Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Conboy har så vidt jeg ved også kun spillet midterforsvarer af nød. Han er kun 1.85, og primært venstreback. Dem har vi tre af allerede.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Kunne vi ikke have undværet AK i 4 måneder og "nøjes med" Festersen, Zohore og Greve?? Hvis ikke Lado er gåetgratis kunne man så have beholdt ham ...
      Jo, det kunne vi vel godt, men det var vel ikke i nogens interesse at Lado blev her - på den lange bane har vi nok også sparet på opsigelsen. Det var vel heller ikke i vores interesse, at AKJ skulle bruge 4 måneder i Aab, hvor han blev syltet totalt - det er vel også et spørgsmål om at beskytte den investering man allerede har gjort. Ikke at JH nødvendigvis skal agere efter, hvad fansene synes generelt, men det havde da også udløst en shitstorm, hvis det ikke var lykkedes at finde en løsning med AKJ.
      Derudover ville det vel heller ikke være en langvarig løsning, vi kunne have fået pga de penge vi sparer på de 4 måneder (også medtaget overganssum)?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Jo, det kunne vi vel godt, men det var vel ikke i nogens interesse at Lado blev her - på den lange bane har vi nok også sparet på opsigelsen. Det var vel heller ikke i vores interesse, at AKJ skulle bruge 4 måneder i Aab, hvor han blev syltet totalt - det er vel også et spørgsmål om at beskytte den investering man allerede har gjort. Ikke at JH nødvendigvis skal agere efter, hvad fansene synes generelt, men det havde da også udløst en shitstorm, hvis det ikke var lykkedes at finde en løsning med AKJ.
        Derudover ville det vel heller ikke være en langvarig løsning, vi kunne have fået pga de penge vi sparer på de 4 måneder (også medtaget overganssum)?
        Næe .... Det er vel en til halvanden mio .. Får vi nok ikke meget CF for ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Det er godt nok lang tid siden vi har fået sådan nogle gode spillere ind der går direkte i start 11 og forstærker os væsentligt.

          målmand
          højre back
          center midt
          2 angribere

          5 stærke spillere

          alligevel er der brok på brok........ Rom blev ikke bygget på en dag måske er magnus på 18 snart klar til at spille superliga er det ikke det i altid brokker jer over at vi ikke bruger vores talenter ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
            Det er godt nok lang tid siden vi har fået sådan nogle gode spillere ind der går direkte i start 11 og forstærker os væsentligt.

            målmand
            højre back
            center midt
            2 angribere

            5 stærke spillere

            alligevel er der brok på brok........ Rom blev ikke bygget på en dag måske er magnus på 18 snart klar til at spille superliga er det ikke det i altid brokker jer over at vi ikke bruger vores talenter ?
            Nå, så manglede der lige noget drama på forum, hva...

            - Målmand - Jeg håber vores nye mand falder til, og kommer ind og kan blive det vi forventer ud fra den "størrelse" af navn... men det er da også det jeg lige har håbet i omkring den post...
            - Højre back - Sidste år ved den her tid hapsede vi Ruud igen, men er da godt klar over i forhold til Skogseid er det fremgang med Lund, især FcK kampen var stærk, men det er ikke Ruud der løber rundt derinde... men synes Lund gør det fint, og ok vi har fået ham, bestemt...
            - Central midt - Makrini er spændende, og virker mere og mere som det vi forventede, god signing...
            - Angribere - Fester er et godt indkøb, og startede ud over forventning, trods alt 4 mål i 4 kampe... AK ser også lovende ud, har allerede skaffet 3 point...

            Det gjorde Rom ikke nej, og det har vi også gentagende gange set er det samme i Odense... Hvem brokker sig over vi ikke bruger talenterne..? Det er da nok den ting alle herinde er enige om går godt, vi bruger, udvikler, og sælger talenter, mens nye dukker op... Det er jo heller ikke sådan folk er utilfredse med alle 5 emner du stiller op der, og for manges vedkommende er det nok det der IKKE er kommet ind som er problemet...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det synes jeg også er det mest interessante spørgsmål. Vi ville vel alle gerne have have en stopper mere, men hvis der ikke er mere råderum, så er det sådan det er. Men hvem skulle man så have valgt fra? Tror også, at det er derfor, at der er så mange forskellige syn på vores transfervindue - også blandt "eksperterne". Ole Bjur sagde i fodbold fm, at OB omsider ser ud til at få løst det på angriberpositionen, som har været et problem i snart mange år. Det så han som et kæmpe plus. Junker hængte sig omvendt meget mere i de manglende defensive forstærkninger.
              Som det ofte har gjort med OB, så afhænger meget af, hvad der sker med falk. Forlænger han ikke, skal vi igen skifte vildt meget næste sommer. Kunne man forlænge med ham, så er offensiven fremtidssikret, og så er der "kun" nogle enkelte klare positioner, hvor man skal lede efter forstærkninger til ift i år, hvor det var alle pladser undtagen kanterne
              og det er da et kæmpe plus at vi langt om længe ser ud til at have fået gjort noget ved vores angreb. Men behøvede man virkeligt at ofre forsvaret for det? Det virker temmeligt håbløst i min verden....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Nå, så manglede der lige noget drama på forum, hva...

