Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har det lidt ambivalent med det her vindue.. Vi har fået en uhyggelig offensiv, som velsagtens kan lave 2-3 mål pr kamp på gode dage - Vores forsvar, som kan lukke 4-5 mål ind pr kamp, kaster en stor skygge over den flotte, flotte offensiv. Festersen og AK er klassesignings, El makrini elsker vi om et par måneder og vores Falk er her endnu. Vi har solgt to spillere af egen avl, Høegh og Larsen, og ingen forsvarsspillere er hentet ind som erstatning - det er fandeme ikke godt nok.

    Hallgrimur er en middelmådig forsvarsspiller, som jeg ikke ser som en optimal løsning, men KN ser ham som første valg.
    Lasse Nielsen er den bedste vi har IMO, men ham har KN ikke så stor fidus til. Måske efter FCK kampen?
    Diarra er elendig i det midterforsvar, end of story.
    Magnus P er ung og uprøvet.
    Kan det passe at det er hvad vi har at arbejde med? Oliver Lund kan vel spille i det centrale forsvar, men så er vi tvunget til at smide Desler ned på Backen, og det er synd. Aner ikke om Ari kan spille centralt, men manden er på grænsen til at være dværg, så det går heller ikke.

    Jeg håber sgu at der er en dygtig gratis forsvarsspiller, som JH vil hente. Gratis er hans prisklasse til defensiven, åbenbart.
    At Matti ikke bliver signet er mig en gåde. Han vil os så gerne, og hvis der er noget vi mangler på midten, er det rutine og sikker boldomgang.

    Tak for en fin offensiv JH, det har du og KN gjort godt. Defensiven lugter af lort
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      Helt enig ^

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Snakker JH ellers noget om forløbet med Kolav..?
        Han sagde blandet at, han er en spiller som ikke burde være økonomisk muligt at få til OB. Man har fuldt ham et stykke tid og hvis OB skulle have et endeligt svar for en uge siden, så var den ikke gået hjem.

        JH sagde desuden at vores nye målmand havde glædet sig til at komme til Danmark og Odense for at spille fodbold.

        Comment


          Det jeg fandt mest sigende var da JH blev spurgt direkte til vores defensiv. ...og temmelig kluntet begyndte at rose offensiven. ....siger sgu alt......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Det jeg fandt mest sigende var da JH blev spurgt direkte til vores defensiv. ...og temmelig kluntet begyndte at rose offensiven. ....siger sgu alt......
            Ja den fik han hurtigt drejet kluntet rundt.
            Hold kæft en spade at høre på

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Det jeg fandt mest sigende var da JH blev spurgt direkte til vores defensiv. ...og temmelig kluntet begyndte at rose offensiven. ....siger sgu alt......
              Ja, det er håbløst. "Vores defensiv er lige til 1. division, men se hvad jeg har lavet i offensiven. Næsten helt uden at bruge de penge vi har!"
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                Nåh. Sleep time. Lorte dag. Fuck you Jesper H..

                sov godt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nåh. Sleep time. Lorte dag. Fuck you Jesper H..

                  sov godt
                  Amen to that.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Kan det tænkes manden ønsker stabilitet på så vigtig en post som målmandspladsen ?
                    Jeg er rimelig sikker på, at det er Kent N der har ønsket meget mere kvalitet på den plads. Men at JH ikke kan se, der magler i midterforsvaret. Er mig en gåde.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Jeg er rimelig sikker på, at det er Kent N der har ønsket meget mere kvalitet på den plads. Men at JH ikke kan se, der magler i midterforsvaret. Er mig en gåde.
                      Der er vel kun 1 eller 2 personer det ikke er en gåde for, JH og KN ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                        Der er vel kun 1 eller 2 personer det ikke er en gåde for, JH og KN ?
                        selvf. kan JH se det, men træerne vokser ikke ind i himlen. Vi har fået et stærkt angreb og spændende målmand og en indtil videre stærk hb. en genoplivet vb. og ikke mindst har vi fået DKs måske bedste team til udvikling af unge talenter. Det ville også være ærgerligt at skubbe disse unge mænd længere væk fra holdet end godt er. Magnus kan med de cf'ere vi har se vejen til holdkortet, hvis han hænger godt i til træningen. Desler er på vej tilbage, og med RF i OB endnu kan Desler måske placeres centralt på midtbanen, og sådan er der en mængde muligheder, vi må ikke panikke og købe en spiller blot for at købe ham, der er med sikkerhed stadig en stram økonomisk virkelighed i OB endnu
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          selvf. kan JH se det, men træerne vokser ikke ind i himlen. Vi har fået et stærkt angreb og spændende målmand og en indtil videre stærk hb. en genoplivet vb. og ikke mindst har vi fået DKs måske bedste team til udvikling af unge talenter. Det ville også være ærgerligt at skubbe disse unge mænd længere væk fra holdet end godt er. Magnus kan med de cf'ere vi har se vejen til holdkortet, hvis han hænger godt i til træningen. Desler er på vej tilbage, og med RF i OB endnu kan Desler måske placeres centralt på midtbanen, og sådan er der en mængde muligheder, vi må ikke panikke og købe en spiller blot for at købe ham, der er med sikkerhed stadig en stram økonomisk virkelighed i OB endnu
                          Men Magnus er, så vidt jeg ved, primært back. Altså ville et indkøb til vores meget tynde midterforsvar holde lige præcis nul af vores egne talenter på bænken...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            Peter Kjærs dom på OB Transfer vindue.
                            Defensivt ikke godkendt.
                            Offensivt godkendt
                            Makrini godkendt.
                            Med ny målmand er det ikke katastrofalt.
                            Summer det meget godt op, måske man kunne kalde offensiven "mere end godkendt"

                            Bundlinien er, at vi kommer til at spille nogle målrige kampe. Forhåbentlig bliver der flere 3-2 sejre end 2-3/4/5 nederlag. Rigtig meget vil afhænge af om især Koval kan leve op til hypen.

                            Comment


                              Det gode:

                              De spillere vi har hentet i "marken" kan alle spille bold og passer ind i KN´s tanker.

                              AK og Festersen, er nok det bedste vi kan forvente at hente offensivt. AK er endda et scoop imo. Det er så ikke Jespers skyld. Det var nok snarere noget der skete på grund af Kent og AK´s kæreste, men han kom.

                              Makrini ligger lidt på hele tiden og viser vel at han bliver en ok tilgang. Det samme med Lund, ikke fantastisk, men god, og da noget bedre end Skogseid.

                              Det onde:

                              Balancen på holdet er helt væk. Vi er sindssygt () sårbare i forsvaret. Vi bør hente en eller anden for et halvt år til centerforsvaret. Ikke nødvendigvis det store sus, men Diarra og Magnus, som gardering 1 og 2. Det er ikke dumdristigt, det er dumt.

                              Målmanden er sikkert god, men med leje uden option kan jeg ikke gå amok i begejstring.

                              Jeg beholder mit 5 tal på JH barometeret. Der er ting der er meget højere end 5, men der er saftsusme også ting der er meget lavere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Men Magnus er, så vidt jeg ved, primært back. Altså ville et indkøb til vores meget tynde midterforsvar holde lige præcis nul af vores egne talenter på bænken...
                                Men det forhindrer stadig ikke JH i at bruge MP som påskud for ikke at forstærke midtforsvaret

                                Comment

                                Working...
                                X