Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    @ Kim-Odense.


    Har tanken strejfet dig at dette er et debatforum , og der bliver debateret med holdninger fra både de kritiske , ligeglade og de posetive sider ?

    Ja der er kommet 1 målmand ind , for vi stod med kun Radza ved træningsopstart .

    Ja der er kommet en højre back ind for vi stod med ingen ved træningsopstart .

    Ja der er kommet 2 angribere til for vi stod med en stribe fejlkøb som det ikke ville være forsvarligt at satse på .

    Så er der solgt 2 centerforsvarer , begge fra start 11'eren uden der er hentet en erstatning . Det er så her det nogle af os kalder debat og du ynder at kalde brok opstår , fordi det for nogle af os ligner at fundamentet for at bygge et hold op ligger i et solidt forsvar .

    Jeg kan godt se det må være svært for dig, med dit evigt lyse imødekommende og posetive sind at logge på forum og opleve alt det ondskab der er herinde .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      I det netop overståede vindue var handlerne på plads tidligt. Og udskiftning vil altid forekomme i en så lille klub som OB. Ja faktisk sker det i alle klubber. Man kan sagtens bygge et hold op samtidig med at der sker en løbende udskiftning. Det må bare ikke være mere end 2-3 spillere i hvert vindue.
      Enig. Og vi er ikke så langt fra at være der.

      I vinterens vindue burde følgende ske:
      JBL ud.. Matti ind.. Ari slås med Kirke om pladsen på VB
      Diarra ud.. Ny forsvarsspiller ind..
      Enkelte kontrakter forlænges som fx Ari og HJ

      Så er vi ikke vanvittig bagud når vi rammer sommerens vindue hvor der stadig skal findes en målmand og erstatning for Falk og Emil som jeg ikke i min vildeste fantasi kan forestille mig stadig er her.. Desler tager nok højrekanten mm at han er smidt på midtmidt. Det håber jeg ikke han er for der løber Matti forhåbentlig rundt.. Så der skal findes et par kreative folk
      Enkelte kontrakter forlænges som fx Lasse Nielsen, Makrini, JJT og Desler

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        @ Kim-Odense.


        Har tanken strejfet dig at dette er et debatforum , og der bliver debateret med holdninger fra både de kritiske , ligeglade og de posetive sider ?

        Ja der er kommet 1 målmand ind , for vi stod med kun Radza ved træningsopstart .

        Ja der er kommet en højre back ind for vi stod med ingen ved træningsopstart .

        Ja der er kommet 2 angribere til for vi stod med en stribe fejlkøb som det ikke ville være forsvarligt at satse på .

        Så er der solgt 2 centerforsvarer , begge fra start 11'eren uden der er hentet en erstatning . Det er så her det nogle af os kalder debat og du ynder at kalde brok opstår , fordi det for nogle af os ligner at fundamentet for at bygge et hold op ligger i et solidt forsvar .

        Jeg kan godt se det må være svært for dig, med dit evigt lyse imødekommende og posetive sind at logge på forum og opleve alt det ondskab der er herinde .
        Enig Magge. Vi skal bare også huske at være positive når der sker gode ting så det ikke er 101% brok brok brok..
        Det bliver heldigvis nemmere og nemmere for hvert vindue

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig Magge. Vi skal bare også huske at være positive når der sker gode ting så det ikke er 101% brok brok brok..
          Det bliver heldigvis nemmere og nemmere for hvert vindue
          Syntes bestemt vi "brokkerøve" også deler ros ud , bla for de indkøb der er lavet i dette vindue .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Der skal jo være en køber for at kunne sælge...

            mvh

            MaxHH
            Begge spillere kan vel sælges, hvis prisen er rigtig - læs: lav. Det er lidt ligesom med boliger :-)
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Syntes bestemt vi "brokkerøve" også deler ros ud , bla for de indkøb der er lavet i dette vindue .
              Det syntes jeg også vi gør. Jeg skal bare tage mig selv i engang imellem ikke at gøre følgende:

