Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-vff 19/9-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob-vff 19/9-15

    Makrini for en fantastisk indsats fysisk. Ikke mange fejl fra ham i dag IGEN 😊
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Makrini igen klart bedste spiller i mine øjne.

    Og så troede jeg aldrig jeg ville sige det, men hold op hvor var Falk ringe. Tror faktisk at det er den dårligste kamp jeg har set ham. Og ja, så fik han alligevel lige en assist til sidst.

    Emil kommer ind og gør en god figur, men ellers synes jeg at rigtig mange leverer under niveau i dag. Ja, vi vinder 2-0, men præstationen var ikke særlig god.

    Synes Maxim gør det godt, virker som en rigtig god målmand, udover et lille kiks på et indlæg og et langskud han fejlvurderede, så synes jeg han virker sikker i sine indgreb, og gik også ud og greb bolden i feltet 4-5 gange.

    Comment


      #3
      Oliver Lund. Kæmper røven ud af bukserne, og kommer i vejen for meget. De 3 FC Vestsjælland spillere er virkelig kommet med vilje.

      Comment


        #4
        Syntes den er svær idag.... Er tæt på at give den til Emil på hans glimrende 2.halvleg...

        Men overall får Makrini den igen. Et mulhår foran OL,MK og LN

        Comment


          #5
          Makrini

          Oliver Lund meget tæt på.

          Comment


            #6
            Jeg var med til at brokke mig over at vi signede Lund.

            Med glæde giver jeg min MOM til Lund.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Makrini

              Lasse skal også nævnes for sin fight - den mand er vild! Lund syntes jeg også gør det godt - og flot indhop af Emil....Falken fungerede ikke ret godt i dag

              Comment


                #8
                Makrini igen i dag. Fantastisk signing han er!

                Tæt efterfulgt af Oliver og Lasse.. Koval står også en fin kamp, men han blev ikke for alvor udfordret i denne kamp.. Men positivt indtryk han efterlader, og kan kun forestille mig han er niveauer over Tørnes. Det håber jeg i hvert fald. :)

                Dårligste kamp af Falk i Striwet.. Hans Jon Dahl afbrænder til sidst i kampen cementerede hans indsats ganske godt.

                Ingen laver flere fejlafleveringen end Ari! Forfærdelig kamp af ham.
                Azer har jeg stadigvæk ikke den store fidus til endnu.. Håber han kan blive bedre, fordi med hans nuværende niveau forventer jeg og tror at Matti snupper hans plads?

                Comment


                  #9
                  Klart Lund, spillede både back og CF i dag, han reddede godt nok meget i feltet.. Den mand er altså god..

                  Comment


                    #10
                    Makrini også herfra...
                    Eller kan man fremhæve Nielsen, Jonasson, Emil og Oliver Lund...
                    Til gengæld er det virkelig sjældent at Falk er den dårligste spiller i kampen. Han ramte ikke meget i dag...
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      #11
                      Jonasson.

                      Comment


                        #12
                        Makrini får den... Han var for vild.

                        Lund er runner up. Sikke en fight han leverer i anden halvleg. Han er en vigtig spilstation for holdet, når vi som i dag har så store problemer op gennem midten.

                        Comment


                          #13
                          Lund får min. Han lukker suverænt af, og imponerer mig mere og mere for hver gang jeg ser ham. Det er specielt efter hans off-day i Aalborg, at jeg for alvor er begyndt at kunne lide ham, for siden har han bare rystet den dårlige oplevelse af sig, og spillet endnu mere overbevisende.
                          Lasse og Makrini var også gode i dag, og så var det dejligt at Emil lod støvlerne tale, da han kom ind i 2. halveg. Han gjorde hvad der passede ham med viborgspillerne, selvom de var mest på spillet, og leverede også en fin defensiv indsats. Gid han dog ville fortsætte det, i stedet for vi skal se halvege som i Esbjerg!!

                          Comment


                            #14
                            Lund får den.

                            Det var især fedt at se, hvor opmærksom han var, når der kom indlæg fra vores venstreside, og han tordnede han mod bolden for at markere deres angriber. Fed og klog indstilling, tydeligt han har lært af AaB's 1-0 mål hvor Enevoldsen kom foran ham.

                            Makrini og Koval havde også en fin kamp.

                            Zohore og AK samt Emil i sit indhop var ganske gode, selvom ikke alt lykkedes for angriberne.

                            Og så var Kryger fanme cool som en kat, da han kom ind. Kølig sikker afslutning og fornuftig boldomgang. Får virkelig vist sin erfaring.
                            Last edited by anglicantian; 20-09-2015, 01:25.

                            Comment


                              #15
                              Helt klart Oliver Lund, med Makrini som nærmeste efterfølger ham skal vi nødig mangle på midtbanen.

                              Comment

                              Working...
                              X