Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Viborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHar du overværet nogle træninger eller hørt noget, for i FS er det ikke engang diskuteret, hvorvidt det er Tørnes eller Koval. De har Tørnes på kassen, uden at overveje Koval. Til gengæld er det også nævnt at Greve kan få chancen i stedet for Larsen, mens kampen om VB også er helt åbenBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAndre der får den grimme tanke at man er i tvivl om Koval overhovedet er bedre end Tørnæs?
Nu skal vi jo så lige se hvem der står.
Står Koval ikke, må det være manglende kampform, helt nyt land med alt det medfører og så videre.
Er han ikke bedre end Tørnes, så er det den største fejlvurdering jeg nogensinde har set på transfermarkt (30 mio. danske kroner).
Viser det sig han er dårligere end Tørnes, så, ja så er vi der igen, den der med snak om JH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGodt nok en grim tanke.
Står Koval ikke, må det være manglende kampform, helt nyt land med alt det medfører og så videre.
Er han ikke bedre end Tørnes, så er det den største fejlvurdering jeg nogensinde har set på transfermarkt (30 mio. danske kroner).
Viser det sig han er dårligere end Tørnes, så, ja så er vi der igen, den der med snak om JH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAltså, hvis det ender med, at Koval ikke er bedre end Tørnes, har JH spildt penge på at løse et problem, der alligevel ikke blev en løsning. Hvilket ikke er første gang, og det vil blot bekræfte billedet af JH som uduelig til opgaven. Han er god til at samle solide divisionsspillere op, samt kasserede superligaspillere i de større klubber, det er det han kan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEnig, men det er godt nok voldsomt hvis Koval ikke er bedre med det CV og den historik han har med sig. Skal siges, at jeg har aldrig set ham spille, så det er kun vurderet ud fra det kære internet.
Håber det virkelig ikke, det ville være rystende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEnig, men det er godt nok voldsomt hvis Koval ikke er bedre med det CV og den historik han har med sig. Skal siges, at jeg har aldrig set ham spille, så det er kun vurderet ud fra det kære internet.This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGodt nok en grim tanke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAndre der får den grimme tanke at man er i tvivl om Koval overhovedet er bedre end Tørnæs?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet kan jo være, at andre faktorer gør, at han ikke kan præstere sportsligt. Det være sig sprog, kultur, tilpasning, spillestil, træningsforhold mv. Men det er jo variable, som en sportschef skal have styr på. Hvis det viser sig, at han på grund af disse ting, ikke kan præstere før Falkes alligevel er tilbage, så var denne handel jo rent spild.
Håber det virkelig ikke, det ville være rystende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDet kunne også være de manglende sprog egenskaber.....og man lige vil have trænet målmand og forsvar lidt bedre sammen.....men lad os se.....håber da han står i dag
Hvis han ikke står i dag frygter jeg at vi har lejet katten i sækken
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe der 3-4 strofer /ord de skal blive enige om hvad betyder burde de kunne klare på en formiddag.
Jeg har ikke været begejstret for denne handel pga den på ingen måde er langsigtet . Det bliver kun værre jo længere tid der går og jo færre kampe han får .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe der 3-4 strofer /ord de skal blive enige om hvad betyder burde de kunne klare på en formiddag.
Comment
Comment