              Fedt dejligt godt... Meeeeeen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Begge spillere kan vel sælges, hvis prisen er rigtig - læs: lav. Det er lidt ligesom med boliger :-)
                Tja, de købende klubber skal jo også både være interesserede i spilleren, og kunne levere det sportslige og økonomiske som spillerne er interesseret i. Så det er ikke "bare" at sælge, selvom man ønsker det...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Begge spillere kan vel sælges, hvis prisen er rigtig - læs: lav. Det er lidt ligesom med boliger :-)
                  Da de begge var transferfrie er det vel ikke strengt nødvendigt at få nogen overgangssum. Bare man kunne finde en klub som betalte udgifterne forbundet ved en transfer samt at vi ikke skal af med et gyldent håndtryk..
                  Om det er nemt eller svært skal jeg ikke gøre mig klog på

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Derfor var det så vigtigt i dette vindue (sidste chance er vintervinduet) at få en langtidsholdbar keeper, et centerforsvar og en centermidten der er langtidsholdbar på plads ... Og det fik vi ikke ...
                    Jeg tror Falkesgaard er den keeper. At han så fik en alvorlig skade er selvfølgelig uheldigt.
                    På CM har vi fået Makrini. Jeg håber da JJT fra næste sæson kan danne en god duo sammen med ham. Og lad os nu se med Matti.
                    Kun forsvaret er jeg utryg ved, men jeg kender så ikke MPs niveau.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det syntes jeg også vi gør. Jeg skal bare tage mig selv i engang imellem ikke at gøre følgende:

                      Fedt dejligt godt... Meeeeeen
                      Det skal jeg så sandelig også .

                      Jeg undrer mig bare over hvad det er der gør at Kim-Odense sidder og føler sig som en meget bedre fan end dem han skyder efter .

                      Yder man bedre støtte på stadion hvis man er overvejende posetiv på forum ?

                      Kommer man til flere kampe både ude og hjemme hvis man er mere posetiv på forum ?

                      Er man bare mere passioneret og angageret som fan hvis man ikke er skeptisk og ikke fremfører kritik på forum ?

                      Har man større viden , forståelse , taktisk og økonomisk indsigt i klubben hvis man kun fremtræder i posetive vendinger på forum ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Jeg tror Falkesgaard er den keeper. At han så fik en alvorlig skade er selvfølgelig uheldigt.
                        På CM har vi fået Makrini. Jeg håber da JJT fra næste sæson kan danne en god duo sammen med ham. Og lad os nu se med Matti.
                        Kun forsvaret er jeg utryg ved, men jeg kender så ikke MPs niveau.
                        Tror du har ret mht Falke , hvilket processen i vinduet med at få en målmand bærer præg af .

                        Makrini er ved at spille sig op , og begynder at se lovende ud , jeg så Gerne Desler på cm sammen med ham . Men så skulle vi gerne beholde Emil/Falk lidt endnu . Så kan JTT blive kørt stille og roligt i stilling .

                        Forsvaret ser skrøbeligt ud , og ligner for mig ikke det fundament bi kan bygge holdet op fra , dertil er ingen af vores CF'ere gode nok . Det er så her fokus skal være i vintervinduet .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det skal jeg så sandelig også .

                          Jeg undrer mig bare over hvad det er der gør at Kim-Odense sidder og føler sig som en meget bedre fan end dem han skyder efter .

                          Yder man bedre støtte på stadion hvis man er overvejende posetiv på forum ?

                          Kommer man til flere kampe både ude og hjemme hvis man er mere posetiv på forum ?

                          Er man bare mere passioneret og angageret som fan hvis man ikke er skeptisk og ikke fremfører kritik på forum ?

