Kryger op af linjen - stopper op - og spiller den tilbage - suk!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu har vi råbt på en midt stopper - eller flere....og Ari væk fra midtbanen - men hold nu op hvor vi mangler noget inde centralt også - makrini - azer er da heller ikke løsningen.
Helt væk
Zohore kommer ind istedet for festersen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvem skal cleare bolden? altså vi forlader os vel ikke på mand-mand dueller på dødbolde? Så vidt jeg kan vurdere, burde HJ gå frem og cleare bolden, men svært at sige. Men vi er totalt udspillet, vi har ingen organisation og ingen kvalitet i det defensive, og så kan offensive heller ikke udfolde så, så hvad fanden betyder det, at vi har stærke angribere?
ps. og superfedt at se, hvordan TPI kampen har givet bedre sammenspil....IA
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTanken om at vi scorer 2 mål, den må jeg nok se gå ud med Festersen der...
Nu bliver det svært...
Hvad jeg ikke tror på er at vi holder målet rent resten af kampen.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja der var nu nok en grund til at den kamp var så tæt.....vi er åbenbart ikke bedre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVi mangler Matti centralt vil jeg påstå. Nu render han jo rundt i Ådalen, og JH plejer jo at være de lavthængende frugters mand, så man må have love at håbe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet har jeg så ikke det store problem med at tro på - tror sagtens vi kan score 2 mål.
Hvad jeg ikke tror på er at vi holder målet rent resten af kampen.....Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment