Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det gik da fint i går med forsvaret og vi har i udpræget grad spillerne til at drille andre forsvar, men jeg vil godt give dig at det er et godt pres på vores angreb at der sikkert skal scores 2-3 gange for at vinde.
    nu så jeg ikke kampen - men ja det lyder til det gik fint. God indstilling og fight modsat det totale sammenbrud vi så i Aalborg.

    Men derfor mener jeg stadigvæk det er et svagt og usikkert forsvar - en skade eller karantæne til Lasse eller Hallgrimur og så har du diarra derinde igen - og det dutter han altså bare ikke til.

    Magnus har jeg ikke set det store til så svært at vurdere.....Men en kvalitets forsvarer havde fandme pyntet gevaldigt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Matti fritstillet..
      Han skal til OB!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg vurderer heller ikke på hvad der skrives herinde , jeg bruger min egen mening ;-)

        Jeg er stadig af den mening at OB ikke er i en posision hvor det er forsvarligt at satse på en total uprøvet målmand når vi står overfor en genopbygning med et relativt nyt forsvar .

        Hvor har du fra at Høgh har sagt god for ham ?
        Hestens egen mund. Eller Høghen om du vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Matti fritstillet..
          Så siger jeg FAT PENNEN, Jesper!

          Har du et link?
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Den kommer på Tipsbladet om lidt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Matti fritstillet..
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...llet-i-italien

              Comment


                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...llet-i-italien

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det gik da fint i går med forsvaret og vi har i udpræget grad spillerne til at drille andre forsvar, men jeg vil godt give dig at det er et godt pres på vores angreb at der sikkert skal scores 2-3 gange for at vinde.
                  Lasse og Jonasson er jeg rimelig tryg ved. Der hvor kæden hopper af, mener jeg, er når der kommer en skade eller karantæne til en af de to...så er der ingen back up med bare lidt kvalitet/rutine
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    jammen bare du er trygge ved forsvaret JH. Du skuffer mig simpelthen gang på gang på gang..
                    Længe siden jeg er færdig med at være/kunne blive skuffet over JH , men han kan da stadig overraske mig posetivt .

                    Jeg er ikke tryg ved et centralt forsvar som består af Halgrimmur som er under middel , Diarra som er undermiddel/dårlig , Lasse Nielsen som vores træner helst ikke bruger og Magnus som er for grøn endnu. Lund kan spille derinde javist , men vi har så ingen hb . Desler kan spille hb , men syntes det er synd at spilde hans talent dernede selvom han har gjort det fremragende der.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg får det simpelthen dårligt, hvis han kommer til en anden SL klub end OB..

                      Comment


                        Magter bare ikke at se Matti rende rundt i en SønderjyskE trøje eller det der er værre.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dig-med-handle

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af AculayIsMirtin Se indlæg
                            Jeg får det simpelthen dårligt, hvis han kommer til en anden SL klub end OB..
                            Puha ja , især når han er gratis .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Han skal til OB!!
                              Men det sker jo ikke. Den fede jyde kan jo ikke se det store billede som os fans...

                              Jeg syntes at JH har har lavet fine handler i dette vindue. Alligevel er jeg skuffet..
                              Kan man tillade sig at være det?? I cant help it

                              Comment


                                men han behøves jo så ikke at blive signet i aften. Og har åbenbart stadig interesse fra italienske klubber......såååå vil han hjem? Og er vi reelt interesserede? eller bare et håb skabt herinde?

                                Comment

                                Working...
                                X