                          Har man større viden , forståelse , taktisk og økonomisk indsigt i klubben hvis man kun fremtræder i posetive vendinger på forum ?
                          Skal vi nu ikke lige pakke stråmændene tilbage i skuret, og undlade at starte endnu en "min fan er større end din fan"-debat? Kim skriver jo ingen af de ting du lister op her... Han stiller nogle spørgsmål, men gør sig da ikke til hverken bedre eller mere passioneret end andre, i hvert fald ikke i nogen af de indlæg jeg har læst...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Jeg tror Falkesgaard er den keeper. At han så fik en alvorlig skade er selvfølgelig uheldigt.
                            På CM har vi fået Makrini. Jeg håber da JJT fra næste sæson kan danne en god duo sammen med ham. Og lad os nu se med Matti.
                            Kun forsvaret er jeg utryg ved, men jeg kender så ikke MPs niveau.
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Skal vi nu ikke lige pakke stråmændene tilbage i skuret, og undlade at starte endnu en "min fan er større end din fan"-debat? Kim skriver jo ingen af de ting du lister op her... Han stiller nogle spørgsmål, men gør sig da ikke til hverken bedre eller mere passioneret end andre, i hvert fald ikke i nogen af de indlæg jeg har læst...

                            Mvh

                            MaxHH
                            "Det er godt nok lang tid siden vi har fået sådan nogle gode spillere ind der går direkte i start 11 og forstærker os væsentligt.

                            målmand
                            højre back
                            center midt
                            2 angribere

                            5 stærke spillere

                            alligevel er der brok på brok........ Rom blev ikke bygget på en dag måske er magnus på 18 snart klar til at spille superliga er det ikke det i altid brokker jer over at vi ikke bruger vores talenter ?"

                            Ovenstående er skrevet af Kim . Og skal vi ikke blive enige om at det er de færreste , hvis overhovedet nogle , som har brokket sig over de indkøb der er gjort .

                            Det der er "brok" over er det/de manglende køb til forsvaret . At det bliver debatteret flittigt kan vel ikke undre set i lyset af både spillet , de mange mål imod og KN's manglende vilje til at bruge LN .

                            Nogle sikkert også mig selv skal klart være bedre til at fremhæve det posetive , men der er også andre som skal være bedre til at ignorere det negative/kritiske/brok .

                            Fodbold er følelser , passion , lidelser , livsstil og meget mere , og dette er et debatforum hvor alle spillere , ledelse , alle kampe , alle detaljer , ja alt hvad der vedrører OB debateres og på alle punkter vil det unægteligt være uenighed , selv når Falk diskuteres vil der være forskellit rettede meninger , sådan er det , sådan har det altid været og sådan vil det altid være . Men uanset uenighederne så følger vi samme klub , men men behøver ikke nedgøre andres meninger fordi man ikke er enig .
                            Det er nu engang ikke alt kritik som er brok .
                            Last edited by Magge; 04-09-2015, 10:14.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              I det netop overståede vindue var handlerne på plads tidligt. Og udskiftning vil altid forekomme i en så lille klub som OB. Ja faktisk sker det i alle klubber. Man kan sagtens bygge et hold op samtidig med at der sker en løbende udskiftning. Det må bare ikke være mere end 2-3 spillere i hvert vindue.
                              Enig, men det kommer vi næppe til at nøjes med i sommerens vindue som holdet er nu og derfor påpeger jeg også at sidste chance er til vinter.
                              Og det er alt andet lettere at bygge op på et solidt fundament og det har vi ikke pt
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Det er sådan set ikke fordi jeg er uenig, at det du skriver ville være ønskescenariet, men det ville altså kræve, at der var hentet ialt 7 langtidsholdbare løsninger til start 11 i dette vindue - det er godt nok voldsomt at forvente/forlange.
                                Hvorfor? Jeg efterspørger sådan set kun en spiller mere end der er hentet og det er på den plads han har solgt to af ... Det må da være rimeligt med en erstatning - forholdsvist objektivt ..
                                Og så ville jeg ønske mig en langvarigmålmand og det har vi ikke .. Jeg mener ikke at Falke er god nok som 1. keeper men det er subjektivt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X