Der er vel nogen der har kontraktudløb til sommer - personligt danser jeg en lille jubeldans, når Diarrá ikke længere hæver sin overdimensionerede hyre, her i klubben 😩
Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.
Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.
Det er vel heller DIG der skal få tilliden tilbage. Det er holdet, spillerne, træneren, ledelsen der skal GIVE os tilliden tilbage.
Der er stort set INGEN fans der råber bål og brand, hvis vi kan mærke at vilje, fight, blod, sved er til stedet. Spillerne skal være sølet ind i jord og græs.
Så skal vi fans naturligvis være modtagelige når vi igen kan klappe spillerne af banen med æren i behold.
Men de kollaps mod AaB og EfB gør det edderdytme svært.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Naturligvis er han ikke en frelser. Men mindre kan også gøre det. Han er en solid midtbanespiller, der dækker flere positioner. Hvis han ikke er faldet af på den, så vil han tilføre os flere dyder: pasningssikkerhed, arbejdsomhed, ydmyghed.
Comment