Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan jeg sagtens. Hvad skal sendes?

    Comment


      Kaspernons besked:

      Ham her kunne være interessant...


      Central forsvarer
      26 år
      Erfaring fra bedste Belgiske(Anderlecht) og Ukrainske(Dnipro) række
      Godt med EL erfaring, og lidt CL kval.
      Spillet i Ukraine - Støtte til vores nye målmand
      Masser af U-landskampe og 3 A-landskampe, for Tjekkiet


      http://www.transfermarkt.com/ondrej-mazuch/leistungsdatendetails/spieler/23443

      Edit: Det skal så lige med at han har været skadet, er ovre den, men han har ikke spillet i foråret..


      Kan du ikke sende den til ham? Du kunne måske også udgive dig for at være agent?

      Comment


        Ha ha. Jeg sender den til ham og siger at vi er mange der gerne hjælpe med at scoute i fritiden hvis han kigger på en CF :)
        Går nok når det er med et glimt i øjet

        Comment


          Haha, tusind tak.

          Comment


            Sendt :)

            Vi ser hvad der sker

            Comment


              Skulle hilse fra Jesper Hansen og sige mange tak for tippet(med thumbs up) og for det store engagement.. Det var værdsat.
              Der er desværre ikke råderum til mere i denne omgang men han håber at der er tilfredshed med det der er hentet..
              Dette er dog kun et stykke på vejen til det mål vi skal, så der er mere i vente. Bare ikke i denne omgang

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Skulle hilse fra Jesper Hansen og sige mange tak for tippet(med thumbs up) og for det store engagement.. Det var værdsat.
                Der er desværre ikke råderum til mere i denne omgang men han håber at der er tilfredshed med det der er hentet..
                Dette er dog kun et stykke på vejen til det mål vi skal, så der er mere i vente. Bare ikke i denne omgang
                Tommel op for hans hurtige svar... :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Tommel op for hans hurtige svar... :-)
                  Det kom i aftes 21.30 så credit for det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tommel op for hans hurtige svar... :-)
                    Det er godkendt.

                    Spiller for spiller er jeg også godt tilfreds med hvad der er hentet, der manglede bare en i det samlede billede, håber "han" kommer til vinter.

                    Comment


                      Jeg har en spiller der er transferfri og gratis. Er der nogen der har Jesper Hansens mail? Det er et kæmpetalent der måske/måske ikke kan bruges. Men jeg føler, at jeg skal give Jesper Hansen buddet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Tommel op for hans hurtige svar... :-)
                        Ærgerligt man så ikke føler sig overbevist om hvad den mand kommunikere ud ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Nu er det ikke nyt at jeg er kritisk , det er jeg også her .


                          Vi står med en ikke komplet trup og skal gennemføre efteråret , med en ny træner som op til sæsonen og i starten af sæsonen fik opbygget en ny optimisme på Fyn omkring OB . Vi har lukket mål ind som sjældent før og står med 1 skolet centerforsvarer som KN helst ikke vil bruge , en defensiv allrounder som på trods af anførerbindet ikke evner at lede sit forsvar , en ung defensiv midtbane spiller som flakker rundt uden placeringsevne og en talentfuld uprøvet 19 årig .
                          Hvis meldingen er at der mangler råderum og vi derfor må spille efteråret til ende i en vigtig genopbygningsfase med et så skrøbeligt forsvar , har der så ikke været prioriteret forkert , har man så ikke fejlet med det samlede budget og sammensætning ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Nu er det ikke nyt at jeg er kritisk , det er jeg også her .


                            Vi står med en ikke komplet trup og skal gennemføre efteråret , med en ny træner som op til sæsonen og i starten af sæsonen fik opbygget en ny optimisme på Fyn omkring OB . Vi har lukket mål ind som sjældent før og står med 1 skolet centerforsvarer som KN helst ikke vil bruge , en defensiv allrounder som på trods af anførerbindet ikke evner at lede sit forsvar , en ung defensiv midtbane spiller som flakker rundt uden placeringsevne og en talentfuld uprøvet 19 årig .
                            Hvis meldingen er at der mangler råderum og vi derfor må spille efteråret til ende i en vigtig genopbygningsfase med et så skrøbeligt forsvar , har der så ikke været prioriteret forkert , har man så ikke fejlet med det samlede budget og sammensætning ?
                            Det synes jeg også er det mest interessante spørgsmål. Vi ville vel alle gerne have have en stopper mere, men hvis der ikke er mere råderum, så er det sådan det er. Men hvem skulle man så have valgt fra? Tror også, at det er derfor, at der er så mange forskellige syn på vores transfervindue - også blandt "eksperterne". Ole Bjur sagde i fodbold fm, at OB omsider ser ud til at få løst det på angriberpositionen, som har været et problem i snart mange år. Det så han som et kæmpe plus. Junker hængte sig omvendt meget mere i de manglende defensive forstærkninger.
                            Som det ofte har gjort med OB, så afhænger meget af, hvad der sker med falk. Forlænger han ikke, skal vi igen skifte vildt meget næste sommer. Kunne man forlænge med ham, så er offensiven fremtidssikret, og så er der "kun" nogle enkelte klare positioner, hvor man skal lede efter forstærkninger til ift i år, hvor det var alle pladser undtagen kanterne

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det synes jeg også er det mest interessante spørgsmål. Vi ville vel alle gerne have have en stopper mere, men hvis der ikke er mere råderum, så er det sådan det er. Men hvem skulle man så have valgt fra? Tror også, at det er derfor, at der er så mange forskellige syn på vores transfervindue - også blandt "eksperterne". Ole Bjur sagde i fodbold fm, at OB omsider ser ud til at få løst det på angriberpositionen, som har været et problem i snart mange år. Det så han som et kæmpe plus. Junker hængte sig omvendt meget mere i de manglende defensive forstærkninger.
                              Som det ofte har gjort med OB, så afhænger meget af, hvad der sker med falk. Forlænger han ikke, skal vi igen skifte vildt meget næste sommer. Kunne man forlænge med ham, så er offensiven fremtidssikret, og så er der "kun" nogle enkelte klare positioner, hvor man skal lede efter forstærkninger til ift i år, hvor det var alle pladser undtagen kanterne
                              Kunne vi ikke have undværet AK i 4 måneder og "nøjes med" Festersen, Zohore og Greve?? Hvis ikke Lado er gåetgratis kunne man så have beholdt ham ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Hvorfor ikke bare skrive med Conboy og Matti?
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/kevin-conboy-fortsaetter-karrieren-i-holland
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X