Makrini for en fantastisk indsats fysisk. Ikke mange fejl fra ham i dag IGEN 😊
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom ob-vff 19/9-15
Collapse
X
-
Makrini igen klart bedste spiller i mine øjne.
Og så troede jeg aldrig jeg ville sige det, men hold op hvor var Falk ringe. Tror faktisk at det er den dårligste kamp jeg har set ham. Og ja, så fik han alligevel lige en assist til sidst.
Emil kommer ind og gør en god figur, men ellers synes jeg at rigtig mange leverer under niveau i dag. Ja, vi vinder 2-0, men præstationen var ikke særlig god.
Synes Maxim gør det godt, virker som en rigtig god målmand, udover et lille kiks på et indlæg og et langskud han fejlvurderede, så synes jeg han virker sikker i sine indgreb, og gik også ud og greb bolden i feltet 4-5 gange.
-
Makrini igen i dag. Fantastisk signing han er!
Tæt efterfulgt af Oliver og Lasse.. Koval står også en fin kamp, men han blev ikke for alvor udfordret i denne kamp.. Men positivt indtryk han efterlader, og kan kun forestille mig han er niveauer over Tørnes. Det håber jeg i hvert fald. :)
Dårligste kamp af Falk i Striwet.. Hans Jon Dahl afbrænder til sidst i kampen cementerede hans indsats ganske godt.
Ingen laver flere fejlafleveringen end Ari! Forfærdelig kamp af ham.
Azer har jeg stadigvæk ikke den store fidus til endnu.. Håber han kan blive bedre, fordi med hans nuværende niveau forventer jeg og tror at Matti snupper hans plads?
Comment
-
Lund får min. Han lukker suverænt af, og imponerer mig mere og mere for hver gang jeg ser ham. Det er specielt efter hans off-day i Aalborg, at jeg for alvor er begyndt at kunne lide ham, for siden har han bare rystet den dårlige oplevelse af sig, og spillet endnu mere overbevisende.
Lasse og Makrini var også gode i dag, og så var det dejligt at Emil lod støvlerne tale, da han kom ind i 2. halveg. Han gjorde hvad der passede ham med viborgspillerne, selvom de var mest på spillet, og leverede også en fin defensiv indsats. Gid han dog ville fortsætte det, i stedet for vi skal se halvege som i Esbjerg!!
Comment
-
Lund får den.
Det var især fedt at se, hvor opmærksom han var, når der kom indlæg fra vores venstreside, og han tordnede han mod bolden for at markere deres angriber. Fed og klog indstilling, tydeligt han har lært af AaB's 1-0 mål hvor Enevoldsen kom foran ham.
Makrini og Koval havde også en fin kamp.
Zohore og AK samt Emil i sit indhop var ganske gode, selvom ikke alt lykkedes for angriberne.
Og så var Kryger fanme cool som en kat, da han kom ind. Kølig sikker afslutning og fornuftig boldomgang. Får virkelig vist sin erfaring.Last edited by anglicantian; 20-09-2015, 01:25.
Comment
Comment