                - Målmand - Jeg håber vores nye mand falder til, og kommer ind og kan blive det vi forventer ud fra den "størrelse" af navn... men det er da også det jeg lige har håbet i omkring den post...
                - Højre back - Sidste år ved den her tid hapsede vi Ruud igen, men er da godt klar over i forhold til Skogseid er det fremgang med Lund, især FcK kampen var stærk, men det er ikke Ruud der løber rundt derinde... men synes Lund gør det fint, og ok vi har fået ham, bestemt...
                - Central midt - Makrini er spændende, og virker mere og mere som det vi forventede, god signing...
                - Angribere - Fester er et godt indkøb, og startede ud over forventning, trods alt 4 mål i 4 kampe... AK ser også lovende ud, har allerede skaffet 3 point...

                Det gjorde Rom ikke nej, og det har vi også gentagende gange set er det samme i Odense... Hvem brokker sig over vi ikke bruger talenterne..? Det er da nok den ting alle herinde er enige om går godt, vi bruger, udvikler, og sælger talenter, mens nye dukker op... Det er jo heller ikke sådan folk er utilfredse med alle 5 emner du stiller op der, og for manges vedkommende er det nok det der IKKE er kommet ind som er problemet...
                Just præcis ..
                Vi er jo ikke utilfredse med at der er købt en BMW .. Vi er godt klar over at det ikke er en Audi eller Mercedes men vi kan vel godt brokke os over at vi ikke fik nye hjul med😜
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Kunne vi ikke have undværet AK i 4 måneder og "nøjes med" Festersen, Zohore og Greve?? Hvis ikke Lado er gåetgratis kunne man så have beholdt ham ...
                  kunne man måske - men tror du virkeligt at grunden til vi ikke fik en ny forsvarer er fordi vi hentede AK lidt før? Håber godt nok ikke det er sådan landet ligger.
                  -Leger vi videre med den tankegang havde vi så heller ikke kunnet hente AK før tid medmindre KL pludselig blev solgt.
                  Jeg nægter simpelthen at tro på der ikke har været råd til en ekstra man i bagerst geled - men det er klart kigger man kun på Fenger og lign. til 6 mill ja så bliver det jo hurtigt for dyrt.
                  Hvorfor man så ikke hentede en? Ja det forstår jeg til stadighed ikke....truppen var måske ved at blive for stor - måske der er et manglende netværk til at finde en tilpas erstatning - til en rimelig penge. Måske har JH bare lim i lommerne.....I don't know

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    Det er godt nok lang tid siden vi har fået sådan nogle gode spillere ind der går direkte i start 11 og forstærker os væsentligt.

                    målmand
                    højre back
                    center midt
                    2 angribere

                    5 stærke spillere

                    alligevel er der brok på brok........ Rom blev ikke bygget på en dag måske er magnus på 18 snart klar til at spille superliga er det ikke det i altid brokker jer over at vi ikke bruger vores talenter ?
                    Det var da dagens bedste indlæg. Tror efterhånden forum er fyldt med 13 årige curlingbørn der er overtrætte efter et langt transfervindue

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                      Det er godt nok lang tid siden vi har fået sådan nogle gode spillere ind der går direkte i start 11 og forstærker os væsentligt.

                      målmand
                      højre back
                      center midt
                      2 angribere

                      5 stærke spillere

                      alligevel er der brok på brok........ Rom blev ikke bygget på en dag måske er magnus på 18 snart klar til at spille superliga er det ikke det i altid brokker jer over at vi ikke bruger vores talenter ?
                      så fordi vi langt om længe har et angreb der begynder at se kompetent ud - så må vi ikke brokke os over at forsvaret er blevet solgt og ser temmeligt svagt ud?

                      ja måske Magnus snart er klar - er han det - så FEDT, ville da være fantastisk....det jeg ser lige pt er et svagt forsvar bestående af Lasse som Kent ikke har villet bruge, Hallgrimur som jeg ikke rigtigt kan blive klog på, Diarra som bare ikke er god nok og så et ungt fynsk talent - på sin første prof. kontrakt - det skriger ikke ligefrem top 6 vel?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det var da dagens bedste indlæg. Tror efterhånden forum er fyldt med 13 årige curlingbørn der er overtrætte efter et langt transfervindue
                        er du bare ude på at starte et længere "slagsmål"?

