeret det nærmere, tænker at det lige for tiden kan have noget at gøre med at nederlagene er på udebane, og at folk derfor sidder hjemme foran skærmen når nederlaget rammer... men det her er da en god chance for dem der mangler positivitet på forum, at gøre som du gør, at komme frem fra busken og byde ind med det...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlægLund Mom.
Mener ikke Ari er god nok til Alka superligaen. Håber han er på bænken fremover.
Comment
Comment