Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja.....og det er da i den grad bekymrende. At man ikke kan eller vil se hvor sløjt det ser ud. Og at man ikke kan huske længere tilbage. Hvordan truppen sidste efterår var langt fra stærk nok og hvordan man i sidste vinter vindue var nødt til at panik handle i et forsøg på at redde røven.
    Bliver nok ikke nødvendigt i år. Vores start 11 ser pænt stærk ud...
    Problemerne kommer først hvis HJ eller LN bliver skadet. Så er vi seriøst på røven

    Comment


      JH er tilfreds - ikke flere handler.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dig-med-handle

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg forsøgte af hive lidt ud af en rigtig, rigtig god kilde i går - en som plejer at vide, hvad der sker i klubben, og om der sker noget. Han havde intet overhovedet at byde ind med. Enten holder man kortene meget tæt på kroppen, eller også sker der vitterligt bare ikke yderligere.
        Passer meget godt da jeg prøvede mine 2 tidligere på ugen. De nævnte også flatline hos OB

        Comment


          Tiden går..... Hvor er den helt nødvendige centerforsvarer, Jesper H? Han er et must.... Og jeg gider ikke høre om de problemer der vil komme af den grund, når en af de to brugbare bliver skadet eller får karantæne - begge ting vil ske.. En sådan signing er en forudsætning for min positive opbakning til Jesper.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Matti fritstillet..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Jeg synes han har gjort det ok. Det var tydeligt i de første par kampe at han var rusten. Men man må også give det tid når man bygger op. Nicolai Larsen i aab var også usikker den første sæson og nu er han en ok målmand. Desuden har Lars Høgh sagt god for ham. Det betyder mere i min verden end hvad der bliver skrevet herinde.
              Jeg vurderer heller ikke på hvad der skrives herinde , jeg bruger min egen mening ;-)

              Jeg er stadig af den mening at OB ikke er i en posision hvor det er forsvarligt at satse på en total uprøvet målmand når vi står overfor en genopbygning med et relativt nyt forsvar .

              Hvor har du fra at Høgh har sagt god for ham ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                JH er tilfreds - ikke flere handler.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dig-med-handle
                kontinuitet med et for dårligt sammensat hold....glimrende ide Jesper.

                Magnus, Hallgrimur, Diarra og Lasse - det er fandme laaaaangt fra et skræmmende forsvar vi kan stille.

                Hvor er jeg bare skuffet over den indstilling - med få gode forstærkninger til dette hold kunne vi faktisk komme til at blande os hvor det bliver sjovt. Det sker næppe med dette forsvar.

                Endnu en mellemsæson med en 7-11 plads i vente Wupdi-fuckingdoooo

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  JH er tilfreds - ikke flere handler.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dig-med-handle
                  jammen bare du er trygge ved forsvaret JH. Du skuffer mig simpelthen gang på gang på gang..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    sagde du ikke at det stort set var en "done deal"?? 3 år
                    Nej jeg sagde kontrakten lå klar til underskrift. Og han er rigtig glad for at være i OB. Tror på en forlængelse.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ja.....og det er da i den grad bekymrende. At man ikke kan eller vil se hvor sløjt det ser ud. Og at man ikke kan huske længere tilbage. Hvordan truppen sidste efterår var langt fra stærk nok og hvordan man i sidste vinter vindue var nødt til at panik handle i et forsøg på at redde røven.
                      det gik da fint i går med forsvaret og vi har i udpræget grad spillerne til at drille andre forsvar, men jeg vil godt give dig at det er et godt pres på vores angreb at der sikkert skal scores 2-3 gange for at vinde.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Matti fritstillet..
                        Simpelthen en katastrofe hvis han ryger til en anden dansk klub IMO

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          jammen bare du er trygge ved forsvaret JH. Du skuffer mig simpelthen gang på gang på gang..
                          Der er vel stadig en chance for, at det er bluff ifht. at presse prisen på et muligt indkøb. Men mon dog. Det er den undelynemig skuffende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Nej jeg sagde kontrakten lå klar til underskrift. Og han er rigtig glad for at være i OB. Tror på en forlængelse.
                            Okay. Sorry. Vi håber alle at det sker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                              Der er vel stadig en chance for, at det er bluff ifht. at presse prisen på et muligt indkøb. Men mon dog. Det er den undelynemig skuffende.
                              Den mand kan ikke bluffe. Kun skuffe

                              Comment


                                Du skrev det her:

                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.

                                Comment

                                Working...
                                X