                        Du har ja-hatten på, er ååååh så positiv og nægter at se problemer - fint for dig - men lad nu være med at skrive så nedladende om os der faktisk kan se manglerne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          er du bare ude på at starte et længere "slagsmål"?

                          Du har ja-hatten på, er ååååh så positiv og nægter at se problemer - fint for dig - men lad nu være med at skrive så nedladende om os der faktisk kan se manglerne.
                          Nej jeg gider ikke bruge tid på slagsmål. Det er bare min egen personlige opfattelse af størstedelen af brugerne herinde. Sad but true. Jeg kan også sagtens se at forsvaret er det svageste punkt, men vi skal jo også bare bygge et hold op i denne sæson. Det er først næste år det virkelig tæller med indførelsen af slutspillet. Så jeg er faktisk overvejede positiv og optimistisk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det jeg ser lige pt er et svagt forsvar bestående af Lasse som Kent ikke har villet bruge, Hallgrimur som jeg ikke rigtigt kan blive klog på, Diarra som bare ikke er god nok og så et ungt fynsk talent - på sin første prof. kontrakt - det skriger ikke ligefrem top 6 vel?
                            Jeg har faktisk også lidt blandet følelser omkring forsvaret.

                            Jeg synes både at Lasse og Haddi har et rigtig højt topniveau.. Lasse viser oftere hans topniveau, hvor Haddi er lidt mere på den jævne side.. Én ting de har til fælles er deres bundniveau, de har begge spillet et par virkelig dårlige kampe for OB.

                            Diarra har egentlig også et udemærket niveau, men jeg synes stadigvæk man skulle prøve ham af på den defensive midt, eller i værste tilfælde, højrebacken. Prøv Momo af i nogle af pokalkampene på de positioner.. Har han ikke et højere niveau der, så må han videre. Haddi er vel egentlig også bedst på midten?

                            Oliver Lund har været en af sæsonens bedste efter min mening. Klassespiller i øjeblikket - og forhåbentlig fremover.

                            Kirkeskov er også lidt svingende, men udemærket efter Kents ankomst. Ari er også en glimrende venstreback, men jeg synes han nærmer sig en bænkplads, hvis f.eks. Matti bliver signet.

                            Min konklusion må være, at jeg synes vi har et forsvar til top 6-8, men vi har heldigvis også et top 3 angreb.. Derimod synes jeg at, hvis vi fik en rigtig god midterforsvarer ... Så ville vi fktisk se skræmmende gode ud. Alt efter hvilket niveau ham Maksym har.. Ellers mangler vi også en god keeper. :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              er du bare ude på at starte et længere "slagsmål"?

                              Du har ja-hatten på, er ååååh så positiv og nægter at se problemer - fint for dig - men lad nu være med at skrive så nedladende om os der faktisk kan se manglerne.
                              Nu er der jo ikke rygter at starte røre med på forum længere... noget skal man jo lune sig ved...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg har faktisk også lidt blandet følelser omkring forsvaret.

                                Jeg synes både at Lasse og Haddi har et rigtig højt topniveau.. Lasse viser oftere hans topniveau, hvor Haddi er lidt mere på den jævne side.. Én ting de har til fælles er deres bundniveau, de har begge spillet et par virkelig dårlige kampe for OB.

                                Diarra har egentlig også et udemærket niveau, men jeg synes stadigvæk man skulle prøve ham af på den defensive midt, eller i værste tilfælde, højrebacken. Prøv Momo af i nogle af pokalkampene på de positioner.. Har han ikke et højere niveau der, så må han videre. Haddi er vel egentlig også bedst på midten?

                                Oliver Lund har været en af sæsonens bedste efter min mening. Klassespiller i øjeblikket - og forhåbentlig fremover.

                                Kirkeskov er også lidt svingende, men udemærket efter Kents ankomst. Ari er også en glimrende venstreback, men jeg synes han nærmer sig en bænkplads, hvis f.eks. Matti bliver signet.

                                Min konklusion må være, at jeg synes vi har et forsvar til top 6-8, men vi har heldigvis også et top 3 angreb.. Derimod synes jeg at, hvis vi fik en rigtig god midterforsvarer ... Så ville vi fktisk se skræmmende gode ud. Alt efter hvilket niveau ham Maksym har.. Ellers mangler vi også en god keeper. :-)
                                er enig i alt andet end det fremhævede
                                Diarra er bare ikke god nok til fremtidens OB. Han er god på bolden ja men mangler stort set alt andet. Han han skal bare videre. Så hellere give Azer og Magnus spilletiden.
                                Mht Haddi er han heller ikke god nok til midten og var ikke overbevisende i de kampe jeg så. Han mangler teknik og speed.. Jeg håber han udvikler sig som midtforsvarer og bliver en gevinst på den plads i fremtiden

                                Comment

                                Working...